Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?
Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.
Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.
En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.
Kommentit (244)
Hyvä kysymys. Oon iteki 35 ja on vielä kokematta sellanen baari-ilta niinku elokuvis et heräis jonku naisen vierestä vaan et: "huomenta! Kukas sä oot?"
Ei täällä saa tuollaisiin koskaan rehellisiä vastauksia.
Luoja mikä ketju, 99% ihmisistä yrittää jankata todellisuusharhaiselle että ei se ei tiedä säkällä ja katkeruuttaan paremmin kun kaikki muut yhteensä.
Mä olen samaa mieltä jonkun aikasemman kans joka sano et teidän pitäis pitää turpa kiinni ja ottaa kaikii apu vastaan koska teiltä uupuu kyky ajatella kriittisesti, sori, i just calls it like i sees it.
Et tee vaikutusta naisiin. Tai sitten et uskalla viedä asioita niin pitkälle, että saisit seksiä.
Taitavat ne kaksi yleisintä syytä olla ulkonäkö ja käytöstavat jos etsii seuraa. Vaikea sanoa kun en ole perehtynyt seuraa löytämättömien elämään niin paljon että osaisin sanoa tarkasti mikä juuri jossain tietyssä ihmisessä on vikana.
Kantsii elää siten että on kiikkustuolissa jotain mitä muistella ;)
Ala meikkaamaan, käytä koruja ja naisellosia vaatteita.
Täällä siis keski-ikää lähentelevät "miehet" vinkuu kun eivät saa yhden yön suhteita ja toiset saa niitä "satoja ja tuhansia"?
Eikö tuon ikäisellä ja jo reilusti nuoremmalla pitäisi olla elämä siinä kondiksessa että ura, talous ja mahdollinen perhe-elämä olisivat kokolailla hyvässä jamassa? Nuo rehvastelut on kuitenkin keskenkasvuisten kloppien touhua, tai ainakin pitäisi olla. Aikuinen oikea mies ei kaipaa sellaista egoaan nostamaan, ei omissa eikä toisten silmissä. Ja tuskin se nostaakaan muitten kuin toisten samanlaisten silmissä.
Näin naisena haluan että mies on mies, ei aikuisen kokoinen teini-ikäinen. Missä kohtaa näillä on jäänyt kehitys kesken? Ja miksi sellaista ylipäätään tapahtuu? Sitä sanotaan Peter Pan-syndroomaksi, se on ihan oikea voi kai sanoa sairaus, koska nämä eivät koskaan kasva mieleltään aikuisiksi. Jostain luin että tämä ilmiö lisääntyy, mistä sitten johtuneekin.
En tiedä ovatko onnellisia....
Vierailija kirjoitti:
Ala meikkaamaan, käytä koruja ja naisellosia vaatteita.
Moni nainen - myös minä - tykkää persoonallisista miehistä eikä tietyt androgyynit tai feminiinit piirteet ole muuta kuin plussaa. Mutta ei se oikein pillunsaantinaamiaisina toimi. Persoonaansa kannattaa kyllä pyrkiä jokaisen kehittämään eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä elämässä onnistuneella miehellä on useita satoja seksikumppaneita. Nollasta aloittavan on kyllä aika mahdotonta saada kiinni.
H U O R A! Oksettaa ajatuskin miehestä joka on antanut kyrpäänsä sadoille naisille
Ja silti jos kohtaisit tämän miehen, olisit sulaa vahaa. Mies, jolla on satoja kaatoja, todellakin on naisten mieleen.
Keep on dreaming...Todellisuus on toisenlainen kuin kuvittelet. Miksi kunnon nainen ottaisi miehen joka on lut kaillut ympäriinsä? Uskollisuuteen ei sellainen kykene
Ne miehet, joilla on paljon kaatoja, on myös paljon kysyntää parisuhteeseen. Tämä on totuus, halusit tai et. Eri asia sitten, haluaisiko tällainen mies edes parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun iskee rumempia, on varmempi saanto. Vanha kikka saada numero isoksi.
Anteeksi? Olen ruma nainen, mutta ei kiinnosta yhden illan panot, ei ole koskaan kiinnostaneet.
Ap vaikuttaa aika lapselliselta ja vastenmieliseltä kitisijältä. En usko, että hän olisi miellyttävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta alfaurokselta. Minä olen nyt jo kohta 50-v naimisissa oleva nainen, mutta toki minulla on eletty nuoruus takanani. Siihen kuului paljon irtosuhteitq, rakastin viettelyä ja ihmissuhdepelejä. Yhden illan juttuja ehti olla ennen 30-v synttäreitä muutamasta pitemmästä suhteesta huolimatta pitkälti yli sata.
Mikä siis viehättää? Kyse eli ole ulkonäöstä vaan tilanteen omistamisesta, itsevarmuudesta, naisen kanssa samaa pelikieltä puhumisesta. Seksikäs ja haluttava mies voi olla pitkätukkainen, kalju tai mitä vain, kunhan hän kantaa itsensä niin, että ylpeys ja miehekkyys näkyy. Rohkeus ja ronskiua toimii myös mutta tässä pitää olla varovainen, ettei ole lääppijä tai muuten ällö.
Vaan uskotteko muuten naiset siihenkin teoriaan, että jos mies on selkeästi trimmannut ulkonäkönsä ja on itsevarman oloinen, niin todella moni skippaa hänet kun vaisto sanoo että on varmaan joku liiankin "ammattimainen" iskijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä elämässä onnistuneella miehellä on useita satoja seksikumppaneita. Nollasta aloittavan on kyllä aika mahdotonta saada kiinni.
H U O R A! Oksettaa ajatuskin miehestä joka on antanut kyrpäänsä sadoille naisille
Ja silti jos kohtaisit tämän miehen, olisit sulaa vahaa. Mies, jolla on satoja kaatoja, todellakin on naisten mieleen.
Keep on dreaming...Todellisuus on toisenlainen kuin kuvittelet. Miksi kunnon nainen ottaisi miehen joka on lut kaillut ympäriinsä? Uskollisuuteen ei sellainen kykene
Ne miehet, joilla on paljon kaatoja, on myös paljon kysyntää parisuhteeseen. Tämä on totuus, halusit tai et
Toi on totta ja pitää sanoa, että kyllä ne naiset soitteli perään ja ehdotteli kaikenlaisia romanttisia juttuja
Naiset vaan haluaa munaa komeilta miehiltä ja raskautua niille
Naisia jahtaava pelimies ei pelkästään ole mitään. Sen sijaan mies, jolla on esim. koti majakassa, muista erottuvia taiteellisia lahjoja, rohkeutta olla palomies tai pelastaja, maantieteellistä osaamista, tekniikan osaamista, luonnon ja metsän tuntemusta, radioamatööri-osaamista, merellisiä harrastuksia, syvää järjestelmien ja koodi kielten osaamista, räätälin taitoja tai vaikka dekkarikirjailijan ammatti, eli jotakin millä erottua massasta ja vielä taito tuoda se kiehtovasti kehuskelematta esille naiselle, jota asia kiinnostaa. Ei helppoa, mutta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan haluaa munaa komeilta miehiltä ja raskautua niille
Ja suurin osa miehistä haluaa sen kauniin instabeiben ja seksiä heidän kanssaan, näin se vain menee
Vierailija kirjoitti:
Nuo ns "peli"-ja "alfamiehet" on alinta kastia, huo raavat ympäri kyliä ja vielä kehuskelevat sillä. Säälittäviä pellejä, joista yksikään ei ole parisuhdematskua. Kerran h u o r a, aina h u o r a
Niinpä, huo ruus ei todellakaan katso sukupuolta. Mieskin voi olla lut ka jos sillä on paljon yhdenillanjuttuja
Sinä et ymmärrä naisia alkuunkaan, teeskentely ei ainakaan auta.
T: naistenmies.