Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäseksikkään naisen elämä on helpompaa kuin epäseksikkään miehen

Vierailija
20.07.2024 |

Elikkä ajatellaan tässä, että seksikkyys = yläkäsite, johon sisältyy kaikki vastakkaista sukupuolta kiihottavat asiat. Luonteessa, ulkonäössä, elämänarvoissa, toimintatavoissa, varakkuudessa, jne. Nämä eroavat hiukan siinä, millaisia asioita pidetään miehellä seksikkäänä vs. millaisia asioita naisella. Mutta ei mennä siihen osuuteen nyt.

Otetaan vain tilanne, jossa meillä on epäseksikäs mies, ja epäseksikäs nainen.

Minä väitän, että epäseksikkäiden naisten elämä on helpompaa kuin epäseksikkäiden miesten. 

Nainen saa kuitenkin hiukan anteeksi pelkällä sukupuolella. Samaan aikaan miehen sukupuoli toimii efektin vahvistajana molempiin suuntiin: jos olet huippuseksikäs mies, niin elämäsi on huippukivaa ja saat kaiken hopeatarjottimella eteen tuotuna. Jos olet huippuepäseksikäs mies, saat nyrkistä naamaan vaikka tekisit kaiken oikein.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties hakemassa tästä maailmasta jotain oikeudenmukaisuutta tmv.? Onnea yritykselle.  

Miten voisin epäseksikkäänä naisena saada sinut tuntemaan olosi paremmaksi. Pitäsikö meitä ruoskia julkisesti, että sinulle tulisi hyvä olo.

Sinä sentään haaveilet ja yrität vielä löytää jotain naista. Epäseksikäs nainen on joko näkymätön tai pilkan kohde. Valitse siitä.

Olen suhteessa epäseksikkään naisen kanssa. Kohtelen häntä kuin kukkaan kämmenellä. Hän kohtelee minua ihan yhtä narsistisesti kuin ne (ripauksen) seksikkäämmätkin naiset, keiden kanssa olen ollut.

Täällä itket nyt, että naisellasi on helpompi elämä kuin sinulla. Miten muut täällä liittyvät teidän problematiikkaan? Olkaa epäseksikkäitä yhdessä?

Naiset harvoin ymmärtävät olevansa epäseksikkäitä. Mies ymmärtää paremmmin olevansa epäseksikäs. Naiset elää mieluummin omissa fantasioissaan.

Vierailija
22/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolaisista kommenteista huomaa miten vaikeaa naisille on hyväksyä totuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla