Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluavat häävalssikseen Rakkaus on lumivalkoinen?

Vierailija
19.07.2024 |

Ns. häävalssikseen eli kappaleeksi jonka hääpari tanssii yksin. Sehän kertoo erosta tai vielä pahemman tulkinnan mukaan itsemurhasta.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ihmiset ei oikeasti kuuntele biisien sanoja tai mieti niiden sanomaa ja merkitystä.

Itse olen lapsesta asti aina pohtinut laulujen sanoja ja kysellyt niistä vanhemmiltani, niin että heillä meni hermo.

Tykkään pohdiskella merkityksiä mitä sanotaan tai halutaan ilmaista.

Eri asia sitten nämä "olet todella kaunis" on tehty kaljapullosta .. tms... mitä ei oikeasti voi päätellä sanoista ellei tekijä avaa niitä.

Täällä toinen joka vanhempieni sanoilla pilasin heiltä monta hyvää kappaletta. Tai kuten minä sanoisin haukuin niiden surkeat tai typerät sanoitukset. Esim. Matin ja tepon mä joka päivä töitä teen. Siinähän lauletaan suuresta ikä erosta jossa nainen on tietenkin nuorempi. Huomatkaa tämä biisi oli suht tuore silloin kasarilla. Mutsi tykkäsi oikein hyvää kun mietin ääneen kuinka paljon nuorempi naisen pitäisi olla?

Hah, aikamoinen serlokki saa ollakin, että "keksii" tuossa Mn&Tn biisissä kerrottavan mm. isosta ikäerosta, kun biisissä suoraan lauletaan; Kun me mentiin yhteen, olin aikamies, monet kovat koulut käynyt. Olit vielä nuori pikku kullannuppu... No okei, lapselta ehkä "omituisen" tarkkaan kuuneltu, mutta kuitenkin.

Vierailija
122/126 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä heräsi kysymys? Kuinka moni on edelleen aviossa, eli häävalssi/ laulu oli liimana. 

Kertokaa mikä oli häävalssi ja ei pitänyt yhdessä/ piti?

Menimme naimisiin vuonna 1995 - edelleen naimisissa ja häävalssimme oli Minä rakastan sinua (Matti ja Teppo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaunis melodia se suurin syy. Sitten katsottu yksi lause, jossa vilahtaa rakkaus.

Vierailija
124/126 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aviopari tietää että  heidän avioliitto sulaa samoin kuin lumi keväällä, (rakkaus on lumi valkoinen)

Vierailija
125/126 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huumorilla. Kyllähän häissä soitetaan usein myös Perutaan häät yms. vielä ilmeisemmin humoristista settiä.

Vierailija
126/126 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin Vuorenpeikkojen tanssin

Olisi kiva näky kun hääpari peikkoilisi ja hyppelisi, iloa elämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä