Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa kun en koskaan saanut seksiä kauniin naisen kanssa

Vierailija
18.07.2024 |

Kumppaneita ollut sen noin 10kpl, parhaimmat jopa kaseja (nättejä mutta tiettyjä puutteita) mutta useimmat siinä kutosia ja seiskoja, ehkä joku vitonenkin. Mutta ei koskaan edes ysiä jolla ainakin kroppa olisi täydellinen, saatika sitten kymppiä joka täydellisen kropan lisäksi olisi myös persoonaltaan mukava.

Nytkin Onlyfansissä seuraan yhtä tällaista kympin suomalaista naista ja olen chattaillut hänen kanssaan. Yllättäen tuli masentunut olo kun en koskaan saanut seksiä hänen kaltaisensa kanssa.

Muita miehiä joilla vastaavia tunteita? Vertaistukea?

M36

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut yli 250 naisen kanssa 30v aikana. Määrä on pienehkö verrattuna panomiehiin, mutta jo tuolla määrällä voin sanoa että ulkonäkö ja hyvä seksi ei korreloi mitenkään.

Oli nainen kaunis tai ruma, hän voi olla hyvä tai huono kanssani seksin saralla. Vain kokeilemalla voi tietää

M52

Vierailija
42/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keskivertonainen, en erityisrn kaunis. Ihan mielyttävä, mutten mikään huippumalli tai fitnessmalli. Kympin ulkonäkö miehellä ei auta, jos mies on tyhmä tai itsekeskeinen. Tietyt kriteerit ulkonäössä pitää täyttyä: pituus, miellyttävät kasvot, leveät hartiat, ei isoa mahaa. Mutta muutoin yhteensopivuus ja keskinäinen kemia ratkaisee enemmän kuin täydellinen fysiikka. Naisena saan miehiä, joihin koen vetoa. En suostu tyytymään niihin, jotka eivät kiinnosta.

Eli en  saa  kiinni tuosta ajatuksen juoksusta, että täydellinen ulkonäkö toisi lisäarvoa sen jälkeen, jos kokee toisen vetovoimaisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksikumppaneita puoli tusinaa, joista vain yksi saa selkeästi alle 8 ulkonäöstä. Jos kaikki naiset olisi lihavia ja piirteet  ei miellyttäisi lopettaisin seksin harrastamisen ja etsisin sisältöä muualta. 

Mulle on käynyt sellaistakin, että ventovieraat naiset alkaa  kehumaan ulkonäköäni, se ehkä auttanut saamaan vaimon jolle antaisin ulkonäöstä 9-. Olen realisti ja kun en ole rikas tai täydellinen, niin en tiedä miksi miss Universum lähtisi kelkkaani.