Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavat kokemukset mökeillä? Monihan pelkää olla yksin mökillä mutta onko kellekään oikeasti käynyt mitään?

Vierailija
19.07.2024 |

Elokuvissa mökeille änkeää aina sarjamu""jia,naisenkipeitä ra""ja juntteja ja suohirviöitä mutta tosi elämässä pelottavinta on kompuroida kun kävelee yöllä huussiin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa!

Vierailija
2/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh..?

Siis aikuinen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mullakin on vähän sellainen orpo olo kun olen yksin mökillä. Se on kuitenkin jotain yliluonnollisen pelkoa, kummituksia tms. Meidän mökki on 120v vanha talo jossa on iso vintti. Joskus kun remontoitiin alakertaa oli sinne johtava ovi aina raollaan kun tultiin mökille. En tiedä oltiinko hajamielisiä vai mikä juttu siinä oli, mielestämme se aina laitettiin kiinni lähtiessään😅

Vierailija
4/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keski-iässä ja pelkään vähemmän kuin nuorena. Alkoholi loi nuorempana ehkä pelkoja vaikkei paljoa juonut edes yms, väärä seura hetkittäin (ellei harkitse paremmin) ja joku muu. Tottakai ihmisillä on itsesuojeluvaisto ja moni tarkkailee joskus jotain, vaikka siellä maalla. Miettii läpi pedot, paloturvallisuuden, murtoasiat, mitä alueella on vai tunteeko sitä, ja kaikkea sellaista. Tai jos aistii ilmiöitä helpommin, joku varmaan miettii mitä se oli.

Vierailija
5/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelännyt ennen. Vanhempien kesämökki oli lempipaikka syyspimeällä ja olin siellä yksin viikonloppuja.

Sitten kerran oli  saapuessa olo,etten ole yksin. Että joku katsoo. En todellakaan pelännyt sitä mökkiä tai pimeää enkä ymmärtänyt, miksi oli sellainen olo. Nukuin huonosti ja lähdin aamulla kävelylle kun päätä särki. Löysin teltan metsästä . Ei mikään vanha ja hylätty,joku majaili siellä. Kun kävelin takaisin mökille kuulin kikatusta jostain ja myöhemmin kuulin sen vielä uudestaan kun olin vessassa. Semmoinen mielenvikaisen kuuloinen, kimeä hihitys. 

En jäänyt enää  toiseksi yöksi vaan häivyin. Isä lähti tarkistamaan ja joku oli pas konut oven eteen. Isän mukaan ei ollut minkään eläimen vaan varmasti ihmisen.  Telttaa isä ei löytänyt mutta paikan jossa se oli ollut. 

Mökki on yhä rakas mutta yksin siellä en enää ole.

Vierailija
6/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mullakin on vähän sellainen orpo olo kun olen yksin mökillä. Se on kuitenkin jotain yliluonnollisen pelkoa, kummituksia tms. Meidän mökki on 120v vanha talo jossa on iso vintti. Joskus kun remontoitiin alakertaa oli sinne johtava ovi aina raollaan kun tultiin mökille. En tiedä oltiinko hajamielisiä vai mikä juttu siinä oli, mielestämme se aina laitettiin kiinni lähtiessään😅

Vanhat puutalot kutistuvat ja pullistuvat, koska puu elää. Sama vanhoissa huonekaluissa. Siksi lipastojen ovet avautuvat ym.

Vierailija
7/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pelännyt ennen. Vanhempien kesämökki oli lempipaikka syyspimeällä ja olin siellä yksin viikonloppuja.

Sitten kerran oli  saapuessa olo,etten ole yksin. Että joku katsoo. En todellakaan pelännyt sitä mökkiä tai pimeää enkä ymmärtänyt, miksi oli sellainen olo. Nukuin huonosti ja lähdin aamulla kävelylle kun päätä särki. Löysin teltan metsästä . Ei mikään vanha ja hylätty,joku majaili siellä. Kun kävelin takaisin mökille kuulin kikatusta jostain ja myöhemmin kuulin sen vielä uudestaan kun olin vessassa. Semmoinen mielenvikaisen kuuloinen, kimeä hihitys. 

En jäänyt enää  toiseksi yöksi vaan häivyin. Isä lähti tarkistamaan ja joku oli pas konut oven eteen. Isän mukaan ei ollut minkään eläimen vaan varmasti ihmisen.  Telttaa isä ei löytänyt mutta paikan jossa se oli ollut. 

No hyi 🥶

Vierailija
8/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tutkii aluetta ja mitä siellä yleensä on. Netistä ja joku naapuri kertoo. Ehkä myös onko talo uusi, vanha, mitä materiaalia. Mitä enemmän tietää sitä vähemmän pelkää, vaikka varovaisuus kunniaan. Ehkä mökki on yleensä yksikerroksinen. Pihavalo voi auttaa, sellainen joka on paloturvallinen ja sopii ulos. Joskin huolto pitää muistaa. Samoin häkäasiat ja luukut. Jos on tutkinut kauan henkisiä asioita ja tietää juttuja, sekin voi helpottaa pelkoja. Kaikille se ei sovi. Miten pihapuiden kunto. 

Vierailija
9/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä jokin metsä jo kauhun tyyssija mikä nyt varmaan tännekkin leviää joillekin?

Vierailija
10/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella valtava yliluonnollinen kokemus (esineitä siirtyi monta metriä itsekseen)  mökillä pelotti niin, että en ole uskaltanut sen jälkeen mennä sinne yksin.

Vierailija
11/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ainahan joku kaheli tietysti voi tulla mutta aika harvinaista se on. jos mökki on tosi syrjässä tai sitten paljon asutusta ympärillä niin paljon huolettomampaa.

Vierailija
12/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mökillä kattelin kauhuleffoja ja luin kauhukirjoja niin kyllä vähän kuumotti irronneet kädet ja leijuvat päät.- kaverin talolla mua viimeksi kuumotti krapulakakka ja kun se ulkohuusi oli pihan perällä. tuli kiirus

Vierailija
13/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yöpynyt normaalisti teltassa metsässä ja jokin eläin päästellyt nuo kikattavat äänet.

Vierailija
14/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana katsottiin silloisen poikakaverin kanssa Evil dead.. vuokramökillä,elokuun pimeydessä,metsän syleilyssä. Ex sitten sammui ja vaikka olin itsekin kännissä silti pelotti helkkaristi kävellä ulkohuussiin,en sitten mennyt sinne asti vaan kyykkypissasin oven eteen. Yöllä heräsin kun ikkuna särkyi ja huusin kurkku suorana. Exä oli herännyt ja kaatunut ikkunaa päin. Verta ja lasinsiruja  ympäriinsä,

Kiitos ei enää ikinä!

Vierailija
15/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi joku outo hiippari kerran yöllä mökin terassilla kun olin lapsi. En itse herännyt, mutta vanhemmat sanoi että olivat yöllä heränneet. Oli sitten häipynyt nopeasti kun oli huomannut että hänet havaittiin.

Vierailija
16/29 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat puutalot kutistuvat ja pullistuvat, koska puu elää. Sama vanhoissa huonekaluissa. Siksi lipastojen ovet avautuvat ym.

Juu tiedän. Tuota ongelmaa ole enää ollut tuon kesän jälkeen, ovi ja kiinnitysmekanismi on pysynyt samana. Mitä lie ollut🤷

Vierailija
17/29 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota enää kun vanhempien mökille tuli sisävessa. Ei mörköjen takia vaan koska äidin terveys ei salli kompuroida pimeässä ulkohuussiin.

Vierailija
18/29 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli vietettyä paljon aikaa mökillä, ja pelottavinta oli ehdottomasti loppukesän pimenevien iltojen huussissa käymiset.

Meillä huussissa oli vielä  ikkuna metsän puolelle. Pimeässä taskulampun valossa kun siellä kävin, niin yritin kaikin keinoin välttää edes vilkaisemasta ikkunaan, jotten näe siellä jotain hirviötä/kummitusta tuijottamassa :D

Vierailija
19/29 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella valtava yliluonnollinen kokemus (esineitä siirtyi monta metriä itsekseen)  mökillä pelotti niin, että en ole uskaltanut sen jälkeen mennä sinne yksin.

voisitko kertoa tarkemmin ? Oma mökki, vuokramökki jne

Vierailija
20/29 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi joku outo hiippari kerran yöllä mökin terassilla kun olin lapsi. En itse herännyt, mutta vanhemmat sanoi että olivat yöllä heränneet. Oli sitten häipynyt nopeasti kun oli huomannut että hänet havaittiin.

Mökillä kun ei asuta vakituisesti, niin saattaa hiippailla just murtovarkaita katselemassa kohteita.  Ei mikään mukava ajatus kylläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi