Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neulottujen vaatteiden pito?

Vierailija
20.07.2024 |

Mulla on tuttava, joka pitää aika suosittua ig-tiliä, jossa esittelee tekemiään villa/neulottuja paitoja. Tosi kauniita kuvia julkasee päällään vilapaitoja, liivejä, lapsilla myös. 

Tässä on yks hassu juttu, en koskaan, siis koskaan näe että käyttää vapaa-ajalla näitä villapaitoja. Julkaisee kuvia ig-tilillä, jossa lukee tyyliin että tämä villapaita on oma lemppari ja joka päivä päällä. Koska näemme lähes joka päivä, hänellä ei koskaan ole päällä näitä omia tekeleitään. 

Varokaa naiset somen välityksellä tulevaa mielikuvaa. Some todella vääristää kaikkea. 

Kuka näitä neulottuja vaatteita oikein edes pitää? Erittäin epäkäytännöllisiä ja lapsilla etenkin aivan turhakkeita. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen mielikuvan olet ystävästäsi suomen perusteella luonut? Miten se eroon siitä mielikuvasta minkä luot hänestä tavatessanne.

Vierailija
2/5 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri nytkin itse neulottu paita päällä. Käytän niitä myös töissä, ja samoin käyttävät neulovat työkaverit. Juuri tänään mietin, että onpa mukavaa tehdä omin käsin käyttökelpoisia vaatteita.

ig:ssä en ole, mikäli se jotenkin johonkin liittyy. Elän elämääni itselleni, en kuvitteelliselle yleisölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen mielikuvan olet ystävästäsi suomen perusteella luonut? Miten se eroon siitä mielikuvasta minkä luot hänestä tavatessanne.

Ettei hän arvosta neulevaatteita päällä mutta antaa mielikuvan muille että aina käyttäisi tekemiä neuleitaan. Minusta ihan pimeetä! Että jos someseuraajat tietäisi, ettei itse niitä käytä niin lakkaisiko seuraaminen? 

Silmänlumetta kaikki.

Vierailija
4/5 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei hän arvosta neulevaatteita päällä mutta antaa mielikuvan muille että aina käyttäisi tekemiä neuleitaan. Minusta ihan pimeetä! Että jos someseuraajat tietäisi, ettei itse niitä käytä niin lakkaisiko seuraaminen? 

Silmänlumetta kaikki.

Ehkä hän nimenomaan arvostaa neulevaatteita ja siksi säästelee niiden käyttöä. En minäkään kauneimpia silkkimohaireita päälle laita, jos lähden kaverin kanssa lenkille. Käsin neulottujen vaatteiden huolto on melko vaivalloista.

Vierailija
5/5 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistan paljon vaatteita itse, myös neuloen. En esittele niitä somessa. Melkein aina on jotain omatekoista päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä