Masentaa kun en koskaan saanut seksiä kauniin naisen kanssa
Kumppaneita ollut sen noin 10kpl, parhaimmat jopa kaseja (nättejä mutta tiettyjä puutteita) mutta useimmat siinä kutosia ja seiskoja, ehkä joku vitonenkin. Mutta ei koskaan edes ysiä jolla ainakin kroppa olisi täydellinen, saatika sitten kymppiä joka täydellisen kropan lisäksi olisi myös persoonaltaan mukava.
Nytkin Onlyfansissä seuraan yhtä tällaista kympin suomalaista naista ja olen chattaillut hänen kanssaan. Yllättäen tuli masentunut olo kun en koskaan saanut seksiä hänen kaltaisensa kanssa.
Muita miehiä joilla vastaavia tunteita? Vertaistukea?
M36
Kommentit (66)
Se se vasta masentaakin, kuin ei yksikään mies välitä minun nautinnostani.
Kouluajoilta jäi mieleen pari kaunista tyttöä. Toinen oli blondi ja erittäin hyvä koulussa. Valtaosa pojista oli hänen peräänsä. Käsittääkseni hän sai halpoja tunteita ja oli kai sellainen "sulka hattuun." Itse en uskaltanut lähestyä häntä, vaikka olin häneen rakastunut. Pienehkömunaisena ajattelin silloin, että yksikään tyttö ei voi kiinnostua tällaisesta. Tämä blondi alkoi tunnempana seurustella ei kovinkaan komean kundin kanssa.
Sitten oli yksi italialaistaustainen tyttö. Todella tummat kiiltävät hiukset ja ne rinnat. Tästä tytöstä kuulin eräältä kaveriltani, jolla oli panomiehen vikaa jo yhdeksännellä luokalla. Italian tyttö oli hänen kertomansa mukaan todella kuumaa tavaraa. Keskiarvo ei ollut hänellä kummoinen ja ihmettelimmekin, miten hän pääsi erääseen Helsingin keskustan lukioon. Eräs kaveri totesi, "että milläs luulisit."
Itselläni on yksi yhden yön kokemus melko kauniista tytöstä. Hänellä oli ainakin minun vehkeelleni turhan avara tavara.
Kumppaneita on ollut yli 250 ja joukossa monta kaunotarta
Käyt AP maksullisissa vaan. Sillä hoituu. Jos maksat jo OF-seksityöläiselle, niin eipä ole kummoinen askel.
Todennäköisesti huomaat että eipä ollut mitenkään ihmeellistä.
No maksullisissa löytyy myös tasokkaanpaa. Ainakin Oulussa oli kerran yksi rakenneltu valkovenäläinen nainen. Olihan ne tissit vähän kovat, mutta erittäin ryhdikkäät. Kaikin päin todella kaunis nainen.
Olen tavallinen nainen ja seurustelin pitkään kympin miehen kanssa: urheilija, pitkä, kroppa 10+ ja miehekkäät, symmetriset kasvonpiirteet. Mutta hänestä pitivät monet muutkin naiset.Avioliittoon menin ehkä kasin kanssa ja hän on palvonut minua kaikki vuodet. Nyt jo kypsempänä löysin rakastajaksi kymppi miikan. Pitkä ja komea ja nuorempi. Eli kyllä komeatkin miehet harrastavat meitä tavallisia naisia.