Voi ei. Olen rakastunut työttömään 57v juoppoon. Tosin hän on poikkeuksellisen komea.
Onkohan meillä tulevaisuutta. Hän vaikutti minuun hyvin ihastuneelta, kun kohdattiin ekaa kertaa 3 vkoa sitten. Tällä viikolla näen hänet taaa.
Otanko vai jätänkö?
Kommentit (74)
Tee vain itse omat päätöksesi niin voit syyttää itseäsi pelkästään ettet vain muita jos ei käy hyvin.
Vähän nuorempana juoppona miehenä. En lyö, ottaa eteen, omistan oman talon, teen ruokaa, teen polttopuut. Elämä on kolhinut ja kelpaisi nainen joka vetäisi takaisin pinnalle. Ap tee oma valinta, mutta mikään väkivalta ei ole hyväksyttävää. Monesti juopot on nähnyt liikaa elämää ja se ei tee meistä huonoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nuorempana juoppona miehenä. En lyö, ottaa eteen, omistan oman talon, teen ruokaa, teen polttopuut. Elämä on kolhinut ja kelpaisi nainen joka vetäisi takaisin pinnalle. Ap tee oma valinta, mutta mikään väkivalta ei ole hyväksyttävää. Monesti juopot on nähnyt liikaa elämää ja se ei tee meistä huonoja miehiä.
Hyvin kirjoitettu.
Tällainen fiilis välittyi myös itselle omassa "tapauksessani". Ja se vetoaa minuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu.
Tällainen fiilis välittyi myös itselle omassa "tapauksessani". Ja se vetoaa minuun.
Ap
Kiitos. Jos saa kuitenkin myös varoittaa. On hukkuvia jotka vetää auttajan pinnan alle ja on harvinaisia hukkujia jotka tarttuu kirkkain silmin kellukkeeseen kiittäen. Tiedä myös koska poistua, jos sinua vedetään pinnan alle:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu.
Ap
Kiitos. Jos saa kuitenkin myös varoittaa. On hukkuvia jotka vetää auttajan pinnan alle ja on harvinaisia hukkujia jotka tarttuu kirkkain silmin kellukkeeseen kiittäen. Tiedä myös koska poistua, jos sinua vedetään pinnan alle:)
Edelleen, hyvin kirjoitettu.
Olen tietoinen näistä vaikuttavista "voimista".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee vain itse omat päätöksesi niin voit syyttää itseäsi pelkästään ettet vain muita jos ei käy hyvin.
Eikö siellä kaavoitusalueella puhtaan valkoisessa uudessa kodissa päde sama?
Onnittelut ap:lle. Parempi se juoppo mies jolla on sydän paikallaan kuin tunteeton ja narsistinen "kravattisonni".
Työtön iäkkäämpi juoppo.
Mikäs siinä, jos tykkää. Itse skippaisin.
Vierailija kirjoitti:
Työtön iäkkäämpi juoppo.
Mikäs siinä, jos tykkää. Itse skippaisin.
Nuorempi mies joka asuu vuokralla kerrostalossa ja käyttää rahansa velka bemarin laittamiseen. Käyttää huumeita ja joku panssariketju kaulassa tekee hänestä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon ikäinen juoppo voi olla komea? Sulla on oudot lasit silmillä.
Minun juoppo isäni oli kuolemaansa asti komea. (75 v.)
Naisia riitti sinne seitsemiin kymmeniin asti. Mutta kuten sanoi, rakasti vain vaimoaan (äitipuoleni). Niillä muilla naisilla ei ollut "mitään merkitystä". Tilitti minulle elämäänsä ja oli myös hyviä juttuja sekä paljon tietoa, mutta alkoholi teki tehtävänsä muun muassa puheessa (ja muistissa) ja alkoi toistaa itseään.
Mun on kyllä erittäin vaikea uskoa että juoppo voi olla komea!
Kyllä se ulkonäössä alkaa näkyä erittäin epäviehättävällä tavalla. Mutta makunsa kullakin, kai sellaistakin joku voi komeana pitää...
No kylläpä vaan näytti olevan. Parempi kroppakin kuin 80% itseään nuoremmistakin miehistä, noin niinkun kesäkuuman silmäotannalla.
Ap