Teen parempaa butter chickeniä kuin ravintolat
En ainakaan koskaan ole ravintolasta yhtä hyvää saanut.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun salaisuus on? Hyvä tandooriuuni?
Vuosien varrella hioutunut maustaminen.
Jos et itse jauha ja paahda mausteita niin en usko. Jos tuon teet, niin voin uskoakin.
Suuresta osasta ravintoloita saa todellakin aika kelvotonta intialaista. Todellakin tunkkaisuus kuvaa näitä hyvin. Mutta kunnon aineksilla ja tekemällä itse saa hyvää.
Tietenkin jauhan vesipuhvelin vasemmalla kiveksellä vieläpä täysin oikeaoppisesti. Jestas mikä tollo.
Valurautapannu riittäisi. Mutta ei sitten. Sano nyt vielä, ettet tee voista gheetä ennen sen käyttöä tuohon...
Sano sinä ettet tajua että ghee
Onko sulla darra vai mikä risoo?
Mä en usko airouhin resepteihon ruoanlaitossa, joten tiedän kyllä, että butter chickeniä voi tehdä jopa ilman kanaa.
Ghee ei muuten ole sama asia juon kirkastettu voi.. Mutta sinä voit uskoa niin, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse jauha ja paahda mausteita niin en usko. Jos tuon teet, niin voin uskoakin.
Suuresta osasta ravintoloita saa todellakin aika kelvotonta intialaista. Todellakin tunkkaisuus kuvaa näitä hyvin. Mutta kunnon aineksilla ja tekemällä itse saa hyvää.
Tietenkin jauhan vesipuhvelin vasemmalla kiveksellä vieläpä täysin oikeaoppisesti. Jestas mikä tollo.
Valurautapannu riittäisi. Mutta ei sitten. Sano nyt vielä, ettet tee voista gheetä ennen sen käyttöä tuohon...
<
Vttu miten tyhmä sitä voikaan olla ja kuitenkin hengissä...
Taas yksi mielenterveyshäiriöinen riehumassa. Tätähän tämä vauvapalsta aina on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai silkan tyhmyydenkin voi mielenterveysongelmaksi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä melko tyhmää kirjoittaa noin.
Mä teen parhaimmat mällit, en ole koskaan yhtä hyvää maistanut.
Intialaisissa kannattaa mun mielestä muutenkin valita kasvisruoka. Ne on yleensä hyviä. Kanat ja lammas on harvoin edes kotimaista, kun se on kalliimpaa. Butter chicken ei oo yleensä kovin hyvää missään, liikaa voita mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko ongelmallista kun ei tappiollakaan tajua tukkia turpaansa. Saatat vielä joskus liukastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko ongelmallista kun ei tappiollakaan tajua tukkia turpaansa. Saatat vielä joskus liukastua.
Sulkisit jo teltan oves.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulkisit jo teltan oves.
Liukas syksy tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Intialaisissa kannattaa mun mielestä muutenkin valita kasvisruoka. Ne on yleensä hyviä. Kanat ja lammas on harvoin edes kotimaista, kun se on kalliimpaa. Butter chicken ei oo yleensä kovin hyvää missään, liikaa voita mun makuun.
Intialaiset eivät yleensä edes tee kotonaan mitään ihme butter chickeniä. Kyseinen ruoka on länsimaalaisille suunnattu tekele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, ja kookosmaito.
Maitua pittää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intialaiset eivät yleensä edes tee kotonaan mitään ihme butter chickeniä. Kyseinen ruoka on länsimaalaisille suunnattu tekele.
Hörökorvabrittien keksintö, kuten jo todettu. Mutta hyvää hyvin tehtynä, vaikka joku vesipuhvelin vasemmalla kiveksellä haluaakin kirgastettua ghheevoita läpsytellä.
Olen muutaman kerran ostanut kokonaisen kanan Lidlistä ja pannut sitä. Tulee hyvä voinen täyte.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran ostanut kokonaisen kanan Lidlistä ja pannut sitä. Tulee hyvä voinen täyte.
Se on Sperm-Chicken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Sperm-Chicken.
Automaattiversio sitten Sperm-a-chicken
Kuka vaan tekee parempaa, mitä näissä suomalaisissa "intialaisissa" saa. Tarvii olla kummonen kotikokki. Yleensä mausteet pielessä, hirveesti suolaa ja lihat kuivutettu pitkään ja hartaasti. Ellei ole jopa eilistä.