Voi ei. Olen rakastunut työttömään 57v juoppoon. Tosin hän on poikkeuksellisen komea.
Onkohan meillä tulevaisuutta. Hän vaikutti minuun hyvin ihastuneelta, kun kohdattiin ekaa kertaa 3 vkoa sitten. Tällä viikolla näen hänet taaa.
Otanko vai jätänkö?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Hei juopoilla on seksikästä karismaa ja on ne välillä selvin päin hyviä kokkeja.Aina viihteellä myös matkoilla.Mut ei ne pysähdy yhteen.Ne valloittaa.Ellei sitten ole rosvoroope.
Eksyitkö sä tänne ?
😚
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se on komea, niin tietysti otat.
Niin taidan tehdä.
Kiitos sinulle
Ap
Miten tuon ikäinen juoppo voi olla komea? Sulla on oudot lasit silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon ikäinen juoppo voi olla komea? Sulla on oudot lasit silmillä.
No se ON. Ja niin on erityisesti myös mun äitini mielestä (tämä ei ole provo, vaikka siltä ehkä kuulostaakin)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä olet jos juoppoon sekannut.
Mistä tämä käsitys oikein tulee.
Ok, heistä ei ole ehkä perheen elättäjäksi, mutta en ole perhettä perustamassakaan. Ainakaan just nyt..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja mä olen onnellinen kun luen tällaisia, nimittäin siitä että ei kiinnosta yhtään, miehet nimittäin. Ne saavat olla ihan rauhassa minulta. Juopot ja raittiit. Komeat (mitä merkitystä sillä edes on vanhana, oikeasti?) ja rumat. Köyhät tai rikkaat.
Oma elämä, oma lupa, omat jutut, oma hyvä elämä, sitä en ala miehillä pilaamaan. Saattaisi käydä kuin sille Ullanlinnan murhan uhrille - ihanaa elämää vietti lastensa kanssa. Ja sitten meni hurahtamaan lääkkeitä huumeina käyttävään psykopaattiin. Huh.
Mitä voimme tästä päätellä? On valittu väärä mies jos sen kanssa ei ole tuota Omaa lupaa ja omia juttuja. Ja toiseksi, se väärä voi olla se paljon tienaava ns. tasokkaampi mies, kun taas se työtön juoppo voi olla se aidoin ja rakastavin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, Pasi. Kyllä minä sen uskon.
Jos on tämä niin juokse
Ainakin olemme varoittaneet. Muistele tätä ketjua sitten kolmen vuoden päästä, kun mietit, mitä ihmettä ajattelit aloittaessasi suhteen alkoholiongelmaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopoilla miehillä voi tulla erektiongelmia. Alkoholi on keskushermostoon vaikuttava myrkky.
Tällä tapauksella ei ole. (Ainakaan omien vihjailevien juttujensa perusteella)
Ap
"Siitä puhe mistä puute."
Vierailija kirjoitti:
Juopoilla miehillä voi tulla erektiongelmia. Alkoholi on keskushermostoon vaikuttava myrkky.
Varsinkin jos kyseessä on kuiva lohikäärme ja se syöksee tulta. Kamalaa jos ei seiso naisen kanssa joka ei halua seksiä.
Provo. Monestakin syystä, mutta myös siitä, ettei noin vanha juoppo voi olla komea. Jos on edes hengissä, on kaikin puolin säälittävä näky. Eikä siitä kumppaniksi ole kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä olet jos juoppoon sekannut.
Nuoret nistit on parempia?
Tätä mietinkin. Mistä rööristä ne "juoppojen höpinät" oikein kumpuavat. Tämä mies viihtyy naapuritalon 3-4 miehen "remmissä", niin on tullut sivukorvalla kuunneltua. Se jatkuva jorina ei-mistään. Ja kiroilua väliin.
Eikö maailmassa riittäisi tähdellisempää keskusteltavaa yllin kyllin, vaikka nyt kännissä olisikin.
Ja yllätys yllätys, kun juttelin sen miehen kanssa erikseen hetken, en ikinä uskoisi, että pystyy oleilemaan sellaisessa jorinajengissä. Teki minusta sellaisia veitsenteräviä huomioita, joita kukaan mies ei ole ennen ääneen sanonut.
Olen aika ymmälläni tällä hetkellä.
Ap