Ollaan oltu vaimoni kanssa seksittömässä suhteessa jo vuosia, mutta viime aikoina jotain on muuttunut. Vaimoni on laihtunut huomattavasti 🥵
Ollaan oltu vaimoni kanssa seksittömässä suhteessa jo vuosia, mutta viime aikoina jotain on muuttunut. Vaimoni on laihtunut huomattavasti ja hän näyttää entistä vetävämmältä. En ole enää aikoihin tuntenut sellaista kiihkoa häntä kohtaan, mutta nyt jokin on herännyt minussa.
Huomaan, että vaimoni kehonmuutokset ovat alkaneet kiehtoa minua enemmän kuin koskaan ennen. Hän on itsevarmempi ja seksikkäämpi kuin koskaan, ja se vetää minua puoleensa entistä enemmän. Vaikka meidän välillämme ei ole ollut seksuaalisia kohtaamisia pitkään aikaan, nyt tunnen halua häntä kohtaan enemmän kuin koskaan.
Katselen vaimoani keimailevan uusissa vaatteissaan tai tunnen hänen katseensa ihollani, en voi olla ajattelematta sitä, miten paljon haluan häntä. Haluan ottaa hänet syliini ja näyttää hänelle, miten paljon hän merkitsee minulle. Ehkä on aika herätellä meidän seksielämämme uudelleen henkiin ja antaa intohimon liekin leimahtaa uudelleen 🥵
Kommentit (28)
Malliesimerkkimiten nainen yrittää provoilla miehenä.
Et ressu edes sitä tiedä miten miehen ja naisen tekstit ja tyyli ja sanojen käyttö eroavat toisistaan.
Opettele lisää, ehkä vielä onnistut!
Ei kannata naisen kirjoitella miehenä, jos ei hommaa hanskaa tuota paremmin.
0/5
Vierailija kirjoitti:
On tainnut löytää monisuhteisuuden ja polyamorian salat, ei ole vaan kertonut asiasta sinulle.
Miksi ap on niin huono että ei ole päätynyt samaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän täällä ylipainoiset eukot aloittavat välittömästi terveydestään huolta pitävän naisen mollaamisen ja tästä innoissaan olevan miehen vähättelyn :D Ei taida melaa tulla omalta ukolta joten yritetään heittää kapulaa toisen suhteeseen jossa seksielämä saanut uutta kipinää
Auta armias jos nainen yrittää näyttää viehättältä omalle miehelleen, petturi suorastaan :DD
Eukot? Noi viestithän on miehiltä
Luultavasti vaimosi on rakastunut toiseen!
Sivusuhteet panee laihtumaan. Jännämies tykkää enemmän kun on kunnossa.
Onko alapään karvoitutyylikin muuttunut lähiaikoina ? Ja/tai onko kaappiin ostettu uusia seksikkäitä alusasuja? Jos on niin silloin viimeistään 100%:n varmasti toinen mies "syyllinen" tähän muodonmuutokseen.
Jos sun vaimon olemus on muuttunut, saa varmasti isoa, suonikasta, mustaa munaa muualta.