Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja olen harrastamassa ekaa kertaa seksiä ja nyt täytyy kysyä, että kuinka yleistä on, että nainen haluaa, että

Vierailija
18.07.2024 |

häntä alistetaan piiskaamalla, kuristamalla, haukkumalla p*kkulutkaksi yms. seksin aikana. En itse henkilökohtaisesti sellaista halua, kun en tykkää satuttamisesta, mutta kuullut, että ns. tosimies ottaa tilanteen haltuun seksissä. Onko se mahdollista muuten kuin alistamalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alapeukkua tullut eikä ollenkaan yläpeukkuja 🤔 eli palstailijoiden mielestä minun siis täytyy olla sitä alistavaa sorttia ja ottaa se tilanne haltuun alistamalla. Höh, oisin toivonnut ns. normaalia seksiä.

Ap

Vierailija
2/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tuollaista halua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset varmaan tykkää, mutta väittäisin, että suurin osa ei. Itse ainakin tykkään ihan tavallisesta seksistä. Minulle ns. alistamiseksi riittää kun mies varmoin ottein ohjaa minua ja esim painaa määrätietoisesti patjaa vasten.

Turn off on sellainen mies, joka kyselee kaikesta esim onko ok jos hyväilen sun rintoja, onko ok, että tuun sun päälle jne. (Näitäkin on tullut vastaan) tai jos kosketus on niin varovainen ja kevyt, että se lähinnä kutittaa.

Vierailija
4/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut miestä joka yrittäisi ALISTAA minut SEKSISSÄ. Mistä teitä sikiään?

Vierailija
5/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan kysyt siltä naiselta, että millaisesta menosta pidät?

Ei tule sitten yllätyksenä, jos sinua syytetään raiskauksesta mikäli mieltymykset eivät sitten osukaan yksiin.

Vierailija
6/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiihottavimmista asioista ikinä on kun mies suutelee painaen samalla seinää vasten, ja alkaa riisua minulta alushousuja... 

Ei tarvitse piiskata, mutta pikku läpäisy pepulle toisinaan voi olla ihan hyvä juttu. 

Vierailija
7/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kaksi naista viidestä haluaa alistamista. Parhaimmillaan he haluavat sitä niin että asiasta ei keskustella, vaan se tulee mieheltä luonnostaan. Huono homma on että jos asiasta ei keskustella niin kolme viidestä tekee rikosilmoituksen. Teet niin tai näin, sitä parasta seksiä et pysty satunaisella seksikerralla tarjoamaan, koska siinä miehen tulee arvata mistä tämä nainen tykkää. Edelleen monet monet naiset odottaa että luet ajatuksia ja luulevat että kaikki naiset tykkää samoista asioista, mikä ei voisi olla kauempana totuudesta. 

Vierailija
8/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvän mielen aloitus täällä:)

Vierailija
9/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap tuomoisia mieti. Kuitenki käy niin ettei sinulla seiso tai mälli lentää pitkin reisiä.