Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista t. kaksi lasta imettänyt
Toivottavasti kukaan ei tosissaan kuvittele että imetämme lapsia oman nautinnon vuoksi.
Minulle rinnat ei ole koskaan tuoneet mielihyvää, enkä ole nauttinut siitäkään jos mies on niitä koskenut. Enemmän miehet siitä nauttii kuin naiset.
Vauvan myötä opin todella niiden tarkoituksen, ne ovat vauvaa varten. Imetys on vain läheisyyttä vauvan kanssa, se tuntuu yhtä hyvältä kuin se jos vauva nukkuu sylissä, ja kaikki on hyvin. Imetys rentouttaa henkisesti, mutta ei se tunnu mitenkään nautinnolliselta tai seksuaaliselta. Jos siitä tulisi jotain seksuaalista mielihyvää varmasti olisin lopettanut imetyksen. Fyysisesti ei tunnu oikein miltään (alun kivun jälkeen) eikä imetystä edes ajattele, koska niin huomaamatonta se on.
Kommentit (16)
On niissä. Niitä on ihana koskea ja suudella ja kalu nousee pystyyn kun näkee rinnat.
Mielestäni niissä on paljonkin erotiikkaa. Tykkään suudella rintoja ja kaulaa kun nainen ratsastaa tai vaihtoehtoisesti hyväillä rintoja ja suukottaa niskaa, jos takaa päin pistellään menemään. Siis ihan hirveetä! Rintojen malli on tässä oikeastaan ihan sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lesbot hinkkaa toisensa rintoja sitten?
En tiedä varmaksi, mutta veikkaan tämän eroottisen kuvamateriaalin kohderyhmäksi miehiä 🤔
Juu ei enään, kun 2 lasta..
Nythän niillä voi liiskata kärpäsiä selästä 🙂
Amerikasta rantautunut silikoonirintakulttuuri on syynä tissihössötykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä varmaksi, mutta veikkaan tämän eroottisen kuvamateriaalin kohderyhmäksi miehiä 🤔
En puhu mistään videoista, vaan lesbojen seksiaktista jossa tissit kyllä saavat osansa.
Miksi sitten miehelläni alkaa aina seisoa saunassa, kun katselee minua pesemässä rintojani💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu mistään videoista, vaan lesbojen seksiaktista jossa tissit kyllä saavat osansa.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten miehelläni alkaa aina seisoa saunassa, kun katselee minua pesemässä rintojani💦
Miehesi tykkää jättipallisista miehistä ja kotiapulaisen utareet muistuttavat palleja? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tykkää jättipallisista miehistä ja kotiapulaisen utareet muistuttavat palleja? 🤔
Niin mistäs sitä tietää, mutta vahvasta seisokista ja haluista minua kohtaan rohkenen epäillä tukevasti heteroksi😉 Yleensä niillä puppelipojilla ei seiso naisten kanssa..
Tuo on eri asia kuin se että onko rinnat seksuaaliset. Olen heteronainen mutta seksikkäimmät naiset on minusta(kin) hoikkia mutta suht isotissisiä. En minä mitään imetystä siihen liitä.