Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minä pääsen tästä ahdistuksesta Coldplayn keikkaa kohti eroon?

Vierailija
20.07.2024 |

Teinin kanssa mennään ja hirvittää se väkimäärä mikä siellä on. Onneksi sentään ei olla permannolla. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Los sopulos. Työkaveri on vaahdonnut vuoden, kuinka HÄN sai napattua liput keikalle. Kysyin piruuttani, että mitkä on hänen lempibiisejä. "Ööh, hööh... nooo... siis tota öö, no mä tykkään siis oikeestaan kaikista, ööh..." Eli ei osannut nimetä yhden ainutta. :D Mut kiva kun pääsee keikalle fanittamaan.

Eli keikalle saa mennä vain jos osaa biisilistan? Oletko 7 vuotias?

Vierailija
22/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan Coldplayta kuuntelemalla tuo ahdistus ei helpota. Kuuntele vaikka Slayeria niin saat vähän adrenaalia ahinan tilalle. Jaksamista vaikeaan tilanteeseen.

EIköhän heavy ja 4 sointua ole jo nähty. Kuunteleeko sitä enää muka joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Los sopulos. Työkaveri on vaahdonnut vuoden, kuinka HÄN sai napattua liput keikalle. Kysyin piruuttani, että mitkä on hänen lempibiisejä. "Ööh, hööh... nooo... siis tota öö, no mä tykkään siis oikeestaan kaikista, ööh..." Eli ei osannut nimetä yhden ainutta. :D Mut kiva kun pääsee keikalle fanittamaan.

Sinä kuulostat vähän katkeralta? Tai ei niin vähääkään...

Vierailija
24/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon odottanut tätä ku kuuta nousevaa!! Kohta se on!! Ihanaa! :) 

Vierailija
25/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät kunnon tuubat ensin. Sen jälkeen stagedaivaat koko loppuillan yläosattomissa.

Vierailija
26/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jotkut menee kun on niin trendikästä laumailla. Sama Metallican kohdalla, osataan se Unforgiven muttei muuta. Mutku muutkin...

Ah. The Aito Rokkipoliisi on keskuudessamme! 

Vierailija
27/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa että joku menee noin paskan bändin keikalle.

Vierailija
28/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa että joku menee noin paskan bändin keikalle.

Voimia.

Vierailija
29/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi siinä hurmiossa monet maksoivat niistä lipuista ihan poskettomia summia, satoja euroja. Jälkikäteen niitä nyt sitten yritetään myydä pois.

Vierailija
30/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuulostat vähän katkeralta? Tai ei niin vähääkään...

Enemmänkin huvittunut vaikutelma tuosta tulee. 

Vierailija
31/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuon bändin suosio perustuu, aika mitään sanomatonta pilipalimusiikkia.

Vierailija
32/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään bändistä perusta, mutta en tajua näitä rokkimakeja ja poppijoonaksia, joille musiikki on ideologia, osa minuuden ydintä ja joilla bändin demolevyn sanat on tatuoitu hauikseen. Relatkaa ja lopettakaa reviirikuseminen nurkkiin. 

Hauskaa keikkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme