Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?

Vierailija
19.07.2024 |

Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.

Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.

En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.

Kommentit (244)

Vierailija
181/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on vain geeneistä. Siihenhän koko evoluutio perustuu. Naaras valitsee uroon, jonka kanssa tehdyillä potentiaalisilla jälkeläisillä olisi mahdollisimman hyvät lähtökohdat pärjäämiseen.

Ja urokset taas taistelevat naaraiden huomiosta, kuka on kovin, kuka on paras. Näin kaikilla nisäkkäillä ja näin se on myös ihmisillä ollut jo vuosituhansien ajan.

Joten, jos olet mies ja sinulla ei ole hyvät geenit, niin asemasi nyt vain on tuo ja on aina ollut. Osa miehistä on aina jäänyt kokonaan ilman. Itse asiassa se on tarkoituskin niin, että parhaat geenit valikoituisivat jatkoon. 

Kaikki tämän tietävät muttei sitä usein sanota ääneen. 

Itse asiassa olet typerys:) Naisilla on"huonoja" geenejä samalla tavalla ja jos"hyvä"geeninen mies tekee lapsen huonogeenisen naisen kanssa niin miehen"hyvät"geenit menevät piloille.

Jos tuo geenite

Näin on marjat. Parinhaun tasoteoreetikot ja geeniperimä analyytikot ovat aivan turha tärkeitä ja monesti itseään korottava sakkia. Tai sitten vain muuten irrallaan todellisuudesta. 

M30

Vierailija
182/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunteisiiiiin...."

Minulla? Totta kai, en mä yrittäis auttaa sua jollen mä jollain tasolla välittäis.

Se miksi oletat sen olevan negatiivinen kielii lähinnä sun tunnevamman laajuudesta ja siitä edellä mainitusta kognitiivisesta kyvyttömyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt pitäis saada olla pelimies naistennaurattaja vaikka on mammafoorumilla istuva valivalivali narinarinari ja se on naisten vika kun se ei onnistu.

Aikamoista, te pojat tarvisitte jonkun diplomin tästä touhusta.

Vierailija
184/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen saa satasella tuo summa menisi kapakassa helposti eikä olisi varmaa saako panon.

Vierailija
185/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 10% miehistä saa 90% naisista. Loput 90% miehistä joutuu tappelemaan jämistä.

Eli 90 pros naisista on helppoja nakkeja..niitä ri kyl.halua kukaan..ei o ihme et kuppa jyllää

Vierailija
186/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse vaan siitä ulkonäöstä vaan myös paljolti puhelahjoista. Jos mies saa naisen nauramaan ja viihtymään, saa hän naisen pokattuakin. Ap:lla ei taida niitä puhelahjoja olla.

Puhelahjat on oikeasti ihan olennaisimmassa roolissa. Ja se että yrittää sopivia kohteita. Tiedän miehiä, joilla tuntuu yhden illan juttuja riittävän (muidenkin kuin omasta mielestään), vaikka ei ole ulkonäkö eikä jututkaan yhtään minun makuun, en voisi kuvitellakaan lähteväni mukaan. Nämä ei toisaalta useimmiten ole yrittäneetkään kun kai aistivat heti sen ettei kannata. 

Ja kun onnistuu pokaamisessa, kasvaa itseluottamuskin sekä pokaamistaito, ja seuraava poka on taas entistä helpompi. Mutta nämä pokaajatkin ovat teineinä alottaneet nollasta ja harjoitelleet.

Vierailija
187/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?

kyllä sullekin löytyy nainen, jolle kelpaat. laske vaan rimaa. niinhän naistenkin pitäisi tehdä.

Mitä rimaa? Minulle ja monelle kaverilleni riittäisi että naisella on syke. Naiset ei laske rimaa vaan elävät elämänsä ennemmin yksin.

ihan tosi? siis kuka tahansa elävä nainen kelpaisi sinulle ja kavereillesi? 30 vuotta vanhempi ja 100kg sua lihavampi tatuoitu yh:kin? sun pitää nostaa rimaa.

ja toinen asia ihan tiedoksesi vaan. naiset ei halua olla kuka tahansa. naiset haluavat olla erityisiä, ja juuri sitä, mitä mies haluaa.

Vierailija
188/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?

kyllä sullekin löytyy nainen, jolle kelpaat. laske vaan rimaa. niinhän naistenkin pitäisi tehdä.

Mitä rimaa? Minulle ja monelle kaverilleni riittäisi että naisella on syke. Naiset ei laske rimaa vaan elävät elämänsä ennemmin yksin.

Koska tavataan? Olen 58-vuotias, 156 cm, painon mittaamiseen ei kylpyhuonevaaka riitä, hampaaton, likainen ja alkoholisti. Lapsia on kolme eri isille, he kuuluvat kaikki moottoripyöräkerhoihin. Niin, minulla on myös skitsofrenia ja pidätysongelmia, ja asun yhdessä ton Arskan kanssa, joka on ai

Oi ihanaa, saadaan pari muodostettua! kai sulta löytyy kavereita tulevan sulhon kavereillekin?

Vierailija
189/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse vaan siitä ulkonäöstä vaan myös paljolti puhelahjoista. Jos mies saa naisen nauramaan ja viihtymään, saa hän naisen pokattuakin. Ap:lla ei taida niitä puhelahjoja olla.

Puhelahjat on oikeasti ihan olennaisimmassa roolissa. Ja se että yrittää sopivia kohteita. Tiedän miehiä, joilla tuntuu yhden illan juttuja riittävän (muidenkin kuin omasta mielestään), vaikka ei ole ulkonäkö eikä jututkaan yhtään minun makuun, en voisi kuvitellakaan lähteväni mukaan. Nämä ei toisaalta useimmiten ole yrittäneetkään kun kai aistivat heti sen ettei kannata. 

Ja kun onnistuu pokaamisessa, kasvaa itseluottamuskin sekä pokaamistaito, ja seuraava poka on taas entistä helpompi. Mutta nämä pokaajatkin ovat teineinä alottaneet nollasta ja harjoitelleet.

"Pokaaminen" perustuu etupäässä ulkonäköön eikä sitä kykene erityisemmin harjoittelemaan. Kunhan olet hyvännäköinen ja sinulla on edes keskinkertaiset sosiaaliset taidot etkä ole täysi hullu, naisia on helppo saada. Itse olen ollut aiemmin sellaisessa elämänvaiheessa, että minulla oli ahdistusta ja sosiaalista kammoa, ja kuten voit kuvitella, en ollut kovin hyvä sosiaalisissa tilanteissa. Mutta silti kunhan vain vaivaudun menemään ihmisten ilmoille tai vaikka käyttämään deittisovelluksia, naisia kyllä riitti. Miksi? Koska olen hyvännäköinen. Sittemmin aiemmin ruostuneet sosiaaliset taitoni ovat toki taas parantuneet ja itsevarmuutta on tullut rutkasti monesta syystä johtuen. Nyt naisten kanssa on vieläkin helpompaa. Mutta valehtelisin, jos väittäisin, että tämä johtuisi etupäässä käytöksestäni eikä silkasta ulkonäöstäni. 

Vierailija
190/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti kunnollinen ja hyvä mies. Naiset eivät sellaista halua. Varsinkin jos hiuksiakaan ei enää ole.

Vierailija
191/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan tinderissä matchejä mutta en tiedä mitä mun pitäisi alkuun sanoa. Miten edetä.

Lue tarkkaan naisen profiili ja katso kuvat. Osoita mielenkiintoa hänen harrastuksiaan, työtään, muita mielenkiintojaan kohtaan kysymällä niistä jotain. Jokainen ihminen haluaa että häntä pidetään mielenkiintoisena.

Vierailija
192/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla äijä että saa

t. Äijä 

Vierailija
193/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt pitäis saada olla pelimies naistennaurattaja vaikka on mammafoorumilla istuva valivalivali narinarinari ja se on naisten vika kun se ei onnistu.

Aikamoista, te pojat tarvisitte jonkun diplomin tästä touhusta.

No, periaatteessa kannattaa. Itse tunsin muutaman autistisen tjs kaverin, jotka pelimieshommailujen jälkeen saivat toisinaan ihan hyvääkin tulosta kentällä. Ei se kyllä ilmaiseksi tullut, mutta kova yritys kyllä palkittiin jollain tasolla.

Vierailija
194/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanki parisuhde jonkun isokokoisen nörttinaisen kanssa. ai niin, ei kelpaa.

Miksi? Oi miksi tyrkytätte aina itseänne te rumat iljettävän näköiset läskit hirvitykset??

Miksi normaalin, tavallisen ihmisen pitäisi tyytyä epänormaaliin tavattoman rumaan naiseen?? Miksi,ette kaunottarien sijaan ehdota ihan tavallista normaalia naista? 165-175 senttistä max 80 kiloista perus naista? Ei vaan te tyrkytätte heti hirviötä ainoaksi vaihtoehdoksi.  Ymmärtäkää nyt herra jumala, että jos hän niin alas haluaisi vajota niin ei hän täällä kyselisi koko asiaa.

165/80 on kyllä läski eikä normaali.

Noilla mitoilla on ylipainoinen eikä läski. Ja aika maltillisen ylipainoinen, eli suht normaalin kokoinen ihminen. Pidä läskiviha pöksyissäsi.

Vierailija
195/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä elämässä onnistuneella miehellä on useita satoja seksikumppaneita. Nollasta aloittavan on kyllä aika mahdotonta saada kiinni.

Vierailija
196/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt kasvatetaan lapsesta asti siihen että heidän ulkonäköä arvostellaan. Siksi panostus ulkonäköön on korkea.

Pojille opetetaan illuusio et he kelpaa sellaisen kuin ovat. 

Onhan totta et miehet ovat enemmän seksin perässä, miksi naisen täytyy sit olla se joka panostaa ulkonäköön?

Todellisuudessa naiset kelpaa enemmän sellaisina kuin ovat ja miesten täytyy panostaa jopa alemman tason naisiin.

Bi-seksuaalina voin sanoa että keskiverto nainen on v

Myös bi-naisena komppaan täysin. Keskiverto nainen todellakin on paljon viehättävämpi, kuin keskiverto mies. 

Vierailija
197/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä mies, joka haluaa panna satoja naisia. Ei puolisomatskua

Jep. Huo raavat miehet on ehdoton turn off. Jos on kymmeniä/satoja seksikumppaneita, se kertoo moraalittomuudesta sekä kyvyttömyydestä itsehillintään

Vierailija
198/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla äijä että saa

t. Äijä 

Miltä tuntuu olla likainen h u o r a?

t. Nainen

Vierailija
199/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen saa satasella tuo summa menisi kapakassa helposti eikä olisi varmaa saako panon.

Sitten vaan maksullisiin, mikä ongelma? Parempi että kaltaisesi moraalittomat miehet pysyvät kaukana normaaleista naisista joita ei saastainen huo ripukki kiinnosta

Vierailija
200/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanottu pelimies on pelkkä h u o r a  joka ei ole missään mielessä parisuhdematskua. Pysytelköön irtonumeroissa, ei tuollaisilla ole moraalia eikä kykyä oikeaan parisuhteeseen.