Yle areena kirjautuminen
Pitääkö sinne nykyään kirjautua? Vaatii nyt sellaista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kaikken jo pitää kirjautua nykyään.
Ei minun ole tarvinnut kirjautua yhtikästä mihinkään? Missä tämä kirjautuminen pitäisi tapahtua?
Telkkarilla ei tarvitse kirjautua, mutta puhelin vaatii kirjautumista?
Käytän Yle Areenaa täysin ilman kirjautumista. Kertokaa mihin minun pitäisi nyt kirjautua?
Vierailija kirjoitti:
Profiloivat käyttäjiä ja myyvät tiedot eteenpäin mainostajille jne. Internet oli joskus 90-luvulla, nyt se on Advertnet.
Nyt on kyllä paranoiat tulilla. YLE ei ole kaupallinen toimija, se ei todellakaan myy mitään käyttäjätietoja mainostajille.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneella toimii kirjaantumatta, puhelimen sovellus vaatii kirjautumisen.,
Katon vaan näitä ohjelmia tietokoneella enkä puhelimella.
En ole kirajutunut mihinkään vaan näen kaikki tietokoneellani, tosin olen yhdistänyt tietokoneen tv-ruutuun ja katon kaikki tv-ruudusta kuitenkin.
Siis katsetteko te Ylen ohjelmia puhelimen ruudusta?
Vierailija kirjoitti:
Pitää, lopetin kokonaan käyttämisen.
Käytän Yle Areenaa tietokoneella eikä kyllä tarvitse kirjautua.
Oikeassa yläkulmassa näkyy kirjaudu, mutta en ole kirjautunut, mutta ihan hyvin voi katsoa Areenaa siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä tunnuksilla ne haluavat vain kohdistaa oikeita ohjelmia käyttäjilleen. Niin minä ainakin sen käsitin. Eihän se maksa mitään. Ja sitten saa kesken jääneitä ohjelmien katsomista jatkaa siitä mihinkä kesken ne jäivät. On siitä se hyöty.
Oikeita ohjelmia eli suomeksi sanottuna ihmiset ajamalla ajetaan syvemmälle omiin kupliinsa, koska algoritmi sanoo niin. Ennen Yle nimenomaan yritti tarjota uusia näkökulmia ja sivistystä eikä juossut klikkausten perässä kuten kaupalliset toimijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää, lopetin kokonaan käyttämisen.
Käytän Yle Areenaa tietokoneella eikä kyllä tarvitse kirjautua.
Aivan. Selaimella ei tarvitse kirjautua, vielä. Myös jotkut vanhat sovellusversiot saattavat toimia (mutta näissä on tietoturvariski).