Mies on haukkunut kaikki harrastukseni maanrakoon joten olen menettänyt motivaation niihin
Pääsääntöisesti kaikki on miehen mielestä joko turhaa/tyhmää, tai sitten minulla ei ole tarpeeksi kykyä toteuttaa sitä. Masentaa. Ei ole enää mitään motivaatiota mihinkään, kun missään ei onnistu.
Kommentit (60)
Haluatko olla tuollaisessa suhteessa?
Mikä motivoi sinua olemaan kyseisen henkilön vaikutuspiirissä?
Tuolloin päätin erota. Menee elämänilo kokonaan hukkaan.
Miksi suostut kuuntelemaan tuollaista
Olet ymmärtänyt väärin. Ei sinun kuulu menettää motivaatiota harrastuksiisi, ainoastaan tuollaiseen mieheen.
Kannattais menettää motivaatio tuohon parisuhteeseen
Mies on vaan kateellinen ja yrittää hallita sinua.
Oikeat ihmiset kannustavat toisiaan. Älä kerro hänelle mitään.
Narsisti tekee noin jotta puoliso eristäytyisi kotiin. Sinun harrastukset ei ole hänestä typeriä, hän vain vihaa sitä, että teet jotain muuta kuin palvot häntä ja olet hänen käytettävissään silloin kun hän haluaa. Lisäksi hän ei pidä siitä, että jokin tekee sinut onnelliseksi mitä hän ei voi kontrolloida ja viedä aina tarvittaessa pois jotta voisi rankaista sinua sillä. Ylipäätään hän vihaa sitä, että olet olemassa erillisenä olentona koska kaikki muu on turhaa paitsi hänen palveleminen.
Mitä sitten? Nautitko itse harrastuksista? Vaikka miehen kanssa olisitkin, niin eihän sinun tarvitse korvaa lotkauttaa, kun hän tuollaisia hölisee. Äläkä jaa ajatuksiasi, jotka tiedät hänen lyttäävän, hänen kanssaan. Juttele ystäviesi kanssa mieluummin.
Ja sano sille miehelle miltä hänen kommenttinsa/äänensävynsä tuntuvat, jos et ole jo.
Mitä mies itse harrastaa? Kaljanjuontia ja sohvalla löhöilyä?
En vaan voi ymmärtää miksi kukaan on omasta tahdostaan tuollaisen ihmisen kanssa missäään tekemisissä, saati sitten parisuhteessa..
Mikä teitä oikein vaivaa, miksi annatte kohdella itseänne kuin likasankoa?
Kasva aikuiseksi ja jätä ihminen joka saa sinut ajattelemaan noin.
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi ymmärtää miksi kukaan on omasta tahdostaan tuollaisen ihmisen kanssa missäään tekemisissä, saati sitten parisuhteessa..
Mikä teitä oikein vaivaa, miksi annatte kohdella itseänne kuin likasankoa?
todellisuus hämärtyy pershäiriöisen kanssa
Balettia ja pitsinnypläystä???
Vai palapeliä ja maton kudontaa?
Vierailija kirjoitti:
Balettia ja pitsinnypläystä???
Vai palapeliä ja maton kudontaa?
Mitä väliä niillä, miehen asenne on hirveä!
Jätä se narsisti.