Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten pois jääminen?

Vierailija
18.07.2024 |

Tähän asti kuukautiset tulleet kutakuinkin ajallaan, n.1v ajan ollut pientä epäsäännöllisyyttä, mutta vain päiviä jos sitäkään. 1x olleet liki 2vkoa myöhässä.

Mutta nyt ovat 2vko+1pv myöhässä ja kaiken lisäksi selkä-ja vatsaoireita on kyllä piisannut, nytkin särkee alaselkää aivan kuin vuodon aikana, mutta mitään ei näy ei kuulu. Elämä siis nyt ja jatkossa sitä, että koko ajan oltava suojia mukana, ei helvetti 🤯🤬😭

Tätä se vanheneminen kai on, vai? Olen 48v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kierto piteni ja sen jälkeen saattoi jäädä väliin 2 kk ja sit menkat vaan loppui kuin seinään. Vikat menkat mulla oli joulukuussa. Ihanaa

N49

Vierailija
22/24 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui kerrasta n. 50v, helppo vaihdevuosi aikakin, ei kuumotuksia, vain kerran oli kuukautis tyyppinen vuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille parille lisäkommentista!

Vielä tuosta keltarauhashormonista, miksi sitä hakemaan ja ylipäätään gynekologille meno, kun "tämä kaikki" on ns normaalia?!

Ap

Vierailija
24/24 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. Suomalaisilla menopaussin keskimääräinen ikä on 51 v, eli vaikka on paljon naisia, joilla on kuutta kymppiä lähestyttäessä säännöllinen kk-kierto, niin on myös naisia, joilla menkat loppuu aikaisemmin. Ja tässä iässä ei ole tavatonta, vaikka jotkut menkat jäisivät väliinkin, vaikka kuukautiset eivät olisi vielä kokonaan loppumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän