Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökerö hääjuhla kutsu?

Vierailija
20.07.2024 |

Mitä tekisitte tälläisessä tilanteessa:

mun kaveri meni tänään naimisiin. Aikaisemmin tammikuussa, sanoi että minä ja avec ollaan tervetulleita. 

nyt kesäkuussa sanoi että lähettää kutsut kirjeissä ja minunkin kutsu tulisi siinä sitten.

no ei tullut kutsua. Olin jo arvellut että kutsua ei tule ollenkaan. Pari viikkoa sitten hän soitti. Meidän pitää rajata häitä. Eli sulhasen ja morsiamen puolelta tulee vaan yksi vieras kummaltakin.Sukulaisten lisäksi siis.

No olin jo mielessäni tätä arvellut.

Olin aikaisemmin sanonut pari perusteltua kommenttia ystävälle narsisti-sulhasen käytöksestä.

hääpäivänä eli tänään, laitoin vielä ystävälleni onnittelu viestin, ja kerroin, että hänen ei ole pakko mennä naimisiin jos tulee sellainen olo. 

No häät pidettiin menivät naimisiin. 

sain tekstiviestin siitä siis. 

Kiitos, naimisiin mentiin. Haluatko tulla täällä juhlapaikalla käymään?

täältä on yhden ja puolen tunnin matka juhlapaikalle.

Mitä hemmettiä??????

mitäpä ite tekisit. Minusta tuo oli äärimmäisen tökeröä. Tietää hyvin missä asun. Ja että minusta olisi ollut kiva tulla häihin, mutta miksi hemmetissä kutsua mukakiltisti häihinsä HÄÄPÄIVÄNÄÄN?? Vihkimisen ja ruokailun jälkeen??😳🤔

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä aloitusviesti oli vähän huonosti jäsennelty. 

nyt olen ihan ok. Tunnelmissa heidän naimisiinmenostaan. Miksi? 

koska nyt kun ovat naimisissa miehen outoudet paljastuvat vielä nopeammin.

minä olen päättänyt olla niinkun ei mitään ystävää kohtaan. Eli pidän yhteyttä yms.

arvelen että myöhässä häihin kakkua syömään kutsu oli vähän näpäytys taikka aviomiehen masinoima.🤣

se tarkoittaa siis sitä, että minun sanoillani/ viestillä ollut vaikutusta niin paljon että se on vaikuttanut tähän sulhoon.

olen siis rauhallisella mielellä. Kyllä se heidän ero siltä vielä toteutuu.

Ei välttämättä moneen vuoteen, kun vaikuttaa alistuneensa.

Vierailija
62/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. 

mutta erityisen kumma piirre on se, että aina kun ystävällä on lomaa ja kysyn milloin nähtäis ym. Ni ystävän vastaus on että pitää katsoa aikataulusta

=kysyä siltä mieheltä. No sitten vastaus tulee tekstarilla, Mikko oli keksinyt lomalle /viikonlopulle jotakin. Parhaimmillaan tämä jotakin on ollut prismassa käynti yhdessä. 🤡

kerran myös kävivät minun lähellä olevassa jättikaupassa eikä mitään nähdäänkö kahvittelun merkeissä- kyselyä. (Kuten aiemmin)Kun olin järkännyt yhteistä tapaamista ni mikolla oli taas jotain ja lähtivät laivareissulle. Nais osapuoli sai vasta jossakin kohtaa ajomatkalla tietää että ovat menossa laivalle. 

viimeksi kun pääsin tapaamaan ystävää käytiin ikeassa. Ystävä oli haaveillut kunnollisesta vaatekaapistosta, mutta rahat oli tiukalla.

seuraavana päivänä tuli viesti ystävältä ettei osta ikinä ikean tuotteita, koska firma kaataa sademetsiä.

No, mikko oli hyvää hyvyyttään ehdottanut illalla että katotaan tämmönen dokumentti Ikeasta.🥰😍 ihana ja niin ajattelevainen mies🥰🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs arvostelit sulhasta ja vielä varoittelit naimisiinmenosta.

En minäkään tuollaista pahanilman lintua olisi kutsunut.

Lapsuuden ystävä aikoinaan varoitteli poikaystävästä, jota ei siis edes tuntenut. "Jätä ennen kuin se jättää sinut."

- Itsellään oli ollut petturi, josta oli juuri eronnut.

Ystävä jäi taakse, poikaystävän kanssa ollaan oltu naimisissakin jo 49 vuotta.

Jätit lapsuuden ystäväsi taakse?

Ei mitään välit poikki, mutta kyllä se ystävyys siitä hiipui, vaikka juuri minä yritin sitä ylläpitää ja herätellä vielä siinäkin vaiheessa, kun meillä molemmilla oli lapsia.

Pakko myöntää, että tuleva elämäntoveri oli paljon, paljon tärkeämpi kuin katkeria neuvoja jakeleva "kokenut"

"Ahaa, joo okei. Se on sääli, kun parisuhteet vaikuttaa ystävyysuhteisiin heikentävästi ja kuviot reilusti muuttuu, pienetkin asiat. Kokemusta on. En ymmärrä miksi et olisi voinut jäädä ystävän luokse, vaikka miehensä olikin sinne tulossa? Piti kiltisti alkaa tehdä ruokaa ja häätää sinut pois, kun isäntä on tulossa. Kämppä käsittääkseni on yhteinen, mutta kuviot muuttuvan niin, että miehen koti ja miehen ehdoilla mennään."

Ei ollut mikään anteeksipyytelevä vaan mahdollisimman suora vihje, että olisi nyt aika lähteä. Tuo ystävä ei ollut mikään tossu, joten tulkitsin, että juuri hän ei halua minun viipyvän. Ruuanlaitto miehelle oli tekosyy häätöön. Sovittiin jopa vastavierailusta, mutta sen hän perui myöhemmin postikortilla. - Siinä se suhde. Ei ystävyyttä väkisin voi pitää yllä.

Vierailija
64/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tämä tilanne näin kääntyi? Aloitusviestin perusteella ongelmasi oli se, että sinua ei kutsuttukaan ystäväsi häihin, ennen kuin tökerösti samana päivänä. Vaikutit siitä olevan nyreissäsi. Nyt sitten ongelma onkin se, että ystäväsi mies on mielestäsi narsisti.

Vierailija
65/66 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin ihan kaiken infon läntännyt samaan viestiin, niin olisit haukkunut minua siitä että kaikki info on samassa. Ettei saa selvää jne. Jne. 

niinkuin yleensä elämässä, niin keskustelu lähtee asian jostakin kulmasta, tälläkertaa se lähti tuosta ajankohtaisesta kohdasta eli siitä että minua mukakutsuttiin häihin. 🤣

tuo on taustatarina että mies on huijari. 

Vierailija
66/66 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no mä pelkään myös tätä, että heittää parhaatvuotensa hukkaan. Miksi ? Että sais munaa mieheltä.👍 

Ai niin eihän hän edes saa sitä.🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan