Koulukiusattu Patrick, 19, kirjoitti köyhyydestä ja laiskuudesta. Löysi siis itselleen nöyryytettävän ja heikomman ryhmän - köyhät.
Patrick, 19, kirjoitti köyhyydestä ja laiskuudesta Raivo repesi
https://www.iltalehti.fi/talous/a/309e2c80-f2a8-45e5-95cf-93f0b3b9a7cd
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen tunnetusti tietää työurasta aivan kaiken, kunnes kokeilee työelämää ihan itse aluksi muutaman vuosikymmenen.
Tuo on se suurin ongelma myös eduskunnassa olevien kanssa. Siellä on mm. Ben Zyskowicz, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä, mutta silti on mukana päättämässä työntekijöiden oikeuksista.
Politiikkaan pyrkii usein ne, jotka osaavat vain puhua.
Hän pyöritti omaa asianajaja toimistoa ja oli köyhistä oloista. Sattui vain kouluttautumaan oikealle alalla sellaiseen aikaan kun se oli helppoa.
Miksi pitää juuri kaikista valita sekoomus?!
Tuo lihapulla ei ole menestyjää nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee pumpulissa elänyt. Ja nuori vielä. Se selittää maailmankuvan.
Oon 34 ja allekirjotan kaiken mitä tuo Patrik sanoo. Koska musta tulee vasemmistolainen? Sitte ku juon ja pelaan kaikki rahani niinku sinä?
Tämä oli aika hyvin servattu. :)
No eikä ollut, turhaan kehut itseäsi.
Ja vastauksena kysymykseesi: sinusta tulee vasemmistolainen kun järkesi kasvaa ja opit ajattelemaan niillä aivoillasi - jos sinulla nyt sellaisia onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo luu'seri kuvittelee, että sekoomuksen kannattaminen tekee hänestä voittajan. Vastaavia pellejä on äänestyskopit täynnä vaalien aikaan, siiinä syy sekoomuksen suosioon.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehelt näyttää...Rahaa on, ainakin ruokaan ollut.... Veltto olemus.
Arton Satosen siskon poika.
Ylipainoiset eivör ole niitä tehokkaimpa työntekiijöitä, on verenpainetta,kolesterolia, tuki ja liikuntaelunsairautta.Lisäksi pitkät lentomatkat hankalia.Tulevat yrittäjälle kalliiksi.
T yrittäjä, lv 2023 27 876 433 e
En ymmärrä, itseäni kiusattiin yläasteella rajusti, siis en voinut opiskella vaikka olisin halunnut, nyt kun minusta ei sitten tullut mitään muuta kuin hyvä vaimo ja äiti sekä kahdelle tyttärenpojille paras mummi...annan siis yhteiskunnan maksaa minulle nyt, itse en lapsena osannut puolustaa etujani, olisin ollut viisas ja älykäs mutta yksi kusipää pilasi heti minun elämäni ekalla seiskaluokalla, siiran poika kivarinjärveltä, itse en toivo kellekään pahaa mutta hänelle ei ole minulla sanottavaa. Siis minusta ei tullut mitään ja olen katkera.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Miksei voi ottaa Kokoomuksesta sen taloudenhoidon ja vaikkapa Perussuomalaisista duunareiden ja heikompien auttamisen, yleensäkin tavallisten suomalaisten puolen pitämisen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkemys.
Veikkaan, että hän on kuitenkin menestynyt ainakin taloudellisesti hyvinkin.
Uraa ei ole vielä kerinnyt pahemmin hankkia, mutta uskoisin että siinäkin tulee menestymään.
Miten sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee pumpulissa elänyt. Ja nuori vielä. Se selittää maailmankuvan.
Oon 34 ja allekirjotan kaiken mitä tuo Patrik sanoo. Koska musta tulee vasemmistolainen? Sitte ku juon ja pelaan kaikki rahani niinku sinä?
No eikä ollut, turhaan kehut itseäsi.
Ja vastauksena kysymykseesi: sinusta tulee vasemmistolainen kun järkesi kasvaa ja opit ajattelemaan niillä aivoillasi - jos sinulla nyt sellaisia onkaan.
Mitä sekoilet?
Vastasin ihan toiselle ihmiselle.
Ja minusta ei todellakaan tule vasemmistolaista, näen sitä sekoilua ihan tarpeeksi myös kuntapolitiikan parissa, jossa toimin.
Kyllä minä edelleen pysyn tässä, että pidän ihan tavallisen suomalaisen puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkemys.
Veikkaan, että hän on kuitenkin menestynyt ainakin taloudellisesti hyvinkin.
Uraa ei ole vielä kerinnyt pahemmin hankkia, mutta uskoisin että siinäkin tulee menestymään.
Miten sinä?
Sekö on mielestäsi taloudellista menestystä, että on syntynyt kultalusikka perseessä? XD
Ja kyllä, jos haluaa olla menestyjä niin sellaiselta näyttäminen on aivan vähimmäisvaatimus. Tuo tyyppi ei sairaalloisen ylipainoisena yllä edes norminuoren tasolle. Tuskin selviää edes hengissä nelikymppiseksi asti ja tullee vielä kalliiksi yhteiskunnalle kehnon terveytensä vuoksi.
"Mitä sekoilet?
Vastasin ihan toiselle ihmiselle.
Ja minusta ei todellakaan tule vasemmistolaista, näen sitä sekoilua ihan tarpeeksi myös kuntapolitiikan parissa, jossa toimin.
Kyllä minä edelleen pysyn tässä, että pidän ihan tavallisen suomalaisen puolta."
Sähän se varsinainen koomikko olet. Luuletko uuvatti, että kokoomus pitää tavallisen suomalaisen puolta? XDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen tunnetusti tietää työurasta aivan kaiken, kunnes kokeilee työelämää ihan itse aluksi muutaman vuosikymmenen.
Tuo on se suurin ongelma myös eduskunnassa olevien kanssa. Siellä on mm. Ben Zyskowicz, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä, mutta silti on mukana päättämässä työntekijöiden oikeuksista.
Ei päde kaikkiin. Riikka Purra oli töissä avoimella sektorilla erittäin suuren amerikkalaisen huippuyrityksen palkkalistoilla 👍🍔🍔🍔🍔🍔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päde kaikkiin. Riikka Purra oli töissä avoimella sektorilla erittäin suuren amerikkalaisen huippuyrityksen palkkalistoilla 👍🍔🍔🍔🍔🍔
Lol
Visio: huone jossa on 1 pöytä. Pöydällä on 2 kampaviineriä. Sisään päästetään Patrick, Juhana Vartiainen ja Arto Satonen..
Onpa fiksua tämä ulkonäön haukkuminen.
Mikä porukka harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä porukka harrastaa?
Opettele kirjoittamaan, heikkolahjainen torvelo.
Noin, onko parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä porukka harrastaa?
Opettele kirjoittamaan, heikkolahjainen torvelo.
Noin, onko parempi?
Tuota vähän arvelinkin.