Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko mennä aseen kanssa työpaikallesi?

Vierailija
18.07.2024 |

Minulle ei tulisi mieleenkään. Mitenkähän joku ajattelee, että se on ihan ok?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Jos mulla olisi ase. Siis miksi en voisi?

22/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa kirjoitti:

Jos kuuluu työhön niin tottakai työkalut mukaan.

Tiesin, että Puppa-kirjoittelija on persu. 🙂

Poliisi tuli kylläkin mieleen.

En ole itse, mutta jos olisin niin luultavasti roudaisin rautaa mukana koko vuoron. Rautalangasta vielä etten ole myöskään persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin, pidettäisiin umpihulluna.

Vierailija
24/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit, ammattisotilaat, ammattilaisurheilijat joiden lajiin kuuluu ampuminen, luulisin näihin ryhmiin kuuluvien henkilöiden kulkevan työpaikoillaan aseen kanssa. En toki varmasti tiedä kun en edusta mitään noista ammattiryhmistä.

Vierailija
25/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi? Ei kukaan mun taskuja tai laukkua tsekkaa sen enempää töihin tullessa kuin lähtiessäkään.

Olen kyllä ollut sellaisessakin työpaikassa johon mentiin metallinpaljastimen läpi eli sai miettiä kengätkin tarkkaan ettei tarvitse alkaa niitä riisumaan. Ja myös sellaisessa jossa tehtiin satunnaistarkastuksia pois lähtiessä eli piti näyttää laukun/taskujen sisältö.

Vierailija
26/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä jostain aseen saisin... en kyllä yhtään tiedä miten kollegat ja pomo reagoisi, käskisivätkö viedä pois samantien. Luultavasti olisivat uteliaita, jos sen huomaisivat ja kysyisivät miksi roudaan sitä mukanani.

Vierailija
27/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen joskus mennytkin ja ampunut viljankuivaamon nurkalla rottia.

Vierailija
28/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus eduskuntatalon asekaapista on naurettava. Jos joku sattuu tulemaan duuniin aseen kanssa niin jätetään tänne....lol.

Vierailija
29/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ydinvoimalaan aina aseet mukana, yövuoroon etenkin. Aamulla tullaan säteilevinä pois - kaikilla on niin hauskaa.

Vierailija
30/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettaa asetta eduskuntaankin. Onko tuolla ex poliisilla jotain päässä vikaa. Jonkun suukovun vuoksi ampuu vaikkei kukaan edes käy käsiksi. Onhan se vähän liioiteltua että muka henki olisi vaarssa. Itse alkaa haastamaan riitaa ja sitten muka henki on vaarassa. Mielenterveysongelmiahan tuollaisella on. Kukaan muu ei mene ladattu ase taskussa ravintolaan juopottelemaan.

Vierailija
31/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus eduskuntatalon asekaapista on naurettava. Jos joku sattuu tulemaan duuniin aseen kanssa niin jätetään tänne....lol.

Ei minusta. Moni asuu ihan toisella puolella Suomea. Moni harrastaa metsästystä. Kansanedustajilla on oma metsästyskerhokin. Hyvää verkostoitumista poliitikoille harrastaa yhdessä vapaa-ajalla.

Vierailija
32/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksii että muka jollain järjestäytyneellä rikollisuudella uhattiin kun ympäri päissään töppäilee haastaen riitoja ja harhoja jo näkee.

Lieventääkeen häpeensä kun raukkamainen kekkuli ympäripäissään ammuskelee muka varoituslaukauksia.

Kukaan ei edes käsiksi käynyt niin etteikö ex poliisilla ole edes itsepuolustus paini otteita opetettu ensin ennen kuin alkaa asetta käyttämään jos joku kimppuun alkaa hyökkäämään.

Vierailija
33/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Persu ei kestä.

Mikä vi-tun persu? Mene hoitoon!

Vierailija
34/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa kirjoitti:

Jos kuuluu työhön niin tottakai työkalut mukaan.

Tiesin, että Puppa-kirjoittelija on persu. 🙂

Ei ollut varaa maksaa ylaudan maksuja, niin siirtyi tänne. 

Ylilauta ei edelleenkään ole muuttunut maksulliseksi. On huvittavaa miten te mammat huutelette tätä tietämättä paremmin 😅

Vierailija
35/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihminen pelkää jos aseen kanssa pitää kulkea.

No oisko vaikka toisia ihmisiä vi-tun naiivi vihervassari? Ihminen on kumminkin pahin peto päällä maan.

Vierailija
36/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta ei tulisi mieleenikään moinen temppu. Siirtyminen uusien haasteiden pariin seuraisi  välittömästi eikä vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
37/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuloisia ahdistaa kun ihailemanne alkoholisti joutuu vastaamaan tekemisistään.

Vierailija
38/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljettaa asetta eduskuntaankin. Onko tuolla ex poliisilla jotain päässä vikaa. Jonkun suukovun vuoksi ampuu vaikkei kukaan edes käy käsiksi. Onhan se vähän liioiteltua että muka henki olisi vaarssa. Itse alkaa haastamaan riitaa ja sitten muka henki on vaarassa. Mielenterveysongelmiahan tuollaisella on. Kukaan muu ei mene ladattu ase taskussa ravintolaan juopottelemaan.

Mustanaamio menee juomaan maitoa, mutta hoitaa kyllä tappelun ampumatta, sinettisormuksella, jossa on pygmiheimon salaista lähtemätöntä mustetta.

Vierailija
39/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta eipä ole tarvetta.

Vierailija
40/66 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornasta varmaan vähän harmittaa kun asiat olivat hyvin ennen baari-iltaa ja olisi voinut mennä nukkumaan hyvin tehdyn lakityön jälkeen, mutta sitten tuli menytyä baariin ja töpeksittyä, voi voi kun en olisi mennyt sinne baariin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän