Nainen! Jos kirjoittaisit KIRJAN niin mistÀ se kertoisi?
Kommentit (35)
Tarinan kellosepÀstÀ joka ei saanut aikaa pysÀhtymÀÀn.
Varmaan kirjoittaisin jotain Harlekiini-romaaneja tai Barbara Cartland-tyylisiÀ. Helppoa luettavaa ja arjesta irtautumista massoille. Ja vain siksi ettÀ se palstalaisia ÀrsyttÀisi suunnattomasti.
Rumasta ÀÀrioikeistolaisesra miehestÀ, joka kiipeÀÀ valtionjohtoon mutta onkin venÀlÀinen myyrÀ.
Omasta elÀmÀstÀni. Olen jo kirjoittanut pienimuotoisen kirjasen, jonka olen tarkoittanut jÀlkipolville. Minun elÀmÀstÀni saisi vaikka elokuvan, ei ole nimittÀin ollut ihan tavallista. On ollut kaikkea, rakkautta, romantiikkaa, vÀkivaltaa ja pahoinpitelyjÀ, mutta kaikella on kuitenkin ollut onnellinen loppu, tÀnÀÀn voin hyvin.
Olen kirjoittanut 5 kirjaa, jotka kertovat tutkimusteni tuloksista historian alalla. Kaksi on paraikaa työn alla.
jos kirjoittaisin fiktiota, se olisi cosy crime dekkari.
Fantasiakirja, joka jossain vaiheessa paljastuisikin scifiksi.
Jedin kaluu,avaruuden suurin mela palaa kostamaan.
Jotakin maalaisromanttista, ei sijoittuisi ihan nykyaikaan.
Vauva-palstan hauskimmat aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Pienen kikkelin seikkailut keskiajalla.
EnintÀÀn novelli.
Eikös nÀÀ naisten kirjoittamat kirjat nykyÀÀn ole aika pitkÀlti autofiktiivistÀ voimaantumista å la KÀhkönen ja 36 uurnaa?
Olen kirjoittanut useamman romaanin ja joitakin tietokirjoja. Työn alla on nyt dekkari ja runokirja.
Olen mies. KetÀ kiinnostaa? EipÀ ei ketÀÀn...
Sakeatunnelmainen jÀnnitysromaani armeijan salaisesta tehtÀvÀstÀ, jonka suorittamisessa on ns vapaat kÀdet. Tai tÀstÀ tilanteesta alkaisi, lukija joutuisi lukemaan edelleen, jottai saisi selville, miten tilanteeseen johtanut vyyhti pikkuhiljaa paljastuisi kaikkine osatekijöineen. Loppuratkaisu olisi ÀllistyttÀvÀ.
SyvÀstÀ, fyysiset aspektit ylittÀvÀstÀ rakkaudesta, joka ajaa toisen osapuolen loppuelÀmÀn kestÀvÀÀn psykoosiin. Kirja kertoo hullun ajatusmaailmasta.