Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun en koskaan saanut seksiä kauniin naisen kanssa

Vierailija
18.07.2024 |

Kumppaneita ollut sen noin 10kpl, parhaimmat jopa kaseja (nättejä mutta tiettyjä puutteita) mutta useimmat siinä kutosia ja seiskoja, ehkä joku vitonenkin. Mutta ei koskaan edes ysiä jolla ainakin kroppa olisi täydellinen, saatika sitten kymppiä joka täydellisen kropan lisäksi olisi myös persoonaltaan mukava.

Nytkin Onlyfansissä seuraan yhtä tällaista kympin suomalaista naista ja olen chattaillut hänen kanssaan. Yllättäen tuli masentunut olo kun en koskaan saanut seksiä hänen kaltaisensa kanssa.

Muita miehiä joilla vastaavia tunteita? Vertaistukea?

M36

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut yli 250 naisen kanssa 30v aikana. Määrä on pienehkö verrattuna panomiehiin, mutta jo tuolla määrällä voin sanoa että ulkonäkö ja hyvä seksi ei korreloi mitenkään.

Oli nainen kaunis tai ruma, hän voi olla hyvä tai huono kanssani seksin saralla. Vain kokeilemalla voi tietää

M52

Vierailija
42/66 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keskivertonainen, en erityisrn kaunis. Ihan mielyttävä, mutten mikään huippumalli tai fitnessmalli. Kympin ulkonäkö miehellä ei auta, jos mies on tyhmä tai itsekeskeinen. Tietyt kriteerit ulkonäössä pitää täyttyä: pituus, miellyttävät kasvot, leveät hartiat, ei isoa mahaa. Mutta muutoin yhteensopivuus ja keskinäinen kemia ratkaisee enemmän kuin täydellinen fysiikka. Naisena saan miehiä, joihin koen vetoa. En suostu tyytymään niihin, jotka eivät kiinnosta.

Eli en  saa  kiinni tuosta ajatuksen juoksusta, että täydellinen ulkonäkö toisi lisäarvoa sen jälkeen, jos kokee toisen vetovoimaisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksikumppaneita puoli tusinaa, joista vain yksi saa selkeästi alle 8 ulkonäöstä. Jos kaikki naiset olisi lihavia ja piirteet  ei miellyttäisi lopettaisin seksin harrastamisen ja etsisin sisältöä muualta. 

Mulle on käynyt sellaistakin, että ventovieraat naiset alkaa  kehumaan ulkonäköäni, se ehkä auttanut saamaan vaimon jolle antaisin ulkonäöstä 9-. Olen realisti ja kun en ole rikas tai täydellinen, niin en tiedä miksi miss Universum lähtisi kelkkaani.

Vierailija
44/66 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan olla ilman, jos ulkonäkö ei tyydytä! Kenenkään kanssa ei ole pakko mennä sänkyyn! Kannattaa aina valita se kaikkein kaunein niin ei tarvitse myöhemmin katua. Tavista saa kaikki!

Vierailija
45/66 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta seksiä joltain kauniilta naiselta. Mutta pidä huoli, että tämä myyjä on suomalainen ja ei mikään ihmiskaupan uhri, niin moraalikin pysyy hallussa. Problem solved?

En kyllä ymmärrä tavallaan tuota, kun en itse laita mitään numeroita ihmisille, parasta seksiä on sellaisen kanssa, johon luottaa ja jonka kanssa kemiat kohtaa tarpeeksi ja josta välittää...

Satunnaisseksissä ulkonäkö on ensisijaista, kemiat saa olla vähän sinnepäin, eikä poliittisia ja muita maailmankatsomuksia kannata avata ainakaan ennen panoa.

Syvällisissä ihmissuhteissakin ulkänäkö on ensisijaista, koska vain riittävän hyvännäköisten kemia ja muut ominaisuudet on kiinnostavaa. Jostain syystä nämä ovat miehille itsestäänselvyyksiä ja helppo myöntää että niin toimii itsekin. Naisille punainen vaate, vaikka kaikki miehet tietävät että näin naiset toimivat, ihan sama mitä sanovat tai täällä kirjoittavat.

Vierailija
46/66 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta seksiä joltain kauniilta naiselta. Mutta pidä huoli, että tämä myyjä on suomalainen ja ei mikään ihmiskaupan uhri, niin moraalikin pysyy hallussa. Problem solved?

En kyllä ymmärrä tavallaan tuota, kun en itse laita mitään numeroita ihmisille, parasta seksiä on sellaisen kanssa, johon luottaa ja jonka kanssa kemiat kohtaa tarpeeksi ja josta välittää...

Satunnaisseksissä ulkonäkö on ensisijaista, kemiat saa olla vähän sinnepäin, eikä poliittisia ja muita maailmankatsomuksia kannata avata ainakaan ennen panoa.

Syvällisissä ihmissuhteissakin ulkänäkö on ensisijaista, koska vain riittävän hyvännäköisten kemia ja muut ominaisuudet on kiinnostavaa. Jostain syystä nämä ovat miehille itsestäänselvyyksiä ja helppo myöntää että niin toimii itsekin. Naisille punainen vaate, vaikka kaikki miehet tietävät että näin naiset toimivat, ihan sama mitä sanovat tai täällä kirjoittavat.

Ei hätää, kyllä tähän pinnalliseen ja suorastaan näköalattomuudella ja yksiulotteisella näkemyksellä mässäilyyn törmää naisissakin. 

Moni nainen pariutuu myöskin muita varten eikä itseään. Eli ei riitä, että itse pitäisi tietyntyyppistä miestä kuumana jos äiti/kaverit/naapurit/someraati sanoisi hyiiii lyhyt tai ruma tai hölmö. 

Se on pinnallisuus - ja statushakuisuuskysymys, epävarmuuskysymyskin. Varmasti lähes kaikilla on tärkeää, että kumppani on itselle kaunis/komea/viehättävä, mutta läheskään kaikki eivät valitse sieltä kuumin mitä voin saada -asteikon ylimmästä päästä. 

Olen itse saanut miehestäni kommenttia, että hän on liian ruma minulle ja mies on itsekin saanut samaa kommenttia, että olen niin nätti että miksi olen hänen kanssaan. Etenkin kun hänellä tosiaan ei ole mitään rahaa tai statusta millä kompensoida, päinvastoin. 

Mielestäni voisivat vetää vaikka vähän pullaa henkeen nuo kommentoijat, moni vinkuukin sitten omista suhteistaan, että miehessä on ihan älyttömiä vikoja, mutta onpahan hei mahdollisimman pitkä ja trendikäs, vaikka koko rouva ei edes välittäisi seksistä ko. salonkikelpoisen kanssa :D 

Miehet samoin sietää välillä ihan kilareita naisia, kunhan on hoikka ja seminätti laitettuna. Ettei vaan tisu tai masu riipu tai ole mitään liian erikoista piirrettä kasvoissa. Sitten ihmetellään kun on vaikeaa. 

Jännästi suhteessaan tyytyväiset ja selkeästi iloiset eivät toistenkaan hyviä suhteita saati kumppanin naamaa tai fysiikkaa hauku, vaikka heidän oma kulta olisi mallin tasoa. 

Vierailija
47/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puutteita niissä kaseissa ollut?

Nolemmat reiät oli täynnä niin ei erottanut nollasta

Vierailija
48/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän kauneuden perässä jos juokset, niin myös tyhjäpäitä sattuu liikaa kohdalle. Mielen nöyryyttä ja toisen huomioon ottamista löytyy ehkä paremmin muilta.

Vierailija
49/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi miehiltä.

Vierailija
50/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puutteita niissä kaseissa ollut?

Molemmilla aika olemattomat rinnat, toinen ei kasvoiltaan ihan kaikista nätein ilman meikkiä ja toinen paljastui huumeiden viihdekäyttäjäksi

M36

Newsflash! Entiset ja nykyset maksulliset käyttää jonkinsortin tasottavia.

Rumien miesten kanssa voi olla rahastavain kun on vägän sekaisin. Selvinpäin ei.

Vierailija
51/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti, 36v mies alkaa vasta "saamaan" kaunottaria tuossa iässä. Se on masennuksen paikka jos ei ole "saanut" teinikaunottaria ollessaan teini-ikäinen.

Vierailija
52/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on pinnallisuus - ja statushakuisuuskysymys, epävarmuuskysymyskin."

Tota, mut vain sytyttää sihen satunnaisseksiinkin vain ne hottikset. Kyllä mä lotetessakin toivoisin 7 oikein enkä 5 ja 1 varanumeroa. Eikä seksikumppani ole mulle mikään näyttelyesine.  Ja vakaviin suhteisiinkin olen päätynyt kuten naiset: etsinyt sitä kaunista sielua kauniista paketeista.

Vierailija
53/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein hyvännäköinen nainen on lahna seksissä, koska olettaa että pelkkä hyvännäköisyys riittää.

Toisekseen hyvännäköinen nainen on kaiken aikaa huolissaan hyvännäköisyydestään: onks mun tukka hyvin, näyttääkö mun perze isolta (tai pieneltä, kumpi nyt milloinkin on väärin..) jne. Seksin intensiivisyys kärsii kun toinen miettii omiaan.

Mun miestuttava sanoi, että parasta seksiä sai yhden illan suhteesta hyvin tavallisen, hieman pullean naisen kanssa. Mies sanoi naista "seksuaaliseksi neroksi".

Vierailija
54/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaiPa kerran miehen joka välittäisi munkin nautinnosta,   sais olla komeekin.ö

Vierailija
55/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, onpas taas typerä aloitus, varmasti trolli:D

Vierailija
56/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, elämä on valitoja, sinuna katsoisin peiliin.

Vierailija
57/66 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut kumppaneita yksi enemmän kuin mulla. Mulla vain kaikki ovat olleet kauniita. Tiedätkö mistä johtuu? Sinä haet vain seksiä ja minä puolisoa.

M60

Vierailija
58/66 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo! 😝

Sammuta valot!👩🏿👩🏿👩🏿

Vierailija
59/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks et tuun härkkimään tätä teidän antoisaa keskustelua. 

Mut vähän aihetta sivuten mua kiinnostaisi mikä tää numerojuttu on? 

Onks tää joku ihan oikea asia vai joku aapeen keksimä juttu? Että jollekin ihmiselle voi antaa ulkonäöstä leiman niinkuin jossain karjakilpailussa?

Mut haluaisinpa kovasti tietää mikä oma numeroni on. Saati aapeen.

Mitä naisella pitää olla että pääsee vaikka seiskaan? Entä kymppiin? Kaipaan konkretiaa kontekstiin.

T: N35

Vierailija
60/66 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu huoleesi:

Sammuta valot ja poistu ennen kuin aurinko nousee. 😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän