Mistä tietää, että on aika vaihtaa työpaikkaa?
Nyt kun olen lomalla, oikein huomaa itsestään miten stressi helpottaa ja huomaa mitrn onkaan ollut väsynyt. Teen 3-vuorotyötä toisella paikkakunnalla, vakipaikka ja useampi vuosi mennyt. En näe itseäni tuolla eläkepäiviin asti.
En ole töitten suhteen koskaan ollut nirso, siitä ei ole kyse. Nyt vaan on ikää +40 ja kremppoja alkanut tulla, työ on henkisesti raskasta, sekä fyysisyys välillä rikkoo paikat.
Vakipaikasta tuntuu niin tyhmältä lähteä tällaisena aikana, mutta jotenkin ne muutkin vaan pärjää. Ikää kuitenkin vielä senverran vähän, että jos lähteä meinaa niin nyt se olisi tehtävä.
Kommentit (3)
Huh, itsellä sentään liukuva toimistotyöaika, mutta myös toisella paikkakunnalla. 40+ ikää täälläkin ja haluisin jotain uutta työtä, mutta nyt ei taida olla mitään sellaista näköpiirissä.
Sanoisin, että kannattaa vaihtaa kun on uusi työ tiedossa. Mutta jos ei ole niin voi yrittää jotenkin järjestellä nykyistä työnkuvaa, jos se on mahdollista. Jos koet että fyysisesti käy voimille niin onnistuuko vähentää sitä ja lisätä jotain muuta?
Rentouttavaa lomanjatkoa!
Minä olen vaihtanut työpaikkaa valmistumiseni jälkeen kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla minulle tarjottiin ylennystä paremmalla palkalla. Toisen kerran, kun se lakkautettiin ja oli pakko lähteä.
Näyttää cv:ssä hyvältä, mutta syyt ovat aika raadollisia.
Viimeistään siitä, kun miettii töihin ajaessaan, että tulispa pieni kolari, jossa sattuis sen verran, ettei tarttis mennä..