Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka
Mitä mieltä olette tästä:
Kerran Tinderissä matchasin erään nelikymppisen sosiaalialalla työskentelevän miehen kanssa. Hän vaikutti mukavalta ja oli ihan asiallinen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata minut. Päätin sitten kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö joko Pancho Villassa tai paikallisessa artesaanipizzeriassa. Tähän mies vastasi sillai reteesti: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se artesaanipizzeriakin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen".
Minulle tuli tästä tokaisusta epämiellyttävä olo, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Ihan kuin hän pitäisi itseään liian hienona ihmisenä menemään mihinkään ketjumättöpaikkaan, että hänet pitäisi viedä johonkin fine dining -ravintolaan. Minun mielestäni se henkilö, joka tarjoaa, saa itse päättää, että mihin mennään syömään. Tai jos hänelle on niin valtavan tärkeää päästä hienoon paikkaan, olisi hän itse voinut ehdottaa sitä nimeltä ja sanoa, että hän voi maksaa omat safkansa ja myös tarjota minulle. Ja se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä, varsinkaan tuntemattomille ihmisille tarjota kalliita illallisia. Ja kyllä mä tiedän, ettei sosiaalialalla ole palkat sen kummoisemmat kuin minullakaan, niin ihmettelen, jos hän on tottunut käymään vain hienoissa paikoissa.
Kommentit (35)
Christiiina kirjoitti:
Jos ei kelpaa, niin antaa olla.
Laitoit kymmenennen kerran oman aloituksesi tänne ja vastaat itsellesi. Mitä lääkkeitä hoitsu on pöllinyt töistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä tismalleen sama tarina, monesko kerta?
Tämän minäkin haluaisin tietää. Millaisia ihmisiä nämä jankkaajat ovat.
Itse poistatte nämä täysin asialliset keskustelut ennen kuin ne ehtivät edes alkaa. Siksi tämä pitää aloittaa aina uudelleen.
ap
Miksi vaihdat treffikumppanin alaa joka keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä tismalleen sama tarina, monesko kerta?
Olihan senyt vaihtanut miehen ja naisen roolit eri päin. Aikaisemmin kutsuja ja tarjoaja on ollut se tarinan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vein naisen kerran treffeille hienoon ravintolaan. Ruuat ja juomat maksoi 120 euroa ja minä maksoin vaikka olen työtön. Syötiin kahta ruokaa ja jälkkärikin vielä. Myöhemmin nainen sai tietää että olen työtön ja tarjoutui maksamaan jälkeenpäin oman ruokansa mutta minä sanoin että se on mies joka maksaa treffeillä. Minulla oli silloin ainoastaan 200 euroa rahaa.
Ei kannata ikinä mennä syömään ensitreffeillä. Se ei ole kustannustehokasta treffausta.
Itse en miehenä lähde koskaan ensitreffeille ravintolaan. Jos ei viihy toisen seurassa, illasta tulee pitkä, ja jos viihtyy, iltaa on vaikea jatkaa seksiin. Ravintolassa syöminen on kyllä hyvää aktiviteettia myöhemmin, kun perusyhteensopivuudesta on jo päästy selvyyteen.
Mää oisin varmaankin vastaannut "Asia pihvi.", enkä ois enää ottanut yhteyttä. Jos mies kyselisi perään, vastaisin, että koska hän ei halunnut lähteä ehdottamilleni treffeille, eikä ehdottanut mitään tilalle, en nähnyt syytä reagoida enää.
Todella epäkohtelias mies, en lähtisi tuollaisten kommenttien jälkeen mihinkään. Täytyy tuntea toinen jo melko hyvin ennen kuin voi puhua mistään negatiivisesti ja sekin tehdään aluksi hienovaraisesti tunnustellen, onko toinenkin samaa mieltä tai hyväksyykö negatiivisen mielipiteen juuri kyseisestä asiasta.
Mies olisi voinut torjua ehdotuksen nätisti ehdottamalla jotakin muuta. Itse asiassa haluaisin käydä siinä kahvilassa x tosi paljon. Kävisikö se? Katsotaan ruokapaikkaa toisella kerralla?
Täysin sama tarina taas. Paitsi viimeksi se oli nainen jolle ei kelvannut nuo paikat.
