Miten minä pääsen tästä ahdistuksesta Coldplayn keikkaa kohti eroon?
Teinin kanssa mennään ja hirvittää se väkimäärä mikä siellä on. Onneksi sentään ei olla permannolla.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Coldplayta kuuntelemalla tuo ahdistus ei helpota. Kuuntele vaikka Slayeria niin saat vähän adrenaalia ahinan tilalle. Jaksamista vaikeaan tilanteeseen.
EIköhän heavy ja 4 sointua ole jo nähty. Kuunteleeko sitä enää muka joku?
Vierailija kirjoitti:
Los sopulos. Työkaveri on vaahdonnut vuoden, kuinka HÄN sai napattua liput keikalle. Kysyin piruuttani, että mitkä on hänen lempibiisejä. "Ööh, hööh... nooo... siis tota öö, no mä tykkään siis oikeestaan kaikista, ööh..." Eli ei osannut nimetä yhden ainutta. :D Mut kiva kun pääsee keikalle fanittamaan.
Sinä kuulostat vähän katkeralta? Tai ei niin vähääkään...
Mä oon odottanut tätä ku kuuta nousevaa!! Kohta se on!! Ihanaa! :)
Vedät kunnon tuubat ensin. Sen jälkeen stagedaivaat koko loppuillan yläosattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Los sopulos. Työkaveri on vaahdonnut vuoden, kuinka HÄN sai napattua liput keikalle. Kysyin piruuttani, että mitkä on hänen lempibiisejä. "Ööh, hööh... nooo... siis tota öö, no mä tykkään siis oikeestaan kaikista, ööh..." Eli ei osannut nimetä yhden ainutta. :D Mut kiva kun pääsee keikalle fanittamaan.
Joo, jotkut menee kun on niin trendikästä laumailla. Sama Metallican kohdalla, osataan se Unforgiven muttei muuta. Mutku muutkin...
Ah. The Aito Rokkipoliisi on keskuudessamme!
Ahdistaa että joku menee noin paskan bändin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa että joku menee noin paskan bändin keikalle.
Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi siinä hurmiossa monet maksoivat niistä lipuista ihan poskettomia summia, satoja euroja. Jälkikäteen niitä nyt sitten yritetään myydä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kuulostat vähän katkeralta? Tai ei niin vähääkään...
Enemmänkin huvittunut vaikutelma tuosta tulee.
Mihin tuon bändin suosio perustuu, aika mitään sanomatonta pilipalimusiikkia.
En minäkään bändistä perusta, mutta en tajua näitä rokkimakeja ja poppijoonaksia, joille musiikki on ideologia, osa minuuden ydintä ja joilla bändin demolevyn sanat on tatuoitu hauikseen. Relatkaa ja lopettakaa reviirikuseminen nurkkiin.
Hauskaa keikkaa!
Eli keikalle saa mennä vain jos osaa biisilistan? Oletko 7 vuotias?