Hesarin toimittajaa kourittiin koko ilta
Kommentit (150)
Jotkut naiset tuntuvat kohtaavan paljon epäasiallista käytöstä miehiltä. Kouritaan, puhutaan härskejä, lähetellään di*kpickejä.
Minua ei ole koskaan kohdeltu huonosti, vaan päin vastoin. Miehet ovat aina olleet paikasta, päihteistä ja etnisyydestä riippumatta asiallisia ja ystävällisiä, samoin naiset. Olen nätin näköinen ja sosiaalinen, en siis mikään metsänpeikko.
Vierailija kirjoitti:
Asenteellinen kirjoitus jälleen kerran HS:n toimittajalta. HS:n luotettavuus mediana on jo arveluttavaa. Oliko kaikki totta vai oliko jutussa toimittajan miesvihalla höystettyä sepitettä?
Miten tarkistat? Ainakin on provosoiduttu. Ei ketään normaalisti käyttäytyvää kourita koko iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenteellinen kirjoitus jälleen kerran HS:n toimittajalta. HS:n luotettavuus mediana on jo arveluttavaa. Oliko kaikki totta vai oliko jutussa toimittajan miesvihalla höystettyä sepitettä?
Miten tarkistat? Ainakin on provosoiduttu. Ei ketään normaalisti käyttäytyvää kourita koko iltaa.
Onhan se mahdollista, jos nainen on pukeutunut ja meikannut viestien parittelun mahdollisuutta, istuu iloisesti kutsuen baaritiskillä. Moni mies voi ymmärtää väärin, että nainen onkin toimittaja tekemässä juttua ahdistelevista miehistä.
Kouriminen tarkoittaa näköjään nykyään jotain muuta mitä se ennen tarkoitti.
Tullee tänne Savonmualle. Täällä korvia saattaa kuumottaa, mutta kukkaan ei koske ellei halua, ne rajoja kunnioittamattomat siat on siellä Etelässä, erilaisia käytöstapoja kun heillä siellä päi on..
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista, että mua olis nuorena paljon kourittu vaikka kävin paljon viihteellä erilaisissa paikoissa ja olin ihan houkuttelevasti pukeutunut, hoikka, povekas ja nättikin jopa.
En usko, että miehet kourii nykyään yhtään sen enempää kuin ennenkään. Voisin olettaa, että jopa vähemmän näiden kaikkien uutisointien ja meetoo juttujen jälkeen.
Eli en ihan usko koko juttua.
Niin, kantismiehet ei ehkä kouri mutta muualta tulleilla ei todellakaan ole samoja estoja.
Vierailija kirjoitti:
Samat tyypit huutelee ulkomaalaisista. Itse kourivat minkä kerkeevät ja väliajat lähettelee kukkelin kuvia alaikäisille snäpissä. Oikein perus suomi miehiä.
Kiistätkö sinä tilastot joiden mukaan ulkomaalaiset tekee suurimman osan seksuaalirikoksista?
Ensin hesarin toimittaja nauttii tummaihoisten miesten hyväilystä koko illan, ja sitten kirjoittaa woke-artikkelin.
Vierailija kirjoitti:
Aika avara mekon kaula-aukko. Siihen tällä jutulla ehkä pyrittiin, että vastapuoli kiinnostuu. Mennään lähelle, katseet.
Toinen jutun naisista oli pukeutunut peittävästi ja vaatimattomasti, silti kourittiin. Turha siis vierittää pukeutumisen ja naisen syyksi.
Saatiin kätevästi yön timojen kosketukset vieritettyä ikäänkuin suomimiehen niskoille puhumalla vain miehistä yleisesti.
Ja taisi nauttia jos kourintaa tapahtui koko illan eikä poistunut paikalta.
Kyllä mua on kantismiehet kourineet murrosiästä asti bussisa, kaduilla, baareissa jne. Myös haukkuneet, pelotelleet yms.
Nuorena olin ujo nörtti. Se ei suojellut.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä vetoa ettei kourittu.
Ymmärtäkää vihdoin, että toimittajissa on runsaasti narsistisia psykopaatteja, jotka valehtelevat jatkuvasti itselleen ja muille ihmisille.
Jospa hän käyttäytyi niin, että kourittaisiin. Muutenhan ei olisi saanut juttua tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä silti antanut kenellekään? Mitä hittoa naiset ylipäätään tekee tuolla kourittavana jos näin kävi?
Anto se mutta ei sulle. Ei sua kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Ensin hesarin toimittaja nauttii tummaihoisten miesten hyväilystä koko illan, ja sitten kirjoittaa woke-artikkelin.
Onko kivaa olla tyhmä?
Ja toiminta hyväksytään kun kyseessä on valkoinen ukkeli. Jos olisi eri värinen niin mökkälä olisi kova kuinka "naisia on suojeltava". Iskispä vaan salama jokaiseen noihin täysin turhiin paiskoihin ja hoitaisi hel vtt iiin