Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka läpimätä systeemi Suomessa oikein on

Vierailija
18.07.2024 |

3 sisarusta oltiin sijoittamassa eri perheisiin. Onneksi näin ei käynyt ja sisarukset ovat todella läheisiä nykyisin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, miten voidaan lapsilta viedä kaikki? Jopa sisarukset? Yritetty ainakin. 

Vierailija
2/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu Suomessa on muutenkin täysi vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, miten voidaan lapsilta viedä kaikki? Jopa sisarukset? Yritetty ainakin. 

No ei välttämättä monet halua ottaa yhtäkkiä itselleen 3 uutta lasta. 

Vierailija
4/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mätä ja lastenkodeissa yms. valtavasti hyväksikäyttöä ja suomalaiset aikuiset miehet saalistavat näitä lapsia jotka ovat lastenkodeissa tai muualle sijoitettuina...

Vierailija
5/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille meinasi käydä näin koska toinen vanhemmista joutui sairaalaan ja toinen taisteli huoltajuudesta. Olen älyttömän onnellinen, että voitti ja saimme elämän perheen luona. Oikean perheen luona.

Vierailija
6/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mätä ja lastenkodeissa yms. valtavasti hyväksikäyttöä ja suomalaiset aikuiset miehet saalistavat näitä lapsia jotka ovat lastenkodeissa tai muualle sijoitettuina...

Sehän kertoo enemmän niistä suomalaisista pervomiehistä tai minkä tahansa maalaisista pervo- ja pedofiilimiehistä.

Vierailija
7/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä monet halua ottaa yhtäkkiä itselleen 3 uutta lasta. 

Sitten ei kannata ottaa yhtäkään sijoituslasta.

Vierailija
8/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelu Suomessa on muutenkin täysi vitsi.

Ilmiannettu. 

-Pirjo47, Sosiaalitoimi Hki

Vierailija
9/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lastensuojelussa useinkaan ajatella lapsen parasta ensisijaisesti. 

Vierailija
10/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille meinasi käydä näin koska toinen vanhemmista joutui sairaalaan ja toinen taisteli huoltajuudesta. Olen älyttömän onnellinen, että voitti ja saimme elämän perheen luona. Oikean perheen luona.

Saat olla onnellinen. Harvoin nämä päättyy onnellisesti.

Vierailija
11/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako?? Kuulostaa siltä, että lapsi oikeasti revitään kappaleiksi. Kokonaan henkisesti. Kaikki tuttu viedään pois.

Vierailija
12/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako?? Kuulostaa siltä, että lapsi oikeasti revitään kappaleiksi. Kokonaan henkisesti. Kaikki tuttu viedään pois.

Ja kenessäkö silloin on vika? Siinä sossutädissä vai niissä vanhemmissa? Mä epäilisin kyllä niitä jälkimmäisiä että edes ollaan tilanteessa että sossu tulee väliin.

Vierailija
13/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenessäkö silloin on vika? Siinä sossutädissä vai niissä vanhemmissa? Mä epäilisin kyllä niitä jälkimmäisiä että edes ollaan tilanteessa että sossu tulee väliin.

Olin aikaisempi kommentoija. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Meidän tapauksessa valtio maksoi korvauksia toiselle vanhemmalle joka huoltajuudesta oikeudessa taisteli. 

Vierailija
14/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikaisempi kommentoija. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Meidän tapauksessa valtio maksoi korvauksia toiselle vanhemmalle joka huoltajuudesta oikeudessa taisteli. 

Summa summarum läpimätä oikeusvaltio.

Vierailija
15/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat olla onnellinen. Harvoin nämä päättyy onnellisesti.

Olen. Älyttömän. Perhe läheinen. Tätä valtiota vihaan silti kun muistan ja tiedän mitä olisi voinut käydä jos toinen ei olisi rakastanut ja ollut vahva.

Vierailija
16/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olekaan mustavalkoisia, mutta jos juuri sinun perhettäsi on kohdannut tämmöinen tapaus, niin voitko yleistää sen kaikkiin tapauksiin

Vierailija
17/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olekaan mustavalkoisia, mutta jos juuri sinun perhettäsi on kohdannut tämmöinen tapaus, niin voitko yleistää sen kaikkiin tapauksiin

Ei voi. Mutta niin teit itsekin. Haluan vain muistuttaa, ettei asiat ole mustavalkoisia ja myös viranomaiset tekevät huomattavia virheitä jättäen arpia viattomiin.  

Vierailija
18/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Ja muka lapsia ajatellaan.

Vierailija
19/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Osa haluaa olla yhdessä. Jos on ikäviä ** sisaruksia tai ei väliä, niin erikseen. Kyseessä ei ole ihmisten suhteen mikään pupuperhe tai kissat, välttämättä. Siis yleisellä tasolla. Turvaa voi olla joskus sisaruksesta.

Vierailija
20/22 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa. Ja muka lapsia ajatellaan.

Yleensä lähinnä naiset tykkää käydä sossuloissa kun siellä ajetaan naisten etua. Lapsetkin kävisivät vapaaehtoisesti enemmän jos siellä ajettaisiin lapsen etua.