Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia olla parisuhteessa ilman rakkautta?

Vierailija
20.07.2024 |

En usko, että rakastan miestäni. Olen vaan tottunut häneen ja rakastan perhettämme. En halua menettää kotiani enkä rikkoa lasten elämää. Flirttailen jatkuvasti muiden miesten kanssa, joskus jopa vähän pussailen ja toisinaan kirjoittelen työkaverini kanssa tuhmia viestejä, enkä tunne yhtään huonoa omaatuntoa. Ja pystyn salaamaan sen kaiken mieheltäni. Ja itseäni ei edes kiinnosta, vaikka hänellä olisi joku toinen.

Nuorimmatkin lapset lähestyvät teini-ikää ja olen ajatellut, että viimeistään kun lapset muuttavat pois, muutan omilleni. Sinne saakka vaan ajelehdin kaikessa tässä mukana. Onko kellään teistä samanlaista parisuhteessa? Onko tämä normaaliakin?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelen miehen kanssa, jota en rakasta. En vaan ole alkanut rakastaa missään vaiheessa, ihastunut olen kyllä. Mä ihastunkin niin harvoin että nautin nyt tästä sen aikaa kun sitä kestää. Kai ihastuskin ajan kanssa voi kehittyä rakkaudeksi ja syväksi välittämiseksi vaikkei sitä rakastumista tapahtuisikaan.

Oon samassa tilanteessa. Mulla on useita onnettomia seurustelusuhteita takana ja pettämisiä, joten en oikein osaa luottaa miehiin ja anna itseni rakastua. Kai pelkään tänkin suhteen menevän mönkään enkä halua hajottaa itseäni.

Vierailija
62/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaus joka juontaa juurensa sieltä sylttytehtaalta. Ei jatkoon.

Mikä on sylttytehdas?

syltty= lihahyytelö 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, tiedätkö edes, mitä on rakkaus, kun kirjoittelet jostain flirttailusta ja pussailuista. 

Olen ollut 30v naimisissa. Rakkaus muuttuu suhteen aikana. Ja tulee hetkiä, jolloin se ei ole ihan päällimmäinen asia. Mutta ihastumisen ja seksuaalisen vetovoiman tilalle hitaasti kasvaa sellainen kumppanuus ja toveruus, johon toki kuuluu seksi, mutta erityisesti halu olla toisen rinnalla ihan kuolemaan asti. Ulkopuoliseen ihastuminen ei tarkoita, ettei tätä rakkautta olisi, mutta se, että teet sen takia asioita, kertoo, ettet kunnioita miestäsi, ja se on kyllä pahinta myrkkyä suhteelle. 

Niin, siksi kirjoitin etten rakasta miestäni. Koska jos rakastaisin, en tekisi näin.  Täällä monet säälivät puolisoani, mutta tämä kaikki on reaktiota hänen käytökseen minua kohtaan. Asioilla on aina puolensa, sitä en ala tähän enempää avaamaan. Ja joskus ehkä rakastin häntä, mutta en ole varma. Ehkä enemmänkin vaan tyydyin ihmiseen, joka rakastui minuun kovin. Ap

Vierailija
64/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus anaali.

Vierailija
65/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkärangaton liero. Kulman takana kuhertelet ja pussailet vieraita miehiä, lähettelet seksiviestejä työkaverille. Kaikki tämä salassa ja ilman omantunnon tuskia.

Vierailija
66/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minä! Juuri samalla tavalla olin päättänyt, että kunhan lapset muuttaa omilleen, niin sitten lähden minäkin. No, en jaksanut odottaa ja luojan kiitos en odottanut. Elämäni paras päätös oli erota. Tietenkin se on harmittanutkin, että epäonnistuin ja että lapsilla on kaksi kotia, mutta aina kiittelen itseäni siitä, etten jäänyt odottamaan vaan tajusin erota jo nyt. Elämäni on niin paljon parempaa nyt. Ei tarvi esittää mitään, ei tarvi vangita itseään huonoon liittoon. Voi vaikka flirttailla ihan vapaasti hyvällä omallatunnolla. Olen iloisempi ja se on lapsillekin parempi. Mieskin sai eron myötä mahdollisuuden etsiä itselleen kumppanin, joka rakastaa häntä aidosti.

Olet itsekäs. Rikoit lastesi kodin ilman mitään hyvää syytä.

Vierailija
67/67 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minä! Juuri samalla tavalla olin päättänyt, että kunhan lapset muuttaa omilleen, niin sitten lähden minäkin. No, en jaksanut odottaa ja luojan kiitos en odottanut. Elämäni paras päätös oli erota. Tietenkin se on harmittanutkin, että epäonnistuin ja että lapsilla on kaksi kotia, mutta aina kiittelen itseäni siitä, etten jäänyt odottamaan vaan tajusin erota jo nyt. Elämäni on niin paljon parempaa nyt. Ei tarvi esittää mitään, ei tarvi vangita itseään huonoon liittoon. Voi vaikka flirttailla ihan vapaasti hyvällä omallatunnolla. Olen iloisempi ja se on lapsillekin parempi. Mieskin sai eron myötä mahdollisuuden etsiä itselleen kumppanin, joka rakastaa häntä aidosti.

Olet itsekäs. Rikoit lastesi kodin ilman mitään hyvää syytä.

Hänellä oli hyvä ja täysin oikeutettu syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä