Oikeastiko on alle 80 v ihmisiä jotka eivät menisi tatuoidulle lääkärille tai tatuoitun henkilön kassall
Sanon alle 80v koska ymmärrän vanhusten epäluulot.
Mutta jos joku 40v saa kohtauksen kun kaupan kassalla on tatuointi, niin sitä en ymmärrä.
Kommentit (63)
Minä en alun alkaenkaan ole ymmärtänyt tätä, että sivistymättömien alkuasukkaiden kulttuurisia riittejä on sivistyneeseen maailmaan alkuaankaan tullut. Tatuoinnit, etnisen ryhmän ruumiinrakenteelle leimaa antavat "räystäsperät" ja "turbohuulet".
Olleet muotitrendejä jo pitkään. Mitä se kertoo omasta kulttuuristamme?
Niin, ja en kieltäytyisi tatuoidun lääkärin palveluksista. Lammaslaumat on niin isoja, ettei yksilöt ole vältettävissä/ei ole järkeä etsiä neulaa heinäsuovasta, kun tarvitsee jotain palvelua. Esteetikkona en silti arvosta. En tosin ääneen myöskään arvostele.
Tää koko ketju on täynnä autistisia mielikuvitussääntöjä joita te haluatte asettaa muille, mä aion ottaa tatuoinnin ihan vaan jos se takaa sen ettei tarvi olla tekemisissä ahdistavien portinvartijoiden kanssa.
Totta kai. Aikuisena minulla nimenomaan on vapaus valita seurani. Lapsena piti olla tekemisissä joka mölöpään kanssa. Nyt voin välttää kummajaisten näköisiä, kuten shokkitukkapäitä, nenälävistettyjä ja tatuoituja.