Minne matkustaisitte, jos raha ei olisi este?
Kertokaa haaveistanne tai toteutuneista reissuista!
Kommentit (69)
Olen jo matkustellut riittävästi. Koskaan en ole pitänyt kaukomatkailusta, vaikka jonkin verran onkin tullut tällaisiakin matkoja tehtyä. Eurooppa riittää hyvin. Jatkossa käytännössä oman mökin lisäksi Italia ja Kanarian saaret. Tai no, senkin voin rajata Lanzaroteen. Kesällä en mielelläni lähde Suomesta ollenkaan.
Pohjois- Norjaan ja huippuvuorille
Ostaisin tai vuokraisin asuntoauton. Sillä tekisin maata pitkin matkoja kaikkialle: Pohjoismaat, Eurooppa, Englanti (Irlanti, Scotlanti), Sitten kun olen tämän tehnyt harkitsisin että mitäs nyt.
Minulla on kolme tai neljä autonkuljettajaa. Itse en tiedä mitkä ovat ajotaitoni kun en ole ajanut moneen vuoteen myytyäni autoni. Mahdollisesti useampi haluaisi lähteä mukaan. - tarttettaisko toinenkin auto? (Porukka olisi tämä: 2 veljeä + minä + 2 veljeä + 1 vaimo). Tarttis kysyä ketkä haluais lähteä. Olisi kiva tutustua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään, en uskalla lentää.
Anna mielen lentää vaikka junareissulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkaan, ostaisin sieltä vanhan kulahtaneen cadillacin ja ajaisin route66 läpi, klisee ehkä mutta jenkit on lähellä sydäntä. Voishan sen caddyn pistää kontissa tulemaan suomeen perässä.
Kuinka vanha olet? Nuo ovat sellaisia viime vuosisadan unelmia. Ei ole jenkkejä lähelläkään Route 66ä, asuvat ihan eri ilmansuunnassa.
Kyllä route 66 halkoo USA:n. Mikäs se tämän hetken hittimatkakohde olikaan, joku Bali? Itse olen köyhyyttä ja huonoja oloja nähnyt niin paljon ettei se minua kiehdo.
Uusiseelanti kiinnostaa, mutta en enää välitä matkailun riemuista.
Bora Bora. No eipä ole rahaa tuohon