Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on kanssani kun koko ajan arvostelee ja pyrkii muokkaamaan minua?

Vierailija
20.07.2024 |

Meikkaan liikaa, puen vääränlaisia vaatteita, olen vääränlaisten ihmisten kanssa, en osaa tehdä oikein kotitöitä? Miehellä on myös kehitysehdotuksia jokaiseen kohtaan. Olen väsytnyt.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan miehelle, että nuo asiat loukkaa sinua ja haluat hänen lopettavan!

Varmaan tehoaa!

Vierailija
22/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ja kontrolloiva. Kohteesi se vaatii että on maustepurkit oltava siistissä rivissä ja kaikki muukin jiirissä. Jos ei oo niin se väittää että vieras mies on käynyt. Lähde äkkiä menee toi vaan pahenee. Haluaa saada sut alistamalla valtaansa ja itsetunnon nolliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ja kontrolloiva. Kohteesi se vaatii että on maustepurkit oltava siistissä rivissä ja kaikki muukin jiirissä. Jos ei oo niin se väittää että vieras mies on käynyt. Lähde äkkiä menee toi vaan pahenee. Haluaa saada sut alistamalla valtaansa ja itsetunnon nolliin. 

Nimenomaan näin. Tarkoitus in nujertaa ja murtaa toisen itsetunto. Sitten irtautuminen on aina vain vaikeampaa. 

Vierailija
24/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua oikeaa parisuhdetta, vaan kohteen, jota voi muokata, käskeä, kouluttaa ja hyväksikäyttää. Sinuna juoksisin, lujaa.

Vierailija
25/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että parisuhde alkaa, ei merkitse sitä, että mies rakastaisi tai millään tavalla pitäisi naisesta tai edes kelpuuttaisi. Se on se pieni suuri ero.

Vierailija
26/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että parisuhde alkaa, ei merkitse sitä, että mies rakastaisi tai millään tavalla pitäisi naisesta tai edes kelpuuttaisi. Se on se pieni suuri ero.

Tänpä takia naisille sanotaan itsehoivasta-ja luottamuksesta. Kannattaa ihan oikeasti tutustua somen 4b movement/decenter men liikkeisiin.

Vierailija
27/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt sinkkuna suurimman osan elämästäni juuri tuon takia, että kaikki kolme nuoruudensuhdettani oli just tuollaisia etten tehnyt miehen mielestä mitään oikein. Eikä nämä olleet alkuvaiheessa mitään lipeviä hurmureita vaan melko suorapuheisia silloinkin eli olin se johon nämä tyytyi kun eivät mieleisempääkään saaneet.

Osa näiden jatkuvasta natkutuksesta ja vinkumisesta oli ihan päin naamaakin haukkumista niin huonosta/väärästä musiikkimausta/huumorintajusta tai vaikka pizzavalinnasta, mutta osa sitten sitä hieman verhoillumpaa valittamista ja kitinää eli esim mies saattoi kehaista ohikulkeneen naisen kampausta kuinka tuollakin oli niin kiva ponnari (toisin kuin sulla) tai kertoa työkaverinsa uudesta tyttöystävästä joka oli taitoluistelija jolla ei ole aikaa istuskella huoltoasemalla kahvilla (toisin kuin sulla).

Vierailija
28/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannatttanut valita kiltti mies kumppaniksi niin ei tarviis kuunnella narsisti miehen arvostelua.

Vierailija
29/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huono itsetunto ja hän kuvittelee sen paranevan sillä, että talloo sinua.

Vierailija
30/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikå tekee ihmisestä tuollaisen?!

Vierailija
31/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommoseksi psykopaatti narsistiksi kasvamiseen tarvitaan paska lapsuus. Väkivaltaa ja päihteitä. Turvattomuutta sekä arvottomuuden tunnetta. Aikuisena sitten yritetään kontrolloida kaikkea muuta paitsi itteensä. 

Vierailija
32/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mies on narsisti. Juokse!

