Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kantritähden kansallislauluesitystä kritisoitiin aika rankasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kestä enää yhtään mitään.

Vierailija
2/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kuin käki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotune ei pelasta jos ei osaa laulaa.

Vierailija
4/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset jaksa enää tällaisia minä-minä-minä ja minun ei tartte ketään kunnioittaa- tyyppejä. Mennään humalassa hoilottamaan ja laulamaan tiäksä jotain veetun biisii, ai onks se niinku joku kansallislaulu hei, siis nii junttii hei, onks vielä jotain kansallislauluja hei, ei tää niin vakavaa oo, kato, vähän jos on ottanut..

Tai n''ussitaan jotain ikivanhaa patsasta, kato kun mä haluun ja kato kun mä voin. Ai että ooonkin niiin viihdyttävä ja hauska hei. Juntit ei vaan tajuu...

Minä-minä-minä-minä-minä

Vierailija
5/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autotune ei pelasta jos ei osaa laulaa.

Kyllähän tuosta kuulee että osaa laulaa, mutta tuossa esityksessä homma ei toimi. Syynä vahva känni.

Vierailija
6/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät nykyään osaa edes laulaa kännissä. Kysykää vaikka Ozzylta, miten kännissä esiintyminen onnistuu.

Vierailija
7/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteleva volyymi ja paikoin huojuvan epävireinen tyyli

Vierailija
8/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni on tekosyy, se ei vaan osaa laulaa. Maailman sivu on laulajat esiintyneet kännissä ja huumeissa ja etenkin nuorilla se ei vaikuta ääneen juuri mitenkään. 

Vierailija
9/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölisevä persu olisi ollut yhtä hyvä laulaja.

Vierailija
10/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känni on tekosyy, se ei vaan osaa laulaa. Maailman sivu on laulajat esiintyneet kännissä ja huumeissa ja etenkin nuorilla se ei vaikuta ääneen juuri mitenkään. 

On aika eri asia olla metallibändin liidi ja laulaa kännissä keikalla, missä myös yleisö on kännissä, eikä kukaan välitä jos menee vähän sinne päin kun muut instrumentit pauhavat 120 desibeliä nupit kaakossa.

Sitten kun laulat kansallislaulua areenalla, niin olet täysin yksin äänesi kanssa ilman mitään tukea ja jokainen pienikin virhe kiinnittää huomion.