Itse en lähtisi ekoille treffeille syömään. Viimeiset treffini oli kivat, kun tapasimme puiston penkillä joen rannassa ja sitten kävelimme rauhallisesti. Vaikka jännitin kauheasti, niin jatkoa seurasi. Rento tyyli sopii minulle paremmin ja sellainen tilanne, josta voi poistuakin sopivasti tarpeen tullen.
Itse tapasin tinderin kautta kerran miehen joka kärtti tapaamista vaikka en kovin kiinnostunut ollut. Suostuin lopulta säälistä ja osaksi mielenkiinnosta että oliko tyyppi oikeasti samanlainen millaisen kuvan hänestä sai. (konservatiivinen katkera inkkeli) Hän sanoi että päätä tapaamispaikka ja mikään ehdotuksistani ei kelvannut. Hän oli persaukinen niin syöminen,museo ym ei käy kun minä en maksa treffimiesten menoja(omani tietenkin kyllä), ulkoilu luonnossa ei käy kun hällä ei ole siihen sopivia vaatteita,lähibaari ei käy kun siellä on juoppoja,hänen luona ei käy kun pitäs siivota ensin ja ei jaksa. Mun koti oli ainoa hänelle sopiva vaihtoehto. Hän kävi pikaseen kylässä ja oli tylsää ja kiusallista seuraa. Ei puhunut paljon mitään ja vastaili mumisten lyhytsanaisesti. Tarjoamiseni ei kelvanneet kun hän syö terveellisesti ja tarjosin herkkuja(oli läski silti). Sain hänet onneksi pian poistumaan ja eipä nähty enää. Hän itki jälkeen päin sitä ettei kelpaa suomalaisnaisten nirsouden takia ym inkkelipaskaa.
Väistit luodin. Mies oli snobi tai narsisti. (esitti hienompaa kuin on ja koitti alentaa sua)
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin tinderin kautta kerran miehen joka kärtti tapaamista vaikka en kovin kiinnostunut ollut. Suostuin lopulta säälistä ja osaksi mielenkiinnosta että oliko tyyppi oikeasti samanlainen millaisen kuvan hänestä sai. (konservatiivinen katkera inkkeli) Hän sanoi että päätä tapaamispaikka ja mikään ehdotuksistani ei kelvannut. Hän oli persaukinen niin syöminen,museo ym ei käy kun minä en maksa treffimiesten menoja(omani tietenkin kyllä), ulkoilu luonnossa ei käy kun hällä ei ole siihen sopivia vaatteita,lähibaari ei käy kun siellä on juoppoja,hänen luona ei käy kun pitäs siivota ensin ja ei jaksa. Mun koti oli ainoa hänelle sopiva vaihtoehto. Hän kävi pikaseen kylässä ja oli tylsää ja kiusallista seuraa. Ei puhunut paljon mitään ja vastaili mumisten lyhytsanaisesti. Tarjoamiseni ei kelvanneet kun hän syö terveellisesti ja tarjosin herkkuja(oli läski silti). Sain hänet onneksi pian poistumaan ja eipä nähty enää. Hän itki jälkeen päin
Varmaan joku palstan kilteistä ja kunnollisista.
Entä jos sillä miehellä nyt vaan oli huonoja kokemuksia noista paikoista? AP, oman elämänsä päähahmo ajatteli tämän heti liittyvän itseensä ja tuloihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sillä miehellä nyt vaan oli huonoja kokemuksia noista paikoista? AP, oman elämänsä päähahmo ajatteli tämän heti liittyvän itseensä ja tuloihinsa.
Njoo, jos pitäs mennä treffeillä Tampereella pizzeria Napoliin, niin se ois kyllä tekemätön paikka. Vaikka toinen maksaisikin. Jekku on vaan siinä, että osaan kieltäytyä kohteliaasti (paino tavulla kohteliaasti) ja ehdottaa toista paikkaa. Vmäisella ja moukkamaisella käytöksellä ei kovin pitkälle pääse, nääs.
Olipa negatiivinen vastaus. Hänen kanssaan olisi elämäkin varmaan yhtä kurjaa
Ei kannata hänen peräänsä miettiä.
Sinä teit reilun tarjouksen ruoka paikasta ja mies mokasi koko jutun.