Aukesiko laatikkoviinin hana?
Kommentit (15)
Mullapa on muutama laatikkovodka, sellasella se juhla alkaa.
Kyllähän moni av-mamma imasee yksistään yhden 3 litran humppakuution viikonlopun aikana, ja toisen mokoman lipittää viikolla iltaisin töiden jälkeen.
Tämä on vähän ohis, mutta nauttiiko kukaan muu hanaviiniä suoraan siitä hanasta? Minä siis imen/lorottelen suuhun ilman lasia. Yksin, en tietenkään seurassa. Monena viikonloppuna selvinnyt kokonaan käyttämättä lasia.
Ei, koska juodaan hyvin harvoin, parempi elää mieli kirkkaana, kuin pikkupöhnässä. Mies otti aiemmin muttei enää, on elämänsä kunnossa kaikin puolin. Minä taas en ole ikinä harrastanut tuota lajia, joten noup.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni av-mamma imasee yksistään yhden 3 litran humppakuution viikonlopun aikana, ja toisen mokoman lipittää viikolla iltaisin töiden jälkeen.
4 pulloa viiniä menee helposti yhessä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän ohis, mutta nauttiiko kukaan muu hanaviiniä suoraan siitä hanasta? Minä siis imen/lorottelen suuhun ilman lasia. Yksin, en tietenkään seurassa. Monena viikonloppuna selvinnyt kokonaan käyttämättä lasia.
En ole (vielä) juonut suoraan hanasta. Tiskin välttämiseksi ja laiskuus niin pienen letkun avulla voisi juoda esim. sohvalla maaten. Letku siihen hanaan ja avaa vain siksi aikaa kun juo/imee.
Minulla menee päivittäin kuutisen pulloa viiniä
Aukesi toissapäivänä 1, 5 litrainen. Sitäpä tässä tissuttelen lomalla.
Laatikkoviinien asiantuntija riikka purra voisi kerto mikä viinilaatikko sopii mihinkin tilanteeseen. Mitä juodaan sohvalla, mitä lattialla ja mitä lauteiden alla? Sieltä lauteiden alta katselee keillä on hallituksessa munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole (vielä) juonut suoraan hanasta. Tiskin välttämiseksi ja laiskuus niin pienen letkun avulla voisi juoda esim. sohvalla maaten. Letku siihen hanaan ja avaa vain siksi aikaa kun juo/imee.
Olen rakentanut sellaisen hihnoilla pään päälle asennettavan telineen johon menee tuo kolmen litran pänikkä. Hanasta letku suuhun.
Tosi kätsy! Voi näppärästi imeä viiniä vaikka vessassa takapuolta pyyhkiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakentanut sellaisen hihnoilla pään päälle asennettavan telineen johon menee tuo kolmen litran pänikkä. Hanasta letku suuhun.
Tosi kätsy! Voi näppärästi imeä viiniä vaikka vessassa takapuolta pyyhkiessä.
Niin onhan se hirveä tauko juomiseen käydä vessassa.
Menossa mustikkakossua ja vaniljakastiketta=nam!