Minne matkustaisitte, jos raha ei olisi este?
Kertokaa haaveistanne tai toteutuneista reissuista!
Kommentit (69)
Turkuun matkustaisin. Tai kalajoen hiekkakuopille.
Ensin Azoreille vähäksi aikaa ja sieltä Uuteen-Seelantiin.
Eipä ole rahaa esteeksi asti, mutta ihan riittävän hyvä koti minulla on kuitenkin, että mihinkään ei tarvitse lähteä.
En minnekään. Reissaaminen on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Australiaan. Kiertäisin kuukauden kaikkia ilmastoja: viidakko, autiomaa, valtavat farmit, ranta ja koralliriutat, suurkaupungit. Ihmettelisin luontoa ja eläimiä.
Kuukausi ei riitä Australiassa mihinkään. Suosittelen 2-3kk reissua. Toki silloin ainakin alkaa olla varsinkin työ este, jos sellainen on.
Omalle mökille järven rantaan. Haaveissa vain on mun.
Afrikkaan safarille (En nyt muista, missä maassa niitä järjestetään.)
Tyynenmeren saarikierrokselle. Haluaisin nähdä ainakin Naurun, Tuvalun, Pitcairnin ja Pääsiäissaaren. Ja tietty Uuden-Seelannin.
Amerikkaan, ostaisin sieltä vanhan kulahtaneen cadillacin ja ajaisin route66 läpi, klisee ehkä mutta jenkit on lähellä sydäntä. Voishan sen caddyn pistää kontissa tulemaan suomeen perässä.
Etelämantereelle - jos raha ei olisi este niin ostaisin tai vuokraisin "Explorer"-jahdin sekä palkkaisin miehistön ja voisin kierrellä muuallakin. Ja helikopteri pitäisi toki olla kannella että pääsee nopeasti pois jos tylsistyy.
Ei tarveis mennä Suomea kauemmas kun vaan olisi aikaa. Nyt oon melkein 24/7 töissä. Kiertelisin roadtripillä ympäri Suomea :)
N32
Islantiin ja Skotlantiin ainakin. Pohjois-Norja olisi ihana kokea. Portugali ja Etelä-Ranska.Onhan niitä paikkoja Suomessakin paljon, jotka on näkemättä, kun vaan sitä rahaa ja aikaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tyynenmeren saarikierrokselle. Haluaisin nähdä ainakin Naurun, Tuvalun, Pitcairnin ja Pääsiäissaaren. Ja tietty Uuden-Seelannin.
Minulla samat toiveet.Tuolla kolkalla en ole vielä käynyt vaikka reissanut paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Afrikkaan safarille (En nyt muista, missä maassa niitä järjestetään.)
Keniassa ainakin.
Australiaan. Kiertäisin kuukauden kaikkia ilmastoja: viidakko, autiomaa, valtavat farmit, ranta ja koralliriutat, suurkaupungit. Ihmettelisin luontoa ja eläimiä.