Hei sinä yksin asuva! Kuinka monta kertaa syöt 400gramman jauhelihasta?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
En osta noita suojakaasuun pakattuja teollisuusjauhelihoja koska mulla on MAKUAISTI!
Turvallisempia ne ovat kuin pitkään tiskillä lojuneista lihoista. Eikä ne tiskin lihat ole yhtään sen kummalisempaa vaan ihan samasta eläimestä.
Neljään ruokaan. Esim. keittoon, makaronilaatikkoon, kaalilaatikkoon, Italianpataan yms.
Jos pelkkää jauhelihaa syö niin noita täytyy syödä kaksi päivässä, eli yksi paketti päivässä kun muutakin pitää syödä. Kyllähän paketti riittää vaikka kymmeneen kertaan jos syö kymmenen kertaa päivässä.
Riippuu mitä ruokaa siitä tekee, keskimäärin varmaan 20-30 kertaa.
vähintään neljä kertaa tuosta söisi, koska meillä kaksi ihmistä syö jauhelihapaketusta tehtyä ruokaa vähintään kaksipäivää
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin ostan jauhelihaa juuri siksi että yksin asuvalle siitä riittää syötävää liian pitkäksi aikaa. Pienemmät paketit olisivat kivempia.
Onhan niitä myytävänä pienempiä.
Pari kertaa yleensä ja joskus kerran jos sattuu nälkä olemaan.
Kolme päivää kestävän ruoan teen 400 gramman jauhelihasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin ostan jauhelihaa juuri siksi että yksin asuvalle siitä riittää syötävää liian pitkäksi aikaa. Pienemmät paketit olisivat kivempia.
Senhän voi pakastaa, joko raakana, kypsennettynä, tai jos tekee samantien koko määrästä eri ruokia, niin niitä ruokia voi pakastaa.
Kun heittää sekaan kasviksia, jotta tulee isompi satsi, niin kyllä sitä syö sen 5 kertaa. Jos tekee makaroonilaatikon, niin riittää vieläkin kauemmin.
Jos teen vaikka risoton neljän hengen ohjeella niin kyllä siitä kolme sopivan kokoista annosta saa.
3-5 kertaa riippuen ruoasta. Mulla painonpudotus menoss ja olen rukannut annoskokoja normaaliksi, että paino tippuu.
En osta noita suojakaasuun pakattuja teollisuusjauhelihoja koska mulla on MAKUAISTI!