Miksi jotkut ei käsitä että kaikkien perheet ei ole samanlaisia?
Kaveri suuttuu jos sanon että minulla ei ole ollut isää, kun en kutsu isäpuolta isäksi. Hänen mielestään jokaisen pitäisi olla kiitollinen vanhemmista. Oma isänsä on kuollut ja varsinkin sen jälkeen alkanut pahoittaa mieltään jos joku ei ole "kiitollinen" vanhemmistaan.
Kommentit (9)
Kaikki perheet ovat erilaisia. Ei ole kahta täysin samanlaista perhettä olemassa.
Herkkiksillä kiehuu yli jos joku ei tee just kuin he tahtoo. Säälittävää porukkaa.
Vanhemman kuolema on pahinta mitä lapselle voi tapahtua joten ei mikään ihme että kaveri ärsyyntyy.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei vaan ymmärrä.
Tämä. Lisäksi ovat sen verran sosiaalisesti kömpelöitä, että möläyttelevät vielä nämä hyvin mustavalkoiset ja yksioikoiset mielipiteensä ainoina totuuksina ääneen.
Huomaahan tämän ihmistyypin hyvin ihan tätä palstaa selaillessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman kuolema on pahinta mitä lapselle voi tapahtua joten ei mikään ihme että kaveri ärsyyntyy.
Ai ei perheväkivalta, seksuaalinen hyväksikäyttö, pelossa eläminen jne.?
Minulla ei ole isää, koska minulla ei ole ollut koskaan sellaista isän ja lapsen välistä suhdetta. Asia on minulle ihan ok, mutta muille tämä tuntuu olevan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tut on
Jotkut ei vaan ymmärrä.