Vierailija
33/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kontrollifriikkeyttä ja muuta mielenvikaisuutta on kuvattu hyvin siinä ysärin "vihollinen vuoteessani"-leffassa, mutta itsekin olen nuorena ollut tuollaisen arvostelija-valittajamiehen kanssa yhdessä eikä siinä ollut mitään tuollaista narsistista ja yli-itsevarmaa vaan päinvastoin mies oli hyvinkin huonoitsetuntoinen. Ja niin olin itsekin. Eikä me oikeasti olisi oltu toisillemme sopivat vaikka oltaisiin oltu normaalillakin itsevarmuudella varustettuja vaan kumpikin siinä vain tyytyi siihen ekaan/ainoaan joka osoitti edes vähän kiinnostusta ja jonka sai vaikka ei meillä ollut oikein mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita tai mitään.

Vierailija
34/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaihtoehtoa: kasvatat luonteen ja laitat miehen ruotuun tai juokset niin kauas kuin pippuri kasvaa.

Vierailija
35/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono, olematon itsetunto ja/tai narsistinen persoonallisuus. Toisaalta jos kumppani on valittu asenteella "välttää se tämäkin paremman puutteessa" niin helpostihan sellaisessa alkaa oikeastaan ihan kaikki ärsyttämään, mutta erotakaan ei viitsi koska on kiva että on kuitenkin joku vaikka se onkin ihan vääränlainen ja puhuu liikaa - liian vähän, nauraa liikaa - liian vähän jne eikä osaa muutenkaan ikinä olla mieleinen.

Nämä epäterveet suhteet on just niitä jotka pidemmän päälle aiheuttaa lähisuhdeväkivaltaa ja jopa henkirikoksia. Etenkin jos tuota yleistä tyytymättömyyttä ja toiseen vittuuntumista aletaan lääkitsemään alkoholilla. Siinä sitten saattaa kummalla vaan lopulta napsahtaa sen tasan yhden kerran vaikka ei edes olisi väkivaltainen luonne.

Kannattaa erota ja vielä fiksumpaa on olla edes alkamatta tuollaiseen parisuhteeseen jossa jompikumpi tai vaikka molemmatkin on toiselle "kuka vaan kunhan on nyt joku vaan".

Vierailija
36/49 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen käytös kuulostaa sellaiselta vallankäytöltä, jota kenenkään ei pitäisi sietää. Miksi haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?

Moni on, minä en. LOL :D

Vierailija
37/49 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy siltä narsisti mieheltäsi sitä. Ja onko se niin komea että annat sen määräillä.

Vierailija
38/49 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana tällainen poikaystävä. Olen itse ollut aina nätti ja suosittu miesten keskuudessa, mutta ihastuin silloisessa poikaystävässäni yhteiseen huumorintajuun ja aloin suhteeseen koska pidin hänestä ihmisenä, vaikka tiesin että hän tulee hyvin erilaisesta taustasta, ei ollut ikinä seurustellut, ei oikein pärjännyt elämässään eikä ollut todellakaan suosittu. Aluksi olin "ihanin tyttö maailmassa", kunnes pikkuhiljaa hän alkoi kyseenalaistaa minua, kommentoida pukeutumistani, hiuksani, meikkiäni ja selvästi yritti saada itsetuntoani nakerrettua heikommaksi. Hän muun muassa yritti kontrolloida syömisiäni ja sanoi, että hänen ihannenaisensa olisi minusta n.5 kg laihempi, vaikka olin tuolloin jo hyvin pienikokoinen!

Lopulta minulla meni maku tähän ihmiseen ja jätin hänet, ja kas kummaa hän jäi kuitenkin roikkumaan perääni ja aneli että palaisimme takaisin yhteen. En heltynyt, ja nykyään hän on parisuhteessa ylipainoisen naisen kanssa. Ei tainnut se hänen anorektinen "ihannenaisensa" ollakaan sitten sellainen, johon hänellä olisi rahkeet riittäneet :D

Eli summa summarum, JUOKSE! Ei näistä ikinä hyviä kumppaneita tule, vaikka saisivat Miss Suomen kumppanikseen. Hänestäkin löytäisi ajan mittaan valituksen aiheita....

Vierailija
39/49 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskissos?

Vierailija
40/49 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup