Voi ei. Olen rakastunut työttömään 57v juoppoon. Tosin hän on poikkeuksellisen komea.
Onkohan meillä tulevaisuutta. Hän vaikutti minuun hyvin ihastuneelta, kun kohdattiin ekaa kertaa 3 vkoa sitten. Tällä viikolla näen hänet taaa.
Otanko vai jätänkö?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuulu meille muille. Teet itse valinnat elämässäsi. Kannattaa pohtia pitkällä tähtäimellä eri vaihtoehtoja.
En osaa päätttää, noudatan ensimmäistä täällä tarjottua vaihtoehtoa
Ap
Minun mies on työtön ja alle 50. Mies ei kauheesti juo joten siksi pidän siitä ja on mukavaa seuraa. Miehellä on harrastuksia ja käymme veneilemässä saaristossa koska miehellä on vene.
Ilman epätoivoisia naisia, kuvailemasi kaltainen miestyyppi olisi jo kuollut sukupuuttoon.
Eikö tuollaiset sekoilut lopeteta yleensä viimeistään kolmekymppisenä kun suurimmalla osalla on tunne-elämä silloin jo tasapainossa ja järkeä päässä
Jos panet sitä niin muista että taudin voi saada kumista huolimatta. Oletko valmis kantamaan herpestä loppuelämäsi jonkun typerän alkkiksen takia?
Juopoilla miehillä voi tulla erektiongelmia. Alkoholi on keskushermostoon vaikuttava myrkky.
Onnistuu vain jos nainen on alle 25 v. Me liki 60 v miehet ei mihinkään vanhoihin kurppiin enää kosketa.
Ai luoja mä olen onnellinen kun luen tällaisia, nimittäin siitä että ei kiinnosta yhtään, miehet nimittäin. Ne saavat olla ihan rauhassa minulta. Juopot ja raittiit. Komeat (mitä merkitystä sillä edes on vanhana, oikeasti?) ja rumat. Köyhät tai rikkaat.
Oma elämä, oma lupa, omat jutut, oma hyvä elämä, sitä en ala miehillä pilaamaan. Saattaisi käydä kuin sille Ullanlinnan murhan uhrille - ihanaa elämää vietti lastensa kanssa. Ja sitten meni hurahtamaan lääkkeitä huumeina käyttävään psykopaattiin. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Jos panet sitä niin muista että taudin voi saada kumista huolimatta. Oletko valmis kantamaan herpestä loppuelämäsi jonkun typerän alkkiksen takia?
Minulla muuten on jo herpes. Sain sen eräältä silloisen Nokian insinööriltä. Terveisiä vaan sinulle, Hansu!
Tosin muu "värisuora" on vielä saamatta ja kokematta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juopoilla miehillä voi tulla erektiongelmia. Alkoholi on keskushermostoon vaikuttava myrkky.
Tällä tapauksella ei ole. (Ainakaan omien vihjailevien juttujensa perusteella)
Ap
Ei kannata sekaantua juoppoon ollenkaan. Menetin yli 10 vuotta elämästäni juopon kanssa.
Ei se kuulu meille muille. Teet itse valinnat elämässäsi. Kannattaa pohtia pitkällä tähtäimellä eri vaihtoehtoja.