Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ujous estää parisuhteen

Vierailija
20.07.2024 |

Tajusin tänään että en ikinä tuu löytämään itseäni parisuhteesta koska aina ujostaudun kun oon uudessa seurassa, eikä mulla esim ole miespuolisia kavereita. Ja siis ei mua pelkkä parisuhde sinänsä kiinnosta, vaan sen tyypin pitää olla tottakai se syy parisuhteeseen, eli kuka tahansa ei käy. Siksi ei tarvitse ehdotella älyttömyyksiä. Kunhan avauduin :D

N32

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet jonkun kiinnostavan tyypin luo, ja sanot et mä haluun suhteeseen. Tää sit jokonsanoo kyllä tai ei. Ei oo sen vaikeempaa

Tähän ei vielä rohkeus riitä vaikka oon pari kertaa miettinyt tollaista röyhkeän suoraa lähestymistä, vähän eri sanoin kyllä :'D

-ap

Vierailija
22/26 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset rohkeutta olla oma itsesi ja sellaisen herkän miehen joka ymmärtää.

No tämä just, tiedän kyllä. Missä niitä herkkiä, ymmärtäväisiä miehiä sitten on? :D

-ap

ite löysin yhden rautatieasemalta mutta se onkin jo toinen tarina. Monet ovat netissä kun eivät tiedä missä muualla voisivat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä just, tiedän kyllä. Missä niitä herkkiä, ymmärtäväisiä miehiä sitten on? :D

-ap

ite löysin yhden rautatieasemalta mutta se onkin jo toinen tarina. Monet ovat netissä kun eivät tiedä missä muualla voisivat olla.

Nyt kiinnostaa miten tapasitte? :D

-ap

Vierailija
24/26 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meet jonkun kiinnostavan tyypin luo, ja sanot et mä haluun suhteeseen. Tää sit jokonsanoo kyllä tai ei. Ei oo sen vaikeempaa

Tähän ei vielä rohkeus riitä vaikka oon pari kertaa miettinyt tollaista röyhkeän suoraa lähestymistä, vähän eri sanoin kyllä :'D

-ap

Tietynlainen "röyhkeys" auttaa elämässä eteenpäin. Muuten käy helposti niin, että ei saavuta tavoittelemiaan asioita tai ne vie joku muu. Lykkyä tykö, pystyt kyllä

Vierailija
25/26 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tietynlainen "röyhkeys" auttaa elämässä eteenpäin. Muuten käy helposti niin, että ei saavuta tavoittelemiaan asioita tai ne vie joku muu. Lykkyä tykö, pystyt kyllä

Tää on muuten ihan totta. Olen ujo nainen ja siksi arvostan kun mies uskaltaa pistää itsensä peliin. Sopiva röyhkeys murtaa kivasti jään. 

Vierailija
26/26 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nyt kiinnostaa miten tapasitte? :D

-ap

Ihan vaan niitä näitä juttelemalla rautatieasemalla mutta se ei ole se pointti. Voit sen löytää mistä vaan mutta tosiaan, kyllä nettikin on yksi vaihtoehto. Siinä vaan voi tulla ne paineet eka tapaamiseen. Siinä tarvitaan paljon rehellisyyttä varmaan ennen sitä eka tapaamista. Toion sulle kaikkea hyvää, että uskaltaisit olla haavoittuvainen.