Makasin Tinder-naisen kanssa, nyt hän pommittaa viesteillä jatkuvasti
Tapahtui viime viikonloppuna. Olin tätä naista lämmitellyt viestein n. pari viikkoa ja sovimme viimein tapaamisen. Kävimme terassilla nauttimassa juomia ja päädyimme lopulta asunnolleni jatkoille. Sain vieteltyä hänet sänkyyn, mutta hän on jonkin verran ylipainoinen eikä varsinaisesti tyyppiäni joten mielestäni on oikein että en turhaa anna vääriä signaaleja. Saatoin kuitenkin viestittelyvaiheessa ehkä antaa väärän kuvan, että olisin suhteesta kuitenkin kiinnostunut. Nainen on koko viikon pommittanut viesteillä, en ole raaskinut sanoa suoraan, että minua kiinnostaa vain seksi. En haluaisi vain ghostata koska koen olevani herrasmies, miten sanoa asia tahdikkaasti ja tunteita loukkaamatta?
M32
Kommentit (86)
Nainen luuli että seksi on lupaus parisuhteesta. Näinhän ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Sikamies ja helppo nainen. Mikä voisikaan mennä pieleen?
Helppo mies sikana, sanoisin.
Makas ku lahna, noin 3 työntöä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä naisille opiksi: ainakin pari kuukautta pitää odottaa ja antaa miehen todistella rakkauttaan erilaisin keinoin, ennen kuin seksiä kannattaa ajatellakaan harrastavansa. Hyviä keinoja on pyytää apua erilaisissa asioissa, kuten raskaat työt ja antaa miehen tarjota kalliita illallisia ym. Tämä karkottaa turhat häntäheikit.
Itse en ainakaan huolisi naista, joka ei tuntisi minuun voimakasta seksuaalista vetoa eikä suhtautuisi seksiin niin luontevasti, etteikö voisi sitä heti harrastaa. Vahva seksuaalinen kemia ja mutkaton läheisyys on ainakin itselleni ihan ykkösjuttuja suhteessa. Seksin pihtaaminen pelaamismielessä on isoin mahdollinen turn-off.
Hyvää voi odottaa ja kyllä sen huomaa esim. suudellessa, onko kemiaa. Mut kukin tyylillään. Itse en heti seksiin hyppää, mutta yksikään suhde ei ole siihen kaatunut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen luuli että seksi on lupaus parisuhteesta. Näinhän ei ole...
Kun näin ei ole, ei näin pidä antaa puheissaan/ viesteissään ymmärtää, kuten Ap teki. Se on tarkoituksellista harhaan johtamista, vedättämistä.
Hanki erektiolääkkeet ja käy panemassa vielä muutaman kerran ja sitten huomaatte että olette kasvaneet erilleen. Mutta muista ehkäisy!
Ilmoita naiselle, että teidän välillä ei ole riittävää kemiaa mihinkään vakavampaan
Ei noille ulkonäköjutuille mitään mahda. Sama juttu osui kohdalle vuosia sitten yhden muuten hyväkroppaisen mutta täysin riippatissisen naisen kanssa. Takaapäin pystyi panemaan kun nahkarukkasten heilunta ei näkynyt. Kasvot oli kauniit, pitkä hoikka vartalo ja alistuvat mieltymykset, mutta ei vaan pystynyt jatkamaan muuten ihan kivan naisen kanssa. M46
Vierailija kirjoitti:
Ei noille ulkonäköjutuille mitään mahda. Sama juttu osui kohdalle vuosia sitten yhden muuten hyväkroppaisen mutta täysin riippatissisen naisen kanssa. Takaapäin pystyi panemaan kun nahkarukkasten heilunta ei näkynyt. Kasvot oli kauniit, pitkä hoikka vartalo ja alistuvat mieltymykset, mutta ei vaan pystynyt jatkamaan muuten ihan kivan naisen kanssa. M46
Jos tissit oli se pelkkä ongelma ja nainen muuten täydellinen, niin miksette käyneet kohottamassa niitä? Ei tietty oisi onnistunut jos oisit vaatinut asiaa, mutta oisit voinut ottaa asian esille ja tunnustella, mitä mieltä nainen on omista rinnoistaan. Tuollainen leikkaus ei ole edes mikään kovin kallis.
Toki tuo nainen löysi heti toisen miehen, jonkun luultavasti vähemmän pinnallisen tai peppufanin.. Kauniita, hyväkroppasia ja kivoja naisia ei kasva ihan joka oksalla. Sähän se tuossa menetit.
Itsellä kanssa tuore kokemus. Nainen oli aloitteellinen ja aktiivinen viestittelijä. Olin alusta alkaen "en oikein tiedä mitä etsin - tuskin mitään vakavaa " -linjalla. Ekoilla treffeillä nainen kutsui luokseen ja päädyttiin (odotetusti) sänkyyn. Ilmeisesti seksin jälkeisessä keskustelussa sanoin jotain minkä nainen ymmärsi väärin, koska seuraavista treffeistä lähtien nainen oli ilmeisesti ihastunut ja mietti meitä parina. Kun sitten muutamien treffien (eli pelkän paneskelun) jälkeen halusin puhaltaa pelin poikki oli nainen tyrmistynyt ja haukkui sydämensärkijäksi. Hänen mielestään meillä oli paljon yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Todellisuudessa meillä ei ollut edes mitään yhteisiä harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita. Ainoa yhdistävä tekijä tuntui olevan hirvittävä panetus.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kanssa tuore kokemus. Nainen oli aloitteellinen ja aktiivinen viestittelijä. Olin alusta alkaen "en oikein tiedä mitä etsin - tuskin mitään vakavaa " -linjalla. Ekoilla treffeillä nainen kutsui luokseen ja päädyttiin (odotetusti) sänkyyn. Ilmeisesti seksin jälkeisessä keskustelussa sanoin jotain minkä nainen ymmärsi väärin, koska seuraavista treffeistä lähtien nainen oli ilmeisesti ihastunut ja mietti meitä parina. Kun sitten muutamien treffien (eli pelkän paneskelun) jälkeen halusin puhaltaa pelin poikki oli nainen tyrmistynyt ja haukkui sydämensärkijäksi. Hänen mielestään meillä oli paljon yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Todellisuudessa meillä ei ollut edes mitään yhteisiä harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita. Ainoa yhdistävä tekijä tuntui olevan hirvittävä panetus.
Kuka näitä mulkeroita kasvattaa?
Peli vihelletään poikki samantien kun toinen osoittaa merkkejä ihastumisesta jos kerran itse haluaa vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä naisille opiksi: ainakin pari kuukautta pitää odottaa ja antaa miehen todistella rakkauttaan erilaisin keinoin, ennen kuin seksiä kannattaa ajatellakaan harrastavansa. Hyviä keinoja on pyytää apua erilaisissa asioissa, kuten raskaat työt ja antaa miehen tarjota kalliita illallisia ym. Tämä karkottaa turhat häntäheikit.
Itse en ainakaan huolisi naista, joka ei tuntisi minuun voimakasta seksuaalista vetoa eikä suhtautuisi seksiin niin luontevasti, etteikö voisi sitä heti harrastaa. Vahva seksuaalinen kemia ja mutkaton läheisyys on ainakin itselleni ihan ykkösjuttuja suhteessa. Seksin pihtaaminen pelaamismielessä on isoin mahdollinen turn-off.
Minä olen mutkaton, seksistä kovasti pitävä nainen, mutta ei ole jonoa oven takana ei. Olen tavallinen keskikokoinen nainen, ikää 53-v. Harmillisesti ilmeisesti joku minussa mättää, eikä miestä näy eikä kuulu.
Kerrot vaan jotenkin asiallisesti naiselle, että et ole kiinnostunut tai että sinua kiinnostaa vain seksi. Ei sun edes tarvitse selittää syytä. Ghostaamalla tai kiertelemällä ja kaartelemalla saat vaan aikaiseksi sen, että nainen pitää sua ihan kusipäänä.
Ja jos oisit herrasmies, olisit kertonut naiselle ennen seksiä, että vaan seksi kiinnostaa etkä lirkutellut muuta saadaksesi naisen sänkyyn.
:)
Vierailija kirjoitti:
Pane nyt muutaman kerran ainakin koska herrasmies olet ja sitten voit kertoa sille valeen että eksäsi onkin raskaana ja palaat sen kanssa yhteen.
Sitähän me ei tiedetä voiko ap:n pokaama olla jo myös raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Ja voi olla myös esim. tosi hyvät tissit ja muutenkin viimeisen päälle nainen, mutta lättänä perse. Ei onnistu silloin. Parisuhteeseen kelvatakseen naisella pitää olla koko paketti kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Ja voi olla myös esim. tosi hyvät tissit ja muutenkin viimeisen päälle nainen, mutta lättänä perse. Ei onnistu silloin. Parisuhteeseen kelvatakseen naisella pitää olla koko paketti kunnossa.
Näin se vaan on. Jos on tumma, komea, pitkähkö, lihaksikas mies, mutta penis mitättömän kokoinen, niin ei se suhde tosiaankaan onnistu. Kaikki em. asiat pitää olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä mulkeroita kasvattaa?
Peli vihelletään poikki samantien kun toine
No olisitko itse suhteessa henkilön kanssa, joka ei sinua kiinnosta?