Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaipaan 40+ vuotiaan raskaaksi tulosta, jos onnistui

Vierailija
19.07.2024 |

Itse täytin juuri 40 ja olemme miehen kanssa yrittäneet lasta nyt 8kk. Tiedän tuon yleisen suosituksen, että pitäisi jo hakeutua kiireesti tutkimuksiin. Itsellä ennestään lapsi. Onko muita vanhempia äitejä , jotka olisivat onnistuneet tulemaan luomusti raskaaksi yli puolen vuoden yrittämisen jälkeen? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori poika hoitaa homman.

Vierailija
2/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhana jos lisäännyt, tulee varmasti peräsuolen laskeuma.

Vierailija
4/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussani on paljon. Yksi tuli raskaaksi vielä 52-vuotiaana ja luomusti. Luopui ehkäisystä kun kuvitteli että kun menkat jää pois ei voi tulla raskaaksi. Toivotaan että sinullakin onnistuu.

Vierailija
5/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kysellään koko ajan tätä samaa? Ei, suurin osa nelikymppisistä ei enää raskaudu spontaanisti. Se on fakta. Sitä ei muuksi muuta se, että toki näihin kyselyihin aina tulee jokunen onnekas kertomaan, että tuli raskaaksi. Mutta eihän sillä ole sinun kannaltasi yhtään mitään merkitystä. Jos todella haluat tietää tilanteesi, menet lääkäriin. 

Vierailija
6/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Alkionsiirrolla tulin raskaaksi. Olen itse lääkäri ja tiesin mitkä ovat todennäköisyydet.

Vierailija
7/7 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne yksittäiset superhedelmällisten anekdootit auttaa kun tilastot on ne mitkä kertoo todennäköisyyksistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän