Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan oltu vaimoni kanssa seksittömässä suhteessa jo vuosia, mutta viime aikoina jotain on muuttunut. Vaimoni on laihtunut huomattavasti 🥵

Vierailija
20.07.2024 |

Ollaan oltu vaimoni kanssa seksittömässä suhteessa jo vuosia, mutta viime aikoina jotain on muuttunut. Vaimoni on laihtunut huomattavasti ja hän näyttää entistä vetävämmältä. En ole enää aikoihin tuntenut sellaista kiihkoa häntä kohtaan, mutta nyt jokin on herännyt minussa.

Huomaan, että vaimoni kehonmuutokset ovat alkaneet kiehtoa minua enemmän kuin koskaan ennen. Hän on itsevarmempi ja seksikkäämpi kuin koskaan, ja se vetää minua puoleensa entistä enemmän. Vaikka meidän välillämme ei ole ollut seksuaalisia kohtaamisia pitkään aikaan, nyt tunnen halua häntä kohtaan enemmän kuin koskaan.

Katselen vaimoani keimailevan uusissa vaatteissaan tai tunnen hänen katseensa ihollani, en voi olla ajattelematta sitä, miten paljon haluan häntä. Haluan ottaa hänet syliini ja näyttää hänelle, miten paljon hän merkitsee minulle. Ehkä on aika herätellä meidän seksielämämme uudelleen henkiin ja antaa intohimon liekin leimahtaa uudelleen 🥵

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin

Vierailija
2/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku. Miten tarina jatkuu?

Vierailija
4/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... Sil on kakkos mies joka piristänyt sitä ja sen takia luonnostaan laihtuminen kun saa oikeaa rakkautta eikä ns. Raukka naista kynällä sohimista..

Vierailija
5/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumutan sua, jos lähestyt. 

Vierailija
6/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa seksillisen suhteen.

Vierailija
7/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekstiä , joten vetäkää johtopäätös

Vierailija
8/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap sama mätisäkki kun ennenkin?

Vierailija
9/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tekstiä , joten vetäkää johtopäätös

Ai paljaalla?

Vierailija
10/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta älä nyt pety liikaa, jos hän ei enää lämpene sulle. Olet jo osoittanut pidemmän aikaa, ettei hän kelvannut sinulle painavempana. 

Vierailija
11/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koskaan-sanaa samassa kappaleessa. Sen jokaisessa lauseessa.

Vierailija
12/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme koskaan-sanaa samassa kappaleessa. Sen jokaisessa lauseessa.

🥰

Vierailija
13/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä että vaimon vartta huomioidaan jossain ihan muualla. Ja on huomioitu jo vuosien ajan.. 

Vierailija
14/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset pystyvät jäämään seksittömiin suhteisiin vuosiksi.

Itse en pystyisi asumaan kumppanin kanssa ilman säännöllistä ja hyvää seksiä.

Vierailija
15/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän täällä ylipainoiset eukot aloittavat välittömästi terveydestään huolta pitävän naisen mollaamisen ja tästä innoissaan olevan miehen vähättelyn :D Ei taida melaa tulla omalta ukolta joten yritetään heittää kapulaa toisen suhteeseen jossa seksielämä saanut uutta kipinää

Auta armias jos nainen yrittää näyttää viehättältä omalle miehelleen, petturi suorastaan :DD

Vierailija
16/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän täällä ylipainoiset eukot aloittavat välittömästi terveydestään huolta pitävän naisen mollaamisen ja tästä innoissaan olevan miehen vähättelyn :D Ei taida melaa tulla omalta ukolta joten yritetään heittää kapulaa toisen suhteeseen jossa seksielämä saanut uutta kipinää

Auta armias jos nainen yrittää näyttää viehättältä omalle miehelleen, petturi suorastaan :DD

Jokaista tulevaa ex miestä ennen olen laihtunut 20kg.  Varmasti jotain varten tai syystä on laihtunut, mutta se ei ole oma mies.

Vierailija
17/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset pystyvät jäämään seksittömiin suhteisiin vuosiksi.

Itse en pystyisi asumaan kumppanin kanssa ilman säännöllistä ja hyvää seksiä.

Lapset on aika suuri syy ihmisille jotka ajattelevat muutakin kuin itseään.

Vierailija
18/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaista tulevaa ex miestä ennen olen laihtunut 20kg.  Varmasti jotain varten tai syystä on laihtunut, mutta se ei ole oma mies.

Sääliksi käy sun entisiä kumppaneita. Olisit vaan jättänyt rauhaan ni niidenkään ei ois tarvinnut suhun aikaansa tuhlata

Vierailija
19/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä tai jokin muu sairaus, tai nainut jo pitkään jotakuta muuta. Valitse siitä. Outo aloitus joka tapauksessa. Kukaan mies ei kirjoita tuollaista paskaa.

Vierailija
20/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut löytää monisuhteisuuden ja polyamorian salat, ei ole vaan kertonut asiasta sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi