Nainen! Jos kirjoittaisit KIRJAN niin mistä se kertoisi?
Kommentit (35)
Tarinan kellosepästä joka ei saanut aikaa pysähtymään.
Varmaan kirjoittaisin jotain Harlekiini-romaaneja tai Barbara Cartland-tyylisiä. Helppoa luettavaa ja arjesta irtautumista massoille. Ja vain siksi että se palstalaisia ärsyttäisi suunnattomasti.
Rumasta äärioikeistolaisesra miehestä, joka kiipeää valtionjohtoon mutta onkin venäläinen myyrä.
Omasta elämästäni. Olen jo kirjoittanut pienimuotoisen kirjasen, jonka olen tarkoittanut jälkipolville. Minun elämästäni saisi vaikka elokuvan, ei ole nimittäin ollut ihan tavallista. On ollut kaikkea, rakkautta, romantiikkaa, väkivaltaa ja pahoinpitelyjä, mutta kaikella on kuitenkin ollut onnellinen loppu, tänään voin hyvin.
Olen kirjoittanut 5 kirjaa, jotka kertovat tutkimusteni tuloksista historian alalla. Kaksi on paraikaa työn alla.
jos kirjoittaisin fiktiota, se olisi cosy crime dekkari.
Fantasiakirja, joka jossain vaiheessa paljastuisikin scifiksi.
Jedin kaluu,avaruuden suurin mela palaa kostamaan.
Jotakin maalaisromanttista, ei sijoittuisi ihan nykyaikaan.
Vauva-palstan hauskimmat aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Pienen kikkelin seikkailut keskiajalla.
Enintään novelli.
Eikös nää naisten kirjoittamat kirjat nykyään ole aika pitkälti autofiktiivistä voimaantumista á la Kähkönen ja 36 uurnaa?
Olen kirjoittanut useamman romaanin ja joitakin tietokirjoja. Työn alla on nyt dekkari ja runokirja.
Olen mies. Ketä kiinnostaa? Eipä ei ketään...
Sakeatunnelmainen jännitysromaani armeijan salaisesta tehtävästä, jonka suorittamisessa on ns vapaat kädet. Tai tästä tilanteesta alkaisi, lukija joutuisi lukemaan edelleen, jottai saisi selville, miten tilanteeseen johtanut vyyhti pikkuhiljaa paljastuisi kaikkine osatekijöineen. Loppuratkaisu olisi ällistyttävä.
Syvästä, fyysiset aspektit ylittävästä rakkaudesta, joka ajaa toisen osapuolen loppuelämän kestävään psykoosiin. Kirja kertoo hullun ajatusmaailmasta.