Minua masentaa koska en kelpaa kauniille naiselle. Onko minun kohtalo siis olla ikisinkku elämäni ajan?
En halua ylipainoista naista enkä myöskään naista joka ei ole häävin näköinen. Mieluummin olen sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
Miten siis voisin nostaa omaa viehätysvoimaani naisten silmissä jotta kauniit naiset kiinnostuisi minusta? Alanko pahikseksi eli väkivaltaiseksi? Pyrinkö rikastumaan jollakin tapaa? Menenkö salille treenaamaan lihaksikkaan kropan ja näännytän rasvat pois kehosta?
Mitä teen?
Kommentit (15)
Siis sulla on ylipainoa, eikä lihaksia ja mallinaisen haluat?
Tarvitset treeniä - kirjastossa. Vaikutat melko sivistymättömältä.
Ole mitä olet ja tyydy olemaan yksin.
Siirry käyttämään jatkuvasti huivia silmilläsi. Sen jälkeen suurin osa naisista on ok sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En ole sivistymätön. Amk tutkinto löytyy ja työskentelen toimistossa ns pukumiehenä.
Tuskinpa sinä kelpaat vaikka kuinka yrität.
Jos sisus on täysin läpimätä se pilaa ulkonäönkin ja niiden kauniiden naisten kans sinä kisaat samassa sarjassa minun kanssa, minä olen hyvän näköinen ja sosiaalisesti erittäin taitava ja aidosti tykkään naisista.
Joku sliipattu mulkku joka lowkey vihaa naisia ei ole hyvä, mihinkään.
Ensin sun pitäs todistaa, että tämä aloitus ei ollut vitsi. Siitä sitten sen jälkeen lähdetään todistamaan muita asioita.
No sulle se ulkonäkö ilmeisesti on tärkein. En mä nyt tiedä olenko itse häävin näköinen,mut käyn töissä,siivoan,kokkaan,leivon,pidän pihasta huolta,hoidan lapset,miehen tarpeet ja olen uskollinen. Mies tänään krapulassa,kuskasin sen eilen ulos ja tänään sillä teki mieli makeeta,kävin ostaa sille ja tein ruuan. Tuskin hänen mielestään huono suhde. Eikä munkaan mielestä.
Laihduta, käy salilla, aja parta sängelle, tuoksu hyvältä, käy usein parturissa ja käytä hius- ja ihotuotteita, ole kohtelias ja avokätinen. Kyllä se siitä. Tämä siis sillä oletuksella, että olet riittävän pitkä (180cm+) etkä ruma kasvonpiirteiltäsi ja luustoltasi. Ja tärkeintä on olla itsevarma, mutta ei mikään kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sivistymätön. Amk tutkinto löytyy ja työskentelen toimistossa ns pukumiehenä.
Vau. Lakoan edessäsi kuten kaikki muutkin naiset. Että ihan pukumies... :D
Allu itkee yhyy yhyy (eikä todellakaan ole mikään amk-pukumies vaan erityiskoululainen ja tukityöllistetty jossain postin lajittelukeskuksessa)
Vierailija kirjoitti:
Hanki miljoona euroa rahaa
Tää on sinällään koomista että mies voi nostaa omaa tasoaan rahalla mutta naiset ei voi. Miehen rahat kiinnostaa naisia joten siksi varallisuus nostaa miehen tasoa.
Osta barbara ja hyväksy että sinkuksi jäit.