Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sähköinen tai sähköavusteinen potkulauta tai polkupyörä?

Vierailija
20.07.2024 |

?

Onko ja millainen, jos on?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sahkoinen hieromasauva

Älä käytä sähkölaitetta, jos olet märkä.

Vierailija
22/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, eikä tule. Minulla on terveet jalat, joten en tarvitse mitään avustuksia.

N.21

Jos olisit N.61, ja ainoa kuntoilu, mitä olet 20 vuotenn harrastanut, on kävely kotoa autoon ja autosta kauppaan/työpaikalle/mihin_vaan, voisit lesoilla eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköavusteinen polkupyörä. Hengenpelastajani 10 vuotta sitten. Painoni puolittui, sokeri- ja verenpainetaudit ovat pudonneet tien varteen. Ja jatkuu päivittäin naattien. Hikipyörällä en liikkuisi metriäkään. Suosittelen.

Vierailija
24/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, eikä tule. Minulla on terveet jalat, joten en tarvitse mitään avustuksia.

N.21

Jos olisit N.61, ja ainoa kuntoilu, mitä olet 20 vuotenn harrastanut, on kävely kotoa autoon ja autosta kauppaan/työpaikalle/mihin_vaan, voisit lesoilla eri tavalla.

No miksi kukaan haluaisi tällaiseen kuntoon itsensä päästää? 

T. N61 ja tavallinen pyörä käytössä 

Vierailija
25/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköistin vanhan fillarin. Kätevä kun tulee pari kertaa viikossa ajeltua noin 20 km päässä. Varsinkin talvella 40 km lenkki alkaa ilman sähköjä olla liikaa ja aikaakin menisi kolme tuntia. Sähköllä tunti suuntaansa vaikka olisi raskaampikin keli. Lyhyet matkat 1-10 km luomupyörällä. Vuodessa tulee yhteensä noin 4 000 km, autolla 12 000 km.

Vierailija
26/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköistin vanhan fillarin. Kätevä kun tulee pari kertaa viikossa ajeltua noin 20 km päässä. Varsinkin talvella 40 km lenkki alkaa ilman sähköjä olla liikaa ja aikaakin menisi kolme tuntia. Sähköllä tunti suuntaansa vaikka olisi raskaampikin keli. Lyhyet matkat 1-10 km luomupyörällä. Vuodessa tulee yhteensä noin 4 000 km, autolla 12 000 km.

Tappovehkeen viritit, toivottavasti ei satu vieraisiin kun runko tai jarrut pettävät tai akkusi räjähtää kun törttäät viitäkymppiä ;-(

Vierailija
27/28 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että viisi...kuusikymppisen kannattaa harkita sähköavusteisen fillarin hankintaa ihan oman fyysisen kuntonsa ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Tavallinen polkupyörä voi olla aluksi liian raskas matkantekoon ja siten kunnon kohottamiseen.

-Aluksi?? Siinä se kunto kohisten nousee kun aloittaa hissukseen ja vähitellen lisää pituutta lenkkeihin.

Vierailija
28/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oleeee, mutta minulla on sähkövastuksinen savustin..käyks se?

Sekä sähkövastus tekee polkemisen raskaammaksi? Voiko sitä vastusta säätää? Mistä savu tulee ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan