Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?
Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.
Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.
En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa merkkaa henkilökemiat, tulot, sosioekonomiset asiat jne.
Irtopanomarkkinoilla merkkaa vain ulkonäkö. Hyvin harva mies täyttää naisten kriteerit siihen että ovat valmiita panemaan tätä ilman mitään odotusta suhteesta tai muusta kuin että pääsevät koskettamaan ja olemaan lähietäisyydellä tähän mieheen (sekä pieni riski raskaudesta vaikka ehkäisy olisikin kunnossa).
Ei pitäisi olla rakettitiedettä älykkäälle miehelle kuten sinulle.
Ihan taviksetkin kyllä harrastavat irtosuhteita Tinderin ja vastaavien välityksellä. En tiedä mistä tämä juttu, että pelkästään miesmallit harrastavat irtosuhteita, on alkanut. Ei useimpia niistä tikissä olevista malleistakaan kiinnosta mitkään purkupallot tai rumat, aivan kuten useimpia "fitness kissoista" ja vastaavista tuskin kiinnostaa köyriä minkää
Ole hiljaa,sinä ukkosen tappama pirunraato!!
Miehet haluaa tienaavan kotirouvan joka antaa silloin kun mies haluaa. Muutoin olet onnenonkija tai portto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta alfaurokselta. Minä olen nyt jo kohta 50-v naimisissa oleva nainen, mutta toki minulla on eletty nuoruus takanani. Siihen kuului paljon irtosuhteitq, rakastin viettelyä ja ihmissuhdepelejä. Yhden illan juttuja ehti olla ennen 30-v synttäreitä muutamasta pitemmästä suhteesta huolimatta pitkälti yli sata.
Mikä siis viehättää? Kyse eli ole ulkonäöstä vaan tilanteen omistamisesta, itsevarmuudesta, naisen kanssa samaa pelikieltä puhumisesta. Seksikäs ja haluttava mies voi olla pitkätukkainen, kalju tai mitä vain, kunhan hän kantaa itsensä niin, että ylpeys ja miehekkyys näkyy. Rohkeus ja ronskiua toimii myös mutta tässä pitää olla varovainen, ettei ole lääppijä tai muuten ällö.
Miksi joku kehuskelee olleensa huor..
Sähän Mikk Saare ostat seksiä. Älä nyt moralisoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta alfaurokselta. Minä olen nyt jo kohta 50-v naimisissa oleva nainen, mutta toki minulla on eletty nuoruus takanani. Siihen kuului paljon irtosuhteitq, rakastin viettelyä ja ihmissuhdepelejä. Yhden illan juttuja ehti olla ennen 30-v synttäreitä muutamasta pitemmästä suhteesta huolimatta pitkälti yli sata.
Mikä siis viehättää? Kyse eli ole ulkonäöstä vaan tilanteen omistamisesta, itsevarmuudesta, naisen kanssa samaa pelikieltä puhumisesta. Seksikäs ja haluttava mies voi olla pitkätukkainen, kalju tai mitä vain, kunhan hän kantaa itsensä niin, että ylpeys ja miehekkyys näkyy. Rohkeus ja ronskiua toimii myös mutta tässä pitää olla varovainen, ettei ole lääppijä tai muuten ällö.
En nyt ihan huøraksi sanois, mutta huolimaton nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
Tytöt kasvatetaan lapsesta asti siihen että heidän ulkonäköä arvostellaan. Siksi panostus ulkonäköön on korkea.
Pojille opetetaan illuusio et he kelpaa sellaisen kuin ovat.
Onhan totta et miehet ovat enemmän seksin perässä, miksi naisen täytyy sit olla se joka panostaa ulkonäköön?
Muuten täysin samaa mieltä, mutta ei todellakaan ole totta tuo, että miehet ovat enemmän seksin perässä. Se miten sitä seksiä haetaan on vain hyvin erilaista sukupuolten välillä. Ihmisen seksuaalisuus j
-"Väärin. Mies on seksin perässä ja nainen haluaa parisuhteen. Nuo mainitsemasi naiset ovat h...ria, jotka saavat h..ran maineen." -
Hohhoijaa inkelipoju.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi äitisi ei sillä kehuskele, vaan ymmärtää olla hiljaa koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhden illan jutut mielestäsi jotenkin erityisen tavoiteltavia? Ja parhaita miehiä ovat ne, joilla tuollaisia juttuja on satoja?
Totta Mooses ne on parhaita. Siksi naisetkin ne on kelpuuttanut.
En haluaisi miestä, joka ei edes muista naisia joiden kanssa on harrastanut seksiä. Eli minun miestyyppini ei ole alfa.
En ole lyhyt enkä pitkä (176cm)
onhan tuo mieheksi tosi lyhyt. Mutta eniten ihmetytti miksi sinun hiuksesi ovat tuhoutuneet? Oletko ollut jossain tulipalossa tai jossain vastaavassa?
Vierailija kirjoitti:
Olet vääränlainen persoona. Ei liian kiltti mies piparia saa. Edes lihavat naiset ei anna kiltille nörtille. Piparin vonkaaminen on hieman kuin työhaastattelu. Sinun pitää antaa fiksu kuva itsestäsi, mutta olla myös omalla tavallaan äärimmäisen itsevarma. Kun olet sitä miesryhmää, joka ei saa muutoinkaan helposti, niin ei pidä olla myöskään liian rehellinen. Ei toisaalta pidä myöskään suoraan valehdella. Osoita olevasi kiinnostunut naisesta, mutta älä koskaan totea mitään, että olet vakavasti kiinnostunut jos se ei pidä paikkaansa. Jos nainen on itse tehnyt virhearvion, niin se on hänen häpeänsä. Sinä voit hyvällä omallatunnolla pestä kätesi, jos et ole suoraan sanonut hänelle olevasi vakavasti kiinnostunut, se on ollut naisen omaa toivehaihattelua.
King Kong in Hong Kong with a long long dong.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
Tytöt kasvatetaan lapsesta asti siihen että heidän ulkonäköä arvostellaan. Siksi panostus ulkonäköön on korkea.
Onhan totta et miehet ovat enemmän seksin perässä, miksi naisen täytyy sit olla se joka panostaa ulkonäköön?
Muuten täysin samaa mieltä, mutta ei todellakaan ole totta tuo, että miehet ovat enemmän seksin perässä. Se miten sitä seksiä haetaan on vain hyvin erilaista sukupuolten välillä. Ihmisen seksuaalisuus ja libido muuttuu monta kertaa elämän aikana. Jotku
On myös naisia jotka eivät halua seksiä.
Monestihan miehet puhuvat siitä että "naiset pihtaavat", koska libido ei kohtaa.
Itse naisena pidin kaikkea seksiin liittyvää kuvottavana ennen aikuistumistani.
Yhdenyönjutut eivät kiinnosta, mutta minulla on kyllä ystäviä jotka ovat joskus siihen ryhtyneet.
Biologisesti miehet pystyvät lisääntymään 24/7 ja monella nuorella miehellä pyörii seksi mielessä melkein päivittäin.
Naiset ollaan lisääntymiskelpoisia kerran kahdesti kuukaudessa, mikäli ovulaatio edes tapahtuu. Tämä on ainoa aika jolloin oikeasti haluan seksiä jos tekee mieli.
Kyse on vain geeneistä. Siihenhän koko evoluutio perustuu. Naaras valitsee uroon, jonka kanssa tehdyillä potentiaalisilla jälkeläisillä olisi mahdollisimman hyvät lähtökohdat pärjäämiseen.
Ja urokset taas taistelevat naaraiden huomiosta, kuka on kovin, kuka on paras. Näin kaikilla nisäkkäillä ja näin se on myös ihmisillä ollut jo vuosituhansien ajan.
Joten, jos olet mies ja sinulla ei ole hyvät geenit, niin asemasi nyt vain on tuo ja on aina ollut. Osa miehistä on aina jäänyt kokonaan ilman. Itse asiassa se on tarkoituskin niin, että parhaat geenit valikoituisivat jatkoon.
Kaikki tämän tietävät muttei sitä usein sanota ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse vaan siitä ulkonäöstä vaan myös paljolti puhelahjoista. Jos mies saa naisen nauramaan ja viihtymään, saa hän naisen pokattuakin. Ap:lla ei taida niitä puhelahjoja olla.
Kyllä minä olen saanut useammankin naisen nauramaan, mutta sitten on kuitenkin myöhemmin sanottu etten ole oikein vakavasti otettava tyyppi.
Mulla on tuollaista ongelmaa silloin jos en syystä tai toisesta keskity tilanteeseen. Adhd persoona ja hyvin nauravainen olen. Naiset tykkää kyllä näissäkin tilanteissa seurastani, mutta se liika "nauravaisuus" ei vissiin ole kovin viehättävää ja tulkitaan juuri noin, ettei ole vakavasti otettava. Aikuisena kokemuksen karttuessa opin kyllä omaa ulosantia ja muuta habitusta hillitsemään, mutta se vaatii sitä tiedostamista ja keskittymistä. Hieman hankalaa silloin jos lähtenyt kavereiden kanssa viihteelle ilman varsinaista aikomusta ottaa kontaktia naisiin. Varsinkin kun näissä tilanteissa tulee juotua hieman enemmän, mutta eipä tämä itseä haittaa kun osaan myös sen toisen puolen silloin kun haluan. Kuitenkin tätä kautta olen tuollaista havainnut. Ilmeisesti tällaiset avoimet ja näyttävät tunteet ovat jotenkin feminiinisiä josta naiset kyllä tykkäävät, mutta eivät sillä tavalla kiinnostu. Sitten taas hieman flegmaattinen ja rauhallisen itsevarma, jämäkkä puhe on se joka tulkitaan maskuliinisena ja saa useimmat naiset käsivarteen kiinni.
Joskus kyllä mietityttää kuinka monta itselle sopivaa kumppaniehdokasta on ehkä mennyt ohi sen takia, että tykkään nauraa ja näyttää ilon. Tai kuinka moni mies on pitänyt mua ärsyttävänä kun käkätän naisten kanssa eivätkä he pääse niitä iskemään. =D
M30
Ronkelit runkkaa, kertoi sutki, hyvä myyjä. rumempi pätkämies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten täysin samaa mieltä, mutta ei todellakaan ole totta tuo, että miehet ovat enemmän seksin perässä. Se miten sitä seksiä haetaan on vain hyvin eril
Typerys oppinut"uuden"sanan ja yrittää olla nokkela:D noloa.
Naisen nuoruus on silmänräpäys, mutta nuorena hankittu h..ran maine ei"vain"kestä vaan myös leivää koko naisen loppuiän.
Vierailija kirjoitti:
En ole lyhyt enkä pitkä (176cm)
onhan tuo mieheksi tosi lyhyt. Mutta eniten ihmetytti miksi sinun hiuksesi ovat tuhoutuneet? Oletko ollut jossain tulipalossa tai jossain vastaavassa?
Ei ole. Ei mieheksi eikä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vain geeneistä. Siihenhän koko evoluutio perustuu. Naaras valitsee uroon, jonka kanssa tehdyillä potentiaalisilla jälkeläisillä olisi mahdollisimman hyvät lähtökohdat pärjäämiseen.
Ja urokset taas taistelevat naaraiden huomiosta, kuka on kovin, kuka on paras. Näin kaikilla nisäkkäillä ja näin se on myös ihmisillä ollut jo vuosituhansien ajan.
Joten, jos olet mies ja sinulla ei ole hyvät geenit, niin asemasi nyt vain on tuo ja on aina ollut. Osa miehistä on aina jäänyt kokonaan ilman. Itse asiassa se on tarkoituskin niin, että parhaat geenit valikoituisivat jatkoon.
Itse asiassa olet typerys:) Naisilla on"huonoja" geenejä samalla tavalla ja jos"hyvä"geeninen mies tekee lapsen huonogeenisen naisen kanssa niin miehen"hyvät"geenit menevät piloille.
Jos tuo geeniteoria pitäisi paikkaansa niin ne"huonot"geenit olisivat karsiutuneet jo tuhansia vuosia sitten.
Yhtenä esimerkkinä mainittakoon, että pitkän miehen ei kannata pariutua kääpiönaisen( alle 180m) kanssa jos haluaa saada pitkiä poikia.
Vierailija kirjoitti:
Väärin:) Mies valitsee aina naisen, ei koskaan toisinpäin. Ja vain nuori ja kaunis nainen voi tulla valituksi. Tietysti naisilla on valinnanvaraa niistä miehistä, joita yksikään toinen nainen ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 10% miehistä saa 90% naisista. Loput 90% miehistä joutuu tappelemaan jämistä.
Top 10% miehistä saa 90% naisista irtosuhteisiin. Parisuhteisiin pääsee ihan normaalitkin miehet.
Kun 10 % isoimpia panee suurimman osan naisista niin naisille jää väärä käsitys munan keskikoosta. Onneksi on keksitty jatkeet niin koko riittää. Niinkin voi olla että on liikaa. Tosiaan jokin raja se on varmaan naisillakin että on liian paksu.
Ei naiset nyt tiedä minkä kokoiset kikkelit miehillä on naaman perusteella ja harvemmin kokoa kyselevät ennen irtosuhdetta muutenkaan. :D Ns. top 10% miehet saavat naisia ulkonäkönsä, jossain määrin käytöksensä, perusteella, mutta kullin koko taas voi olla mitä tahansa. Oletko koskaan edes ollut naisten kanssa tekemisissä (retorinen kysymys), kun luulet, että vain isomunaiset miehet saavat naisia?