Voisitko mennä aseen kanssa työpaikallesi?
Minulle ei tulisi mieleenkään. Mitenkähän joku ajattelee, että se on ihan ok?
Kommentit (66)
Puppa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa kirjoitti:
Jos kuuluu työhön niin tottakai työkalut mukaan.
Tiesin, että Puppa-kirjoittelija on persu. 🙂
Poliisi tuli kylläkin mieleen.
En ole itse, mutta jos olisin niin luultavasti roudaisin rautaa mukana koko vuoron. Rautalangasta vielä etten ole myöskään persu.
Jos menisin, pidettäisiin umpihulluna.
Poliisit, ammattisotilaat, ammattilaisurheilijat joiden lajiin kuuluu ampuminen, luulisin näihin ryhmiin kuuluvien henkilöiden kulkevan työpaikoillaan aseen kanssa. En toki varmasti tiedä kun en edusta mitään noista ammattiryhmistä.
Miksen voisi? Ei kukaan mun taskuja tai laukkua tsekkaa sen enempää töihin tullessa kuin lähtiessäkään.
Olen kyllä ollut sellaisessakin työpaikassa johon mentiin metallinpaljastimen läpi eli sai miettiä kengätkin tarkkaan ettei tarvitse alkaa niitä riisumaan. Ja myös sellaisessa jossa tehtiin satunnaistarkastuksia pois lähtiessä eli piti näyttää laukun/taskujen sisältö.
Jos mä jostain aseen saisin... en kyllä yhtään tiedä miten kollegat ja pomo reagoisi, käskisivätkö viedä pois samantien. Luultavasti olisivat uteliaita, jos sen huomaisivat ja kysyisivät miksi roudaan sitä mukanani.
Joo, olen joskus mennytkin ja ampunut viljankuivaamon nurkalla rottia.
Ajatus eduskuntatalon asekaapista on naurettava. Jos joku sattuu tulemaan duuniin aseen kanssa niin jätetään tänne....lol.
Mennään ydinvoimalaan aina aseet mukana, yövuoroon etenkin. Aamulla tullaan säteilevinä pois - kaikilla on niin hauskaa.
Kuljettaa asetta eduskuntaankin. Onko tuolla ex poliisilla jotain päässä vikaa. Jonkun suukovun vuoksi ampuu vaikkei kukaan edes käy käsiksi. Onhan se vähän liioiteltua että muka henki olisi vaarssa. Itse alkaa haastamaan riitaa ja sitten muka henki on vaarassa. Mielenterveysongelmiahan tuollaisella on. Kukaan muu ei mene ladattu ase taskussa ravintolaan juopottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus eduskuntatalon asekaapista on naurettava. Jos joku sattuu tulemaan duuniin aseen kanssa niin jätetään tänne....lol.
Ei minusta. Moni asuu ihan toisella puolella Suomea. Moni harrastaa metsästystä. Kansanedustajilla on oma metsästyskerhokin. Hyvää verkostoitumista poliitikoille harrastaa yhdessä vapaa-ajalla.
Keksii että muka jollain järjestäytyneellä rikollisuudella uhattiin kun ympäri päissään töppäilee haastaen riitoja ja harhoja jo näkee.
Lieventääkeen häpeensä kun raukkamainen kekkuli ympäripäissään ammuskelee muka varoituslaukauksia.
Kukaan ei edes käsiksi käynyt niin etteikö ex poliisilla ole edes itsepuolustus paini otteita opetettu ensin ennen kuin alkaa asetta käyttämään jos joku kimppuun alkaa hyökkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Persu ei kestä.
Mikä vi-tun persu? Mene hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa kirjoitti:
Jos kuuluu työhön niin tottakai työkalut mukaan.
Tiesin, että Puppa-kirjoittelija on persu. 🙂
Ei ollut varaa maksaa ylaudan maksuja, niin siirtyi tänne.
Ylilauta ei edelleenkään ole muuttunut maksulliseksi. On huvittavaa miten te mammat huutelette tätä tietämättä paremmin 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihminen pelkää jos aseen kanssa pitää kulkea.
No oisko vaikka toisia ihmisiä vi-tun naiivi vihervassari? Ihminen on kumminkin pahin peto päällä maan.
Voisin, mutta ei tulisi mieleenikään moinen temppu. Siirtyminen uusien haasteiden pariin seuraisi välittömästi eikä vasta seuraavana päivänä.
Persuloisia ahdistaa kun ihailemanne alkoholisti joutuu vastaamaan tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Kuljettaa asetta eduskuntaankin. Onko tuolla ex poliisilla jotain päässä vikaa. Jonkun suukovun vuoksi ampuu vaikkei kukaan edes käy käsiksi. Onhan se vähän liioiteltua että muka henki olisi vaarssa. Itse alkaa haastamaan riitaa ja sitten muka henki on vaarassa. Mielenterveysongelmiahan tuollaisella on. Kukaan muu ei mene ladattu ase taskussa ravintolaan juopottelemaan.
Mustanaamio menee juomaan maitoa, mutta hoitaa kyllä tappelun ampumatta, sinettisormuksella, jossa on pygmiheimon salaista lähtemätöntä mustetta.
Vornasta varmaan vähän harmittaa kun asiat olivat hyvin ennen baari-iltaa ja olisi voinut mennä nukkumaan hyvin tehdyn lakityön jälkeen, mutta sitten tuli menytyä baariin ja töpeksittyä, voi voi kun en olisi mennyt sinne baariin :(
Voisin mennä. Jos mulla olisi ase. Siis miksi en voisi?