Onko sinulla sähköinen tai sähköavusteinen potkulauta tai polkupyörä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule. Minulla on terveet jalat, joten en tarvitse mitään avustuksia.
N.21
Jos olisit N.61, ja ainoa kuntoilu, mitä olet 20 vuotenn harrastanut, on kävely kotoa autoon ja autosta kauppaan/työpaikalle/mihin_vaan, voisit lesoilla eri tavalla.
Sähköavusteinen polkupyörä. Hengenpelastajani 10 vuotta sitten. Painoni puolittui, sokeri- ja verenpainetaudit ovat pudonneet tien varteen. Ja jatkuu päivittäin naattien. Hikipyörällä en liikkuisi metriäkään. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule. Minulla on terveet jalat, joten en tarvitse mitään avustuksia.
N.21
Jos olisit N.61, ja ainoa kuntoilu, mitä olet 20 vuotenn harrastanut, on kävely kotoa autoon ja autosta kauppaan/työpaikalle/mihin_vaan, voisit lesoilla eri tavalla.
No miksi kukaan haluaisi tällaiseen kuntoon itsensä päästää?
T. N61 ja tavallinen pyörä käytössä
Sähköistin vanhan fillarin. Kätevä kun tulee pari kertaa viikossa ajeltua noin 20 km päässä. Varsinkin talvella 40 km lenkki alkaa ilman sähköjä olla liikaa ja aikaakin menisi kolme tuntia. Sähköllä tunti suuntaansa vaikka olisi raskaampikin keli. Lyhyet matkat 1-10 km luomupyörällä. Vuodessa tulee yhteensä noin 4 000 km, autolla 12 000 km.
Vierailija kirjoitti:
Sähköistin vanhan fillarin. Kätevä kun tulee pari kertaa viikossa ajeltua noin 20 km päässä. Varsinkin talvella 40 km lenkki alkaa ilman sähköjä olla liikaa ja aikaakin menisi kolme tuntia. Sähköllä tunti suuntaansa vaikka olisi raskaampikin keli. Lyhyet matkat 1-10 km luomupyörällä. Vuodessa tulee yhteensä noin 4 000 km, autolla 12 000 km.
Tappovehkeen viritit, toivottavasti ei satu vieraisiin kun runko tai jarrut pettävät tai akkusi räjähtää kun törttäät viitäkymppiä ;-(
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että viisi...kuusikymppisen kannattaa harkita sähköavusteisen fillarin hankintaa ihan oman fyysisen kuntonsa ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Tavallinen polkupyörä voi olla aluksi liian raskas matkantekoon ja siten kunnon kohottamiseen.
-Aluksi?? Siinä se kunto kohisten nousee kun aloittaa hissukseen ja vähitellen lisää pituutta lenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oleeee, mutta minulla on sähkövastuksinen savustin..käyks se?
Sekä sähkövastus tekee polkemisen raskaammaksi? Voiko sitä vastusta säätää? Mistä savu tulee ja miksi?
Älä käytä sähkölaitetta, jos olet märkä.