Tuntuu niin pahalta kun ystävät ei halua nähdä
Joka päivä viestejä, joidenkin kanssa koko ajan keskustelu kesken, ja tiedän että olen tärkeä näille ihmisille.
Jaksan kysyä lounaalle lenkille teatteriin päiväristeilylle ihan mihin vaan ja huomaan että eivät he kysy itse. Ja minä inhoan sitä loputonta viestittelyä vailla oikeaa kohtaamista. Minä haluan olla ihmisten kanssa.
Kommentit (11)
ymmärrän täysin! Samassa veneessä ollaan.
"...tiedän että olen tärkeä näille ihmisille."
Okei 😂👍
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän täysin! Samassa veneessä ollaan.
Veneessä nimeltä Titanic
Todella monella on ongelmia mielenterveytensä ja jaksamisensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"...tiedän että olen tärkeä näille ihmisille."
Okei 😂👍
Tässä ehkä vähän ymmärryksen puutetta. Jos ihmiset haluaa olla sinuun yhteydessä monta kertaa päivässä ja jakaa kaikki asiat kanssasi, ymmärrät varmasti olevasi heille tärkeä? Mutta he eivät halua nähdä livenä, heille riittää viestit. Kaikille ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-aikuinen haluaa huomiota
Aha. Eikö se ole normaalia että ihmiset tapaavat? Se nyt mikään vauvan merkki ole että haluaa olla ihmisten seurassa.
Tuollainen "kaveri" minullakin oli, pidin häntä itselleni tärkeänä mutta hän osoitti toiminnallaan muuta, perui tapaamisia jos jotain parempaa ilmaantui jne. Joku kerta nähtiin vielä kun hän avautui jostain miehestä ja olin kuulevana korvana ja lohduttajana hänelle, myöhemmin kyllä kutsui minut joihinkin bileisiin mutta itselläni oli omia ongelmia ja muuta enkä voinut mennä
kaikilla suomalaisilla kavereilla sama homma : parikymppisinä aina oltiin tekemässä jotain tavattiin, oli viestiryhmiä hauskaa jne. nyt 30v vaan töissä ja sitten kaikki viikonloput nyhjätään vaimon kanssa kotona ei viestitellä tai tehdä mitään. Arkisin ei mitään mielenkiintoa mihinkään ja sitten kesällä alkaa joku järjestely jollekin "juhannusmökki" tjms missä valmistellaan jotain 3 päivän ryyppäystä jossain ja leikitään, että ollaan hyviäkin kavereita. Kansainvälisemmissä porukoissa aina parempi meno aktiivisesti lähdetään tekemään ja eletään tätä elämää Suomessa miehet on tosi vätyksiä koska vaimot tossuttaa ja määrää KAIKEN .
Minulla ei edes ole ystäviä, joita kysyä....
Minä minä minä