Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten pois jääminen?

Vierailija
18.07.2024 |

Tähän asti kuukautiset tulleet kutakuinkin ajallaan, n.1v ajan ollut pientä epäsäännöllisyyttä, mutta vain päiviä jos sitäkään. 1x olleet liki 2vkoa myöhässä.

Mutta nyt ovat 2vko+1pv myöhässä ja kaiken lisäksi selkä-ja vatsaoireita on kyllä piisannut, nytkin särkee alaselkää aivan kuin vuodon aikana, mutta mitään ei näy ei kuulu. Elämä siis nyt ja jatkossa sitä, että koko ajan oltava suojia mukana, ei helvetti 🤯🤬😭

Tätä se vanheneminen kai on, vai? Olen 48v.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Ap

Vierailija
2/24 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet lähenee, kun kierto epäsäännöllistyy ja kaikenlaisia kuukautishenkisiä alavatsa- ja -selkävaivoja on tuostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Ap

Vierailija
4/24 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole raskaana? Voisiko olla mahdollista?

Vierailija
5/24 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa vielä: äitini tuli raskaaksi vielä 53-vuotiaanakin! Todennäköisempää toki on, että kuukautisten myöhästyminen johtuu perimenopaussista.

Vierailija
6/24 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole raskaana? Voisiko olla mahdollista?

En ole raskaana.

Ap

Vierailija
7/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti palstalla on vain minua paljon nuorempia naisia, koska vertaiskokemuksia ei löydy.

Ap

Vierailija
9/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut koko elämäni epäsäännöllinen vuoto. Raskauden jälkeen ei epiltsuja enää suositeltu mulle, joten tässä eletään asian kanssa. Kyllä niitä pms-oireita yleensä tulee

Joten älä tee tuosta ongelmaa, ei ole niin big deal.

Vierailija
10/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Se voi sotkea kierron ihan kunnolla, esim. jos laskeuma tukkii emättimen aukon, ei veri pääse pois vaan pakkautuu sisään.

Vierailija
11/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän vuosia tulee sitä enemmän epäsäännölliseksi menee 

olen 55 vee ja epäsäännöllinen vuoto kipuineen ja turvotuksineen vaan jatkuu 😳

Vierailija
12/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oireet ovat pahentuneet sen jälkeen, kun täytin 43-vuotta. Aivan järkyttävät pms-oireet (selkäkipu, vatsakipu, migreeni, turvotus). Teininäkään ei oireet olleet näin pahat kuin tässä iässä. Raskasta on. 

Vierailija
13/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Se voi sotkea kierron ihan kunnolla, esim. jos laskeuma tukkii emättimen aukon, ei veri pääse pois vaan pakkautuu sisään.

Oletko sinä ihan tosissasi 😂

Ap

Vierailija
14/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi voi vaikuttaa kuukautisten pois jääntiin. Älä stressaa.

Vierailija
15/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on. Minulla on nyt menossa kiertopäivä 74 , jos kohta ei tule vuotoa niin pitää aloittaa keltarauhaskuuri. Viime vuonna ei tullut vuotoa puoleen vuoteen ilman kuuria. Vuoden vaihteen jälkeen alkoi normaali kierto ja nyt taas jäämässä pois. Odotan vain että loppuisi kokonaan.  Ikää on 49.

Vierailija
16/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota se on. Minulla on nyt menossa kiertopäivä 74 , jos kohta ei tule vuotoa niin pitää aloittaa keltarauhaskuuri. Viime vuonna ei tullut vuotoa puoleen vuoteen ilman kuuria. Vuoden vaihteen jälkeen alkoi normaali kierto ja nyt taas jäämässä pois. Odotan vain että loppuisi kokonaan.  Ikää on 49.

Miksi se pitää aloittaa ja gynekologilla siitä on mentävä+pyydettävä resepti? En käytä mitään hormoneja esim.ehkäisyssä.

Ap

Vierailija
17/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet sulla melko varmasti lähenee. Mulla kierto alkoi pitelemään ja sen jälkeen lyhenemään 30 vuotiaana. Menkat loppui,38 vuotiaana. Hormonikorvaushoito meneillään, luut ja limakalvot haurastuu muuten.

Vierailija
18/24 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopatijoo, parin päivän päästä 3vkoa myöhässä. Vituttaa kuin pientä oravaa🤬🤯😭

Ap

Vierailija