Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hankkimassa merimieslääkärintodistusta - mitä tietoja lääkäri näkee Omakannasta?

Vierailija
18.07.2024 |

Siis terve olen, mutta on ollut työuupumista ja välilevynpullistuma. Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä olet laittanut näkymään ja onko uupumusta ja pullistumaa hoidettu siinä paikassa, mistä haet todistusta. Voi olla ettei näe mitään ja voi olla että näkee kaiken.

Vierailija
2/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikoinaan koettu työuupumus estä merimiehen lääkärintodistusta saamasta. Pitää olla riittävän hyvä näkö, kuulo, jotkut testailee käsien puristusvoimaa ja se on siinä. Työkaverilla on fibro ja niin se vaan uusii todistuksen vuosi vuoden jälkeen. Massiivisesti sairaslomapäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Työuupuminen ja välilevy ovat tältä keväältä. Nyt siis olen irtisanoutunut, levännyt ja hakemassa laivaduunia. Ystävä neuvoi, että kannattaa olla tuo todistus jo työtä hakiessa.

ap

Vierailija
4/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vielä mitä itse näen Omakannasta - voinko vaikuttaa siihen mitä siellä näkyy? Ei siellä mitään ihmeellistä ole, nuo edellä mainitut.

ap

Vierailija
5/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Työuupuminen ja välilevy ovat tältä keväältä. Nyt siis olen irtisanoutunut, levännyt ja hakemassa laivaduunia. Ystävä neuvoi, että kannattaa olla tuo todistus jo työtä hakiessa.

ap

Ei nuo vaikuta siihen :)

Vierailija
6/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, jos eivät vaikuta! Kiitos paljon :) ap

Vierailija
7/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vielä mitä itse näen Omakannasta - voinko vaikuttaa siihen mitä siellä näkyy? Ei siellä mitään ihmeellistä ole, nuo edellä mainitut.

ap

Voit laittaa luovutuskiellon, mutta jos sua on hoidettu julkisella ja haet samalta hva:lta tuota todistusta niin ne näkyy joka tapauksessa, esim. työterveyden kirjaukset voi piilottaa. Mutta nuo ei tosiaan vaikuta ja harva lääkäri niitä edes aukaisee, kantaa on tosi kankea selata.

Vierailija
8/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain merenneitolääkäritodistusta. En saanut.

Vierailija
9/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkärit kantaa ikinä käytä vastaanotolla.

Vierailija
10/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hain merenneitolääkäritodistusta. En saanut.

Hukuta lapsesi ja sitten itsesi, pöljä

Vierailija
11/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydänjö työterveydestä, että kirjaukset eivät näy omakannassa vai kuinka? Kiitos! ap

Vierailija
12/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Voit tehdä luovutuskiellon tai rajoittaa näkyvyyttä niin, että eri palveluntuottajien/tahojen edustajat eivät näe toistensa tekstejä. Esim. perusterveydenhuolto vs. erikoissairaanhoito tai julkinen vs. yksityinen eivät tällöin näe toistensa merkintöjä. Mutta turhaan varmaan noista huolehdit, tuskinpa ovat esteenä, jos muutoin olet terve.

Vierailija
13/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydänjö työterveydestä, että kirjaukset eivät näy omakannassa vai kuinka? Kiitos! ap

En oo ihan varma mistä se tulee mutta saat ihan itse klikkailtua ne, varmaan luovutuslupien tmv alla.

Vierailija
14/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! ap

Vierailija
15/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voit tehdä luovutuskiellon tai rajoittaa näkyvyyttä niin, että eri palveluntuottajien/tahojen edustajat eivät näe toistensa tekstejä. Esim. perusterveydenhuolto vs. erikoissairaanhoito tai julkinen vs. yksityinen eivät tällöin näe toistensa merkintöjä. Mutta turhaan varmaan noista huolehdit, tuskinpa ovat esteenä, jos muutoin olet terve.

Pth ja esh näkee toistensa kirjaukset joka tapauksessa nyt kun ollaan hva.

Vierailija
16/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tsemppiä uusiin tuuliin!

Vierailija
17/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki omakannassa näkyy, mutta ei kukaan lääkäri näe omakannan näkymää, kun se on potilaan oma näkymä. Lääkäri halutessaan näkee kanta-arkiston tekstit. Voit tehdä nuo kiellot omakannassa, muistaakseni nimeltään luovutuskielto. Googlaa ja selaile omaksumaa, on tyyliin yksi ruksi mikä pitää käydä laittamassa, ei mikään vaikea homma. Mutta kuten joku jo sanoi, harva lääkäri lukee mitään esitietoja etukäteen, vaikka olisit aiemmin käynyt samassakin yksikössä tai samalla hyvinvointialueella. Ei kiinnosta eikä ole aikaa. Useimmissa lääkärintodistuksissa on kohta, että tutkittu itse vakuuttaa tiedot oikeiksi, eli viime kädessä vastuu tietojen paikkansapitävyydestä on sinulla eikä lääkärillä.

Vierailija
18/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! ap

Vierailija
19/19 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarkastuksessa testaavat että sujuuko kuviot:   https://youtu.be/InBXu-iY7cw?si=3NZEvq0qLKFN0x1h

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä