Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökerö hääjuhla kutsu?

Vierailija
20.07.2024 |

Mitä tekisitte tälläisessä tilanteessa:

mun kaveri meni tänään naimisiin. Aikaisemmin tammikuussa, sanoi että minä ja avec ollaan tervetulleita. 

nyt kesäkuussa sanoi että lähettää kutsut kirjeissä ja minunkin kutsu tulisi siinä sitten.

no ei tullut kutsua. Olin jo arvellut että kutsua ei tule ollenkaan. Pari viikkoa sitten hän soitti. Meidän pitää rajata häitä. Eli sulhasen ja morsiamen puolelta tulee vaan yksi vieras kummaltakin.Sukulaisten lisäksi siis.

No olin jo mielessäni tätä arvellut.

Olin aikaisemmin sanonut pari perusteltua kommenttia ystävälle narsisti-sulhasen käytöksestä.

hääpäivänä eli tänään, laitoin vielä ystävälleni onnittelu viestin, ja kerroin, että hänen ei ole pakko mennä naimisiin jos tulee sellainen olo. 

No häät pidettiin menivät naimisiin. 

sain tekstiviestin siitä siis. 

Kiitos, naimisiin mentiin. Haluatko tulla täällä juhlapaikalla käymään?

täältä on yhden ja puolen tunnin matka juhlapaikalle.

Mitä hemmettiä??????

mitäpä ite tekisit. Minusta tuo oli äärimmäisen tökeröä. Tietää hyvin missä asun. Ja että minusta olisi ollut kiva tulla häihin, mutta miksi hemmetissä kutsua mukakiltisti häihinsä HÄÄPÄIVÄNÄÄN?? Vihkimisen ja ruokailun jälkeen??😳🤔

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat onnitteluviestin ettei ole pakko mennä naimisiin, jos siltä tuntuu? No on taas provo. Ei kukaan kirjoita näin tunnistettavaa aloitusta muutenkaan. 

Niinpä, tiedän yhden pariskunnan, jotka menivät naimisiin tänään ja edelleen siis viettävät sitä. Voisi luulla olevan heistä kyse.

Toisaalta ois se aika hassu sattuma kuitenkn. Kesähäät ovat näemmä suosiossa ja miksi ei samana päivänäkin voi joillain pariskunnalla olla sama hääpäivä :) 

Vierailija
22/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen tökeröä laittaa hääpäivänä viesti älä mene naimisiin 😑

Oletko mustasukkainen ystävästäsi? Tällaisiin ihmisiin törmää välillä. 

On se kyllä, mutta emme kyseistä pariskuntaa tunne. Emme tiedä mitä tämä ystävä on nimenomaan puhunut miehestä ja tai nähnyt sivusta seuranneena heidän parisuhdetta. Ymmärrän, että törkeää hääpäivänä asiasta, mutta jotkut ystävät ovat suojelevia. Ei kyse välttämättä ole mistään mustasukkaisuudesta. Puolueettomana ihan vain ajattelin tuoda asian ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin ystävä. Ei ole pakko mennä naimisiin jos tulee sellainen olo, voi jeesus.

Vierailija
24/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat onnitteluviestin ettei ole pakko mennä naimisiin, jos siltä tuntuu? No on taas provo. Ei kukaan kirjoita näin tunnistettavaa aloitusta muutenkaan. 

Niinpä, tiedän yhden pariskunnan, jotka menivät naimisiin tänään ja edelleen siis viettävät sitä. Voisi luulla olevan heistä kyse.

Toisaalta ois se aika hassu sattuma kuitenkn. Kesähäät ovat näemmä suosiossa ja miksi ei samana päivänäkin voi joillain pariskunnalla olla sama hääpäivä :) 

Kesähäät on aina suosiossa, tänäänkin on luultavasti mennyt naimisiin kymmeniä ellei satoja pareja.

Vierailija
25/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesähäät on aina suosiossa, tänäänkin on luultavasti mennyt naimisiin kymmeniä ellei satoja pareja.

Jep

Vierailija
26/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti laittaa viestin, ettei ole pakko mennä naimisiin. 

Vierailija
27/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä, mutta emme kyseistä pariskuntaa tunne. Emme tiedä mitä tämä ystävä on nimenomaan puhunut miehestä ja tai nähnyt sivusta seuranneena heidän parisuhdetta. Ymmärrän, että törkeää hääpäivänä asiasta, mutta jotkut ystävät ovat suojelevia. Ei kyse välttämättä ole mistään mustasukkaisuudesta. Puolueettomana ihan vain ajattelin tuoda asian ilmi.

Siis tarkoitin, että emme tiedä mitä Ap:n ystävä on nimenomaan puhunut miehestä ja miten Ap nähnyt sivusta seuranneena heidän parisuhdetta. Huoh. :)

Vierailija
28/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti laittaa viestin, ettei ole pakko mennä naimisiin. 

No mistä tiedät onko ystävä esim. Ap:lle pohtinut asiaa tai mitä ylipäätänsä jutellut Ap:lle.

Ystävä päätti mennä naimisiin kuitenkin ja se on sillä selvä.

Vierailija
29/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin onnittelulla ja pahoittelulla etten pääse tulemaan pitkän välimatkan takia.

Ja sen jälkeen ottaisin reilusti etäisyyttä. 

Vierailija
30/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä on aikuinen ihminen, niin suojeleva ystävä kuulostaa lähinnä ongelmalta.

Vanhemmat suojelevat lapsiaan, jotka eivät ole vielä aikuisia. Muut tekevät itse omat valintansa. 

Vierailija
31/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun yritit herätellä ystävääsi narsistista. Mutta kokemuksesta tiedän, että se ei tehoa. Edellisessä suhteessa olin narsistin kanssa. Minua varoiteltiin hänestä, mutta en rakkaushuuruissani kuunnellut. En kuunnellut edes omaa ystävääni. En onneksi päätynyt vihille asti. Suhteen päätyttyä minulla meni varmaan kahdeksan vuotta päästä tuon ihmisen aiheuttamista traumoista yli. Olin yhdessä kohtaa sen verran masentunutkin, että toivoin etten enää heräisi aamulla..

Ystävälläsi tulee olemaan rankat ajat edessä. Toivottavasti ymmärtää lähteä ennenkuin alkavat lisääntyä. Voi kamala.

Vierailija
32/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sukulaisten lisäksi kummaltakin tuli yksi ystävä ja sinä tulit siihen tulokseen että sulhanen on narsisti kun sinä et mahtunut ? Ei nykyisin kukaan pidä häitä joissa on satoja vieraita, monilla on 10-20, narsisti kyllä pitäisi isot häät oikeen pohjamaalaisittain kuin olisi isonkin talon vävy 

Vierailija
33/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on todellinen huoli ettei toinen tiedä mitä tekee.

Vierailija
34/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä on aikuinen ihminen, niin suojeleva ystävä kuulostaa lähinnä ongelmalta.

Vanhemmat suojelevat lapsiaan, jotka eivät ole vielä aikuisia. Muut tekevät itse omat valintansa. 

Kyllä minä ymmärrän, että haluaa ystävälleen parasta. Edelleen emme tiedä sen tarkemmin juuri siitä, että mitä Ap:lle on puhuttu miehestä ja onko ystävä miettinyt olla menemättä naimisiin. Kun tuollaisen viestin laittoi, ei kuulosta pieneltä asialta.

Ystävä on nyt kuitenkin valintansa tehnyt.

Vierailija
35/66 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi mies on ns. Kykenemätön. 

en kyllä menisi avioon jos parisuhteen sänkyelämä olisi sitä että mies kyllä saa mutta nainen ei🤫 jos ymmärrät mitä tarkoitan

Vierailija
36/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ystävä oli ehdottanut helmikuussa miehelle että menisivät 2025 naimisiin. Mies ei suostunut niin menivät nyt heikolla budjetilla eli velaksi.

ap.

Vierailija
37/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen, että kaverisi oli täysin vilpitön ja innoissaan kutsuessaan sinut häihin tammikuussa. Hän ei vain silloin ollut ihan selvillä, millaisiksi häät muotoutuvat. Jos mies on täys mulkvisti ja oikutteli hääjärjestelyjen vuoksi, niin ystävällesi on ollut helppoa peruuttaa kutsua. Hän on sokeasti rakastunut siihen mulkivistiin, pomppii miehen ehdoilla ja suostuu kaikkeen. Todennäköisesti on kaivannut sinua juhlissa ja se kutsu on ollut lähinnä sovitteluun pyrkivä kutsu kuin uskoisi sinun oikeasti tulevan. Anna hänelle anteeksi. Hän tarvitsee sinua lähivuosina erotessaan miehestä.

Tietäjä

Vierailija
38/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä että minua ei kutsuttu häihin en ole tehnyt narsisti-päätelmää. Tässä on muita asioita tapahtunut ajan kuluessa. 

Parisuhteen nainen ei ole esim. Kahteen vuoteen kertonut osoitetta missä asuu. Eli on muuttanut yhteen narsistin kanssa. Ja asuu toisen ystävän lähellä (15min.matka.)Ei olla saatu kutsua tupareihin/kahville/tms. 

Hän on maininnut esim. Että sitten kun uusi asunto alkaa tuntua kodilta niin sitten kutsuu meitä sinne. Musta se on outoa. Minä ja tämä ystävä mikä asuu lähempänä, ni ollaan avioituneen naisen läheisimpiä ystäviä. Toki avioituneella on myös sisaruksia jotka asuu kauempana.

Eli se narsistimies on tehokkaasti eristänyt tämän naisen. Hän pääsee enää harvoin meidän tai jommankumman mukaan mihinkään.

huippuesimerkki oli kesätapahtuma, mihin olimme tämän toisen ystävän kanssa menossa. 

viime tingassa tulee viestiä avioituneelta että hän lähtee omalla autolla meidän perässä. 

No ei tietenkään lähtenyt meidän perässä, vaan joutui jäämään miestä auttamaan. Selitys oli niinkin surkea, että: joo Mikkotarvitsi apua television kasaamisessa, niin en voinut lähteä teidän kanssa. 

ja huom. Eivät jääneet sinne kutemaan, vaan syy oli oikeasti tuo. Olen nähnyt kun tuo mies on yrittänyt kiinnittää klemmarilla pesukonetta. Tunti siinä meni, mutta valmista ei tullut, kaikesta hikisestä touhuilusta huolimatta.

Ja huom. Kysyttiin myös sitä miestä mukaan siihen kesätapahtumaan. Ja tapahtuma oli heiltä tunnin matkan päässä.(joku näitä kuitenkin kysyy)

Vierailija
39/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tarvitsee minua ja toista ystäväänsä erotessaan 

Minä jopa suorapuheisempana mielessäni ajattelin että täräytän kaikki totuudet pöytään ja yritän jotenkin varoittaa ystävää perustellusti. Pidinkin sellaisen palopuheen puhelimessa ystävälle, ja hän kuunteli ja puhuimme aiheesta. 

ei ottanut onkeensa. 

onneksi toinen ystävä ei ole tämmöinen paasaaja niin jos minun suorapuheisen kanssa avioituneella menee välit, niin on rauhallisempi ystävä siinä lähempänä

Mutta niin, me ystävät ei poistuta rinnalta vaikka hullu-ukko on yrittänyt monin tavoin häätää.

Vierailija
40/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sukulaisten lisäksi kummaltakin tuli yksi ystävä ja sinä tulit siihen tulokseen että sulhanen on narsisti kun sinä et mahtunut ? Ei nykyisin kukaan pidä häitä joissa on satoja vieraita, monilla on 10-20, narsisti kyllä pitäisi isot häät oikeen pohjamaalaisittain kuin olisi isonkin talon vävy 

Siis Ap epäili, että ei saa kutsua, koska oli antanut kommenttia siitä ystävän miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän