Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei pese tummia ja vaaleita erikseen. Kaikki samaan syssyyn!

Vierailija
20.07.2024 |

Ei voi olla totta. Pitääkö minun opettaa hänelle miten vaatteita pestään?!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä ku kaikesta pitää valittaa. Varmaan imuroi olohuoneen aivan väärin ja tiskikoneenkin täyttää aivan väärässä järjestyksessä?

Vierailija
82/88 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sun miesystävä enkä edes mies, mutta ei muakaan jaksa kiinnostaa eri väristen arkivaatteiden pesu erikseen. Kaikki samaan samaan koneeseen ja pesu sitten kun kone täysi.

Ja sen näkee sinun vaatteista ja yleisolemuksesta. Näytät nukkavierulta.

Onko sulla valvontakamera jokaisen pyykkikoneen luona vai mistä kuvittelet tietäväsi miten joku pyykkää? Ymmärrän että sulla on vaan jotain 70-luvun riepuja mutta nykyaikaiset laatuvaatteet voi kyllä kaikki pestä yhdessä koneessa kunhan esim. pesulämpötila on ok.

Haluaisin kovasti tietää mistä saa nykyään ostaa laatuvaatteita .Oma käsitykseni on, että niitä myytiin vielä 80-luvulla ja ehkä vielä 90-luvun alkupuolella. Vaatteet näyttivät usein yhtä siistiltä u

Varmasti näyttää nuhjuisilta, kun rumputtaa menemään kaikki materiaalit samassa koneellisessa, samalla pesuohjelmalla.

Minulla kyllä säilyy neuleet ja työvaatteet nypyttöminä, mutta pesenkin niitä vajailla koneellisilla, materiaaliin sopivilla ohjelmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne välttämättä värjää, mutta jos aina pesee mustaa ja valkoista sekaisin, väistämättä ne valkoiset harmaantuu. Tykkään pitää värit kirkkaina, siksi pesen erikseen.

Sama ja valkoisten joukkoon ei mitään muita värejä. Harmaantuneet lakanat olisivat ikäviä. 

Vierailija
84/88 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaikki 60 asteessa, lakanat, kalsarit ja pyyhkeet. Naiset pesee pikkarit 30 asteessa ja hyi v sitä bakteerien määrää. Minun boksereista ei tartu mitään ja aamen.

Vierailija
85/88 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä ku kaikesta pitää valittaa. Varmaan imuroi olohuoneen aivan väärin ja tiskikoneenkin täyttää aivan väärässä järjestyksessä?

Naiset tuo parisuhteeseen miehen arvostelun ja haukkumisen. Mitä muuta naisilla on antaa suhteeseen, moottoripyörän kaasarin imuilman mittaamista?

Vierailija
86/88 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten ostettu huppari on nukkaantunut, voi sitä kauhua ja elämän tuskaa.

Vierailija
87/88 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on värinkerääjä liinoja tätä varten. Toimii. 

En ole kuullut värinkerääjäliinoista, kerro tarkemmin, mistä niitä saa

Esim. Dr.Beckmann-merkkisiä värinkerääjäliinoja myy vaikkapa Tokmanni. Muitakin merkkejä on. Kannattaa vähän verrata hintoja pakkauskokojen välillä. Olen käyttänyt kertakäyttöisiä liinoja, mutta tätä googlatessa huomasin, että myös kestoliina on olemassa. Onko kukaan sellaista käyttänyt ja toimiiko se hyvin?

Minulla oli sellainen, toimi vaaleiden vaatteiden kanssa vähän aikaa, mutta tummien kanssa kävi niin, että muuttui pysyvästi niin tummaksi, ettei siitä näe keräsikö väriä vai ei. Lopulta palasin kertakäyttöisiin, kun ei se tuntunut olevan juurikaan jotain normaalia mikrokuituliinaa

Kiitos!

Vierailija
88/88 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut lapsetkin lajittelemaan pyykit. Meillä on pyykkikorina useampi eri muovilaatikko. Kun siihen ei enää mitään mahdu, niin on aika laittaa pyykkikone päälle, siitä tulee täysi koneellinen.

Mies pesee omiaan sekaisin. Pistää pelkikamppeidensa joukkoon muita vaatteittaan. Minun puolestani saa pestä niin, hänen vaatteitaan ne ovat ja hän kärsii vahingon, jos joku menee pilalle. Minä olen hyvin tarkka pesulämpötiloista ja lajittelusta väreihin. Mutta muilla ei juurikaan ole valkoisia vaatteita, jotka ottavat helposti väriä jos joukossa on jotain värillistä.

Minä olen se, joka on saanut yhden miehen villapaidan kutistettua kunnolla, eksyi vahingossa väärään koneelliseen. Samoin olen muutaman lasten villasukan huovuttanut. Tuon nykyisen lajittelusysteemin aikaan ei ole mitään vahinkoja tapahtunut ja loppui ärsyttävä ison pyykkikorin kaivelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan