Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin toimittajaa kourittiin koko ilta

Vierailija
18.07.2024 |

Näin Helsingissä👎

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tuntuvat kohtaavan paljon epäasiallista käytöstä miehiltä. Kouritaan, puhutaan härskejä, lähetellään di*kpickejä.

Minua ei ole koskaan kohdeltu huonosti, vaan päin vastoin. Miehet ovat aina olleet paikasta, päihteistä ja etnisyydestä riippumatta asiallisia ja ystävällisiä, samoin naiset. Olen nätin näköinen ja sosiaalinen, en siis mikään metsänpeikko. 

Mainitsit ulkonäkösi. Kuviteletko, että koska olet säästynyt tuolta paskalta, se johtuu ulkonäöstäsi?

Mikset vaan voi olla tyytyväinen, jopa onnellinen, ettei sua ahdistella?

Vierailija
42/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua on kantismiehet kourineet murrosiästä asti bussisa, kaduilla, baareissa jne. Myös haukkuneet, pelotelleet yms.

Nuorena olin ujo nörtti. Se ei suojellut.

Sama kokemus.

Mutta nykyään on tämä kaikenlainen seksuaalinen ahdistelu sun muu tapetilla ja ollut vaikka kuinka kauan ja ihan kansainvälisesti. Kukaan ei ole voinut välttyä lukemasta tai kuulemasta siitä. Ihmettelen, eikö joidenkin miesten kaaliin vaan ole siitä huolimatta mennyt, ettei noin tule toimia? Luulisi heidän ymmärtävän, että näillä teoilla on seuraamuksia ja mahdollisesti rangaistuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä toimittajaa tosiaan kourittiin ja hiplattiin koko ilta, niin saiko siitä sitten kuinka monta orkkua. Lukiko kukaan, mitä kertoi...

Vierailija
44/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salee

Vierailija
45/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö palata entiseen, aikanaan nainen ei saanut mennä yksin ravintolaan. Tai jos yksin tunki sisälle, leimattiin oitis määrätynlaiseksi naiseksi.

Toinen tapa olisi, että kaikille sukupuolille ja jokaiselle säädylle oma ravintola. Toki nytkin karsinta jo pelaa, ykkös- ja kakkosluokan mukaan ;D

Oliko kokeessa muuten mies mukana, kalukkarossa?

Vierailija
46/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tosi kaunis, enkä muista että koskaan olisi kourittu baarissa. Teininä koulutovereiden toimesta kyllä, mutta viihteellä baarissa ei. Sain kyllä miehiltä paljon huomiota, mutta ei kukaan koskenut ilman lupaa. Aika outo juttu.

Vierailija
47/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että isompi ongelma on ettei suomalaiset miehet kouri ollenkaan kuin muutaman häirikkökarvakorvan kourimiset.

Syntyvyys on laskussa eikä suomimatami voisi enempää inhottaa suomiäijää.

Vierailija
48/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, koko ilta. Vieläkin hällä hiertymät pakaroissa ja pimppivaossa.

Vierailija
49/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena tosi kaunis, enkä muista että koskaan olisi kourittu baarissa. Teininä koulutovereiden toimesta kyllä, mutta viihteellä baarissa ei. Sain kyllä miehiltä paljon huomiota, mutta ei kukaan koskenut ilman lupaa. Aika outo juttu.

Minua kourittiin ekan ja ainoan kerran vasta parikymppisenä hotellin ala-aulan kaljabaarissa. Olin vieläpä nörtin näköinen, ja en ollut saanut juurikaan aiemmin huomiota miehiltä. Silti en pidä tätä ilmiötä outona ja uskon täysin, kun monet naiset ovat kertoneet joutuvansa ahdistelluksi jatkuvasti. Äitini nuoruudessa 70-luvulla ahdistelu oli vielä yleisempää, mutta siitä ei puhuttu.

Kyse on ihan puhtaasta naisvihasta, joka tietty ilmenee yhteiskunnassa muutenkin. Esim. työhaastattelussa minulta on kysytty perheen perustamisesta ja siitä, olenko käynyt armeijaa.

Vierailija
50/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaismiehet yleensä kouri. Ei voi yleistää. Sattaa olla joku yksi tai kaksi häirikköä mutta ei toi tuommonen kouriminen ole mikään maan tapa meillä.

Meillähän ei kosketella muutenkaan. Ei halailla eikä taputella. Etäisyyttäkin pidetään. Baarissa tietysti vähemmän mutta noin muuten ollaan tosi etäisiä aina.

Niiden kourijoiden oli pakko olla ulkkiksia tai muita mt-tapauksia.

Vierailija
51/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

profit

Vierailija
52/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meni itse tyrkyllä jotta pääsi kertomaan jutun kourinnasta...eli koko juttu oli täysin tilattu..

Tuli mieleen jutut jossa romaanit kävi toimittajien kanssa kiertelemässä ravintoloissa jossa toiveena oli saada mahdollisimman paljon porttikieltoja

Vierailija
53/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon naurata tuo todellisuus kuulkaa. 

Palstan ja hesarin "todellisuus" taas naurattaa.

Vierailija
54/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olin laittautunut, minua kyllä katsottiin, muttei koskettu.

Vierailija
55/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä siitä tosi kauneudestani, mutta mummokerhossa äsken muisteltiin, kuinka lähelkkäin tanssiessa miehillä jöpötti ja oli pakko lähteä etäämmälle😂😅

Vierailija
56/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko yökin kunnes mies lähti suihkun kautta kotiinsa. Nyt on paikat ruvella. Mutta hei! Juttu saatiin.

Vierailija
57/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit huutelee ulkomaalaisista. Itse kourivat minkä kerkeevät ja väliajat lähettelee kukkelin kuvia alaikäisille snäpissä. Oikein perus suomi miehiä.

Kiistätkö sinä tilastot joiden mukaan ulkomaalaiset tekee suurimman osan seksuaalirikoksista?

Suomalaiset miehet ovat Ruotsissa yliedustettuina rikostilastoissa.

Vierailija
58/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ihan puhtaasta naisvihasta, joka tietty ilmenee yhteiskunnassa muutenkin. Esim. työhaastattelussa minulta on kysytty perheen perustamisesta ja siitä, olenko käynyt armeijaa.

En usko kyseessä olevan naisvihan. Tilaisuus tekee varkaan sananlaskun mukaan. Kun on alkoholia veressä ja kiinnijäämisen riski on matala sekä seuraukset olemattomat, niin en yhtään ihmettele joidenkin ihmisten sortuvan luvattomaan kosketteluun. Mitä ravintoloiden työntekijät kertovat, niin he kohtaavat epäasiallista käytöstä aasiakkaan sukupuolesta huolimatta.

Vierailija
59/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli meni itse tyrkyllä jotta pääsi kertomaan jutun kourinnasta...eli koko juttu oli täysin tilattu..

Miten hän oli tyrkyllä? Onko jokainen yksinäinen nainen tyrkyllä?

Vierailija
60/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän oli tyrkyllä? Onko jokainen yksinäinen nainen tyrkyllä?

Jos istuu avarakaula-aukkoisessa punaisessa mekossa baaritiskillä, niin kyllä siinä aika tyrkyllä on.