Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikainen vastaus kiitos: kaytan supertiukkoja varkkuja, farkkuni vetoketju (jostain kumman syysta ei nyt mene kiinni...siis pikku turvotusta massyttelyn vuoksi)

Vierailija
03.02.2007 |

Millä metodilla olisi mahdollista saada nuo farkut kiinni siis ensi viikon loppupuolelle mennessä. Kyse on mahdollisesti vaan turvotuksesta ja siis toki olen vähän pyöristynyt, ihan pienellä ajalla, 2 kg ehkä, onko ketään, joka on saanut mahdollisimman nopeasti tuon pikkuturvotuksen pois, siis kyse on tosi pienestä, ei mistään suuresta laihiksesta. Eli onko menetelmää, millä saan farkun vetoketjun kiinni, jokin nopea pikadieetti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa ylläpidän keittodieettiä loppuviikkoon, ettei tarvitse pukea farkkujani päälle sängyssä...

Vierailija
2/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti tosi nopeasti turvotus ja pari kiloa kun aloin syömään ruisleipää ja jätin kaikki ylimääräiset herkut (pullat, karkit sun muut) pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että näytät siltä kuin olisit makkara liian pienessä kuoressa vaikka saisitkin ne mässytys kilot pois ja vetoketjun kiinni luulenpa että tursuat muualta ja sitä ei voi sanoo seksikkääksi mix ihmiset ei pukeudu riittävän sopiviin vaatteisiin?

Vierailija
4/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ananasta kans paljon.

Vierailija
5/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten päinvastoin luullut, että itse kaali turvottaa entistä enemmän...

Vierailija
6/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne farkut ovat niin ihanat ja parhaiten istuvat, tosi nätit, ja ne on saatava päälle ensi viikon loppupuolella...

t. ap

Vierailija
7/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka Antisalt - tai SaltBalans -nimistä valmistetta. Poistaa nestettä.

Vierailija
8/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toimii. on vaan ihan kauheeta vetää kaalisoppaa ja vaan kaalisoppaa viikko... yöks! googleta esim. rasvanpolttokeitto tai ihmekeitto

Vierailija
9/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkujen kiinnimeno on tärkeää...tapaan yhden miehen ja pakko saada ne farkut päälle, ovat sopivan rennot, kuitenkin naiselliset, siistit, jopa seksikkäät. En halua olla liian office-vaatteissa...mutta kauhea järkytys oli kun totesin tuon vetoketjuongelman....